Gå til innhold

Går han tilbake til kona?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Amina er det du som er TS? Eller er dere to her som venter på en mann som skal eller ikke skille seg?

:) Amins er TS ja. Første gangen jeg er her på KG, så roter litt med hvor jeg svarer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Amins er TS ja. Første gangen jeg er her på KG, så roter litt med hvor jeg svarer osv.

Ok, da har jeg svart tilbake til rett person:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen jeg 😊 Er det flere med erfaringer fra lignende situasjoner?

Jepp. Jeg er singel ennå :-(

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg er singel ennå :-(

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

Så i ditt tilfelle ble han altså værende i ekteskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tenker folk tydeligvis i dag kun pikk og fitte - man ser jo at det som regel går til helvete etter en stund likevel.

Anonymous poster hash: 365f0...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev til deg under her, ser du :)

Vet kona hans om dere?

Nei kona vet ikke noe, han er mest redd for at datteren skal hate ham om hun får vite at han har vært utro. Hun har bare ham.

Jeg mener likevel at han bør legge kortene på bordet, uansett konsekvenser, og har sagt det til ham.

Så dette er komplisert, og det blir bare mer og mer komplisert.

Anonymous poster hash: 89e94...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic. Er du fra Pakistan? Kjenner en jente som heter Amina og hun er ifra Pakistan.

Anonymous poster hash: 82b45...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør rett i å trekke deg unna så han får fred. Jeg har nok den samme historien som deg han valgte til slutt meg og vi er fremdeles sammen etter ti år. Men hadde jeg gjort ting på nytt hadde jeg nok ikke valgt å vente for det var et sant helvete.

Anonymous poster hash: 9a44c...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic. Er du fra Pakistan? Kjenner en jente som heter Amina og hun er ifra Pakistan.

Anonymous poster hash: 82b45...e43

Lol

Anonymous poster hash: a0d28...b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i ditt tilfelle ble han altså værende i ekteskapet?

Jepp. Å han ga svært godt svar hvorfor. Jeg var fryktelig naiv for å si det mildt. Han visste hva han gjorde.

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kona vet ikke noe, han er mest redd for at datteren skal hate ham om hun får vite at han har vært utro. Hun har bare ham.

Jeg mener likevel at han bør legge kortene på bordet, uansett konsekvenser, og har sagt det til ham.

Så dette er komplisert, og det blir bare mer og mer komplisert.

Anonymous poster hash: 89e94...798

Nå er faktisk datteren hans endel viktigere enn deg da, så om du formulerer det på en måte at du vil skåne henne så går det nok mere din vei.

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei kona vet ikke noe, han er mest redd for at datteren skal hate ham om hun får vite at han har vært utro. Hun har bare ham.

Jeg mener likevel