Gå til innhold

Det å suge kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet

ååååå kan noen av dere komme å suge meg? Får jo ståpikk deluxe bare av å lese dette her:))

Anonymous poster hash: a6923...933
Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet

Jeg ble tvunget til å suge kuk selv om jeg er mann og heterofil. Var ikke så grusomt ekkelt som jeg trodde.

Skrevet

Jeg ble tvunget til å suge kuk selv om jeg er mann og heterofil. Var ikke så grusomt ekkelt som jeg trodde.

:(

Anonymous poster hash: 3731a...457

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Men altså... Nå bare lurer jeg her.. Liker alle menn at kvinner svelger? Eller er det noen som ikke liker det?

Jeg svelger i 90-95% av tilfellene..

Det er ikke feil, men tenner ennå mer på at det renner ut av munnen igjen og nedover fingrer og kuk.

Skrevet

Det er ikke feil, men tenner ennå mer på at det renner ut av munnen igjen og nedover fingrer og kuk.

Nå er ikke jeg mann da, så kan ikke helt sette meg inn i hvordan det er for mannen da. Men jeg tenner mye på å gjøre det på den måten også! :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå er ikke jeg mann da, så kan ikke helt sette meg inn i hvordan det er for mannen da. Men jeg tenner mye på å gjøre det på den måten også! :)

Tja, jeg bare la ut min personlige preferanse jeg ;)

Skrevet

Tja, jeg bare la ut min personlige preferanse jeg ;)

Og det har du din fulle rett til ;)

Er bare spennende å høre hva menn liker.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Glem dette. Sæd må være surt for å kunne gjøre særlig skade. Siden den er svakt basisk, hever den heller ph verdien i munnhulen og beskytter dermed mot karies (omtrent slik som melk gjør).

Anonymous poster hash: 5f3e0...ea8

Håper du har rett for jeg suger jo og svelger sæd hver natt etter vi er lagt oss... Har jo hvite tenner og svært lite hull. Så kanskje det er sæden som kan ta æren for det? :fnise::fnise: Men seriøst så har jeg lurt på om sæd kan være skadelig for tennene.. for da må jeg jo opp etter hver svelging for å pusse tennene på nytt igjen :laugh:

Skrevet

Håper du har rett for jeg suger jo og svelger sæd hver natt etter vi er lagt oss... Har jo hvite tenner og svært lite hull. Så kanskje det er sæden som kan ta æren for det? :fnise::fnise: Men seriøst så har jeg lurt på om sæd kan være skadelig for tennene.. for da må jeg jo opp etter hver svelging for å pusse tennene på nytt igjen :laugh:

Må være en ekkel følelse å våkne opp med dagen etter om man ikke pussert tennene..

Skrevet

Kom over dette :fnise:

I følge danske forskere (helt seriøst), har kvinner som jevlig utfører oralsex på menn færre hull i tennene enn sine medsøstre. forskingen sa riktignok ikke noe om oralsex ble utført til utløsning, men det er vel det vanligste..

Nå skal de sies at sæd nok sliter på emaljen men neppe mer enn mye annet folk har i munnen, som f.eks. cola og appelsinjuice.

Forøvrig mente forskere at årsaken til funnet var at kvinner som jevnlig utfører oralsex har bedre spyttprodusjon, noe som reduserer og utvanner evt. farlige stoff man har i munnen.

Skal ikke si om dette stemmer da..

Skrevet

Nå er jeg av typen som synes at sex bare er mas. Det har aldri gitt meg noe, og er vel bare bitter fordi jeg alltid har måtte gitt og gitt, og aldri fått noe tilbake.

Så nei, jeg blir ikke kåt av å suge, og jeg ligger bare å tenker på om han snart er ferdig.

Anonymous poster hash: 6895b...380

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Må være en ekkel følelse å våkne opp med dagen etter om man ikke pussert tennene..

Pusser jo tennene før jeg legger meg. Pusser tennene 3 ganger døgnet, men lurer på om jeg må pusse dem igjen etter å ha svelget sæd? Av og til svelger jeg jo sæd i 4 tiden om morgenen. Skal jeg stå opp og bli lys våken for å pusse tennene eller vente til jeg står opp i 6 tiden? :P

Kom over dette :fnise:

I følge danske forskere (helt seriøst), har kvinner som jevlig utfører oralsex på menn færre hull i tennene enn sine medsøstre. forskingen sa riktignok ikke noe om oralsex ble utført til utløsning, men det er vel det vanligste..

Nå skal de sies at sæd nok sliter på emaljen men neppe mer enn mye annet folk har i munnen, som f.eks. cola og appelsinjuice.

Forøvrig mente forskere at årsaken til funnet var at kvinner som jevnlig utfører oralsex har bedre spyttprodusjon, noe som reduserer og utvanner evt. farlige stoff man har i munnen.

Skal ikke si om dette stemmer da..

Krysser fingre for at dette stemmer :biggrin::biggrin::biggrin:

Skrevet

Pusser jo tennene før jeg legger meg. Pusser tennene 3 ganger døgnet, men lurer på om jeg må pusse dem igjen etter å ha svelget sæd? Av og til svelger jeg jo sæd i 4 tiden om morgenen. Skal jeg stå opp og bli lys våken for å pusse tennene eller vente til jeg står opp i 6 tiden? :P

Krysser fingre for at dette stemmer :biggrin::biggrin::biggrin:

Jepp, jeg krysser både fingre og tær! :laugh:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jepp, jeg krysser både fingre og tær! :laugh:

Og tenner :fnise::fnise::fnise::fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ikke minst! Og tunge.. :fnise:

Ja, det er jo nesten det viktigste :danse:

Skrevet

Jeg ELSKER å suge, det gjør jeg virkelig. Hvorfor? Fordi det er deilig å på en måte ha makten og se han nyte det, jo mer han nyter det jo mer elsker jeg det. Også er det jo også veldig deilig å gjøre det, kuken er jo hard MED myk hud som da gjør det veldig.. Ja, behagelig. Er godt å suge på liksom!

Det jeg derimot ikke liker, er om det ikke er skikkelig rent. Da går det rett og slett ikke. Jeg ba alltid eksen om å vaske seg før vi skulle ha sex (han tok det aldri som et selvfølge, var ikke alltid det var rent heller dessverre..). Det ligger mye rart under forhuden for å si det sånn, og det er ikke så kult om man skal suge noen som ikke har vasket den på en dag og som da både har svettet og tisset flere ganger. Da samler det seg opp! Lukten og smaken er ufattelig rar og ekkel. Men så lenge man har vasket der er det greit - men bare vann er ikke nok om hygienen generelt er litt dårlig. Og for mye kjønnshår er ikke så godt - jeg liker å holde på "overalt" der nede (da også bak, det liker jeg også..(;) og så lenge der er stusset og ikke full skog så er det null problem.

Fikk lyst på kjæreste nå. Trodde aldri jeg skulle få lyst til å suge kuk sånn tilfeldigvis men tydeligvis. Åååhh........

Anonymous poster hash: 36b08...3a9
  • Liker 1
Skrevet

Nå er jeg av typen som synes at sex bare er mas. Det har aldri gitt meg noe, og er vel bare bitter fordi jeg alltid har måtte gitt og gitt, og aldri fått noe tilbake.

Så nei, jeg blir ikke kåt av å suge, og jeg ligger bare å tenker på om han snart er ferdig.

Anonymous poster hash: 6895b...380

Hvorfor gir du igjen og igjen uten å få noe tilbake?

Exen min var en slik som aldri ga, glad jeg er kvitt han.

Anonymous poster hash: fc553...a7e

Skrevet

Å herre som jeg elsker å suge pikk!

Jeg vil helst suge hver dag og jeg gjør alt jeg kan for å få han jeg suger til å vri seg i nytelse. Det er virkelig en herlig følelse å høre han stønner og kjenne hvordan kroppen rister idet jeg tar ibruk alle mine erfaringer. Om mannen i tillegg liker å bli stimulert i analen samtidig så er jeg i himmelen! Men det morsomste er å se opp på han også sakte føre kuken heeelt inn og se han lyse opp idet jeg lar han pule meg langt bak i halsen. Også avslutter jeg med å melke han helt tom for sperm og svelger med den største glede!

Min forrige fuckfriend elsket å bli sugd av meg, men desverre så syns han det ikke var like gøy å gi noe tilbake, så jeg ble bare enormt seksuellt frustrert og avsluttet "forholdet".. Nå leter jeg etter en ny person jeg kan tilfredstille på samme måte, men er jaggu ikke lett.. :(

Etter å ha pratet om sånt med mange mannlige bekjente så sitter jeg med inntrykket av at mange jenter ikke liker å gi bj's. En del gjør det for å tilfredstille mannen sin, men få gjør det fordi de virkelig liker det selv og blir så tent av det som jeg selv blir. Synd igrunn!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...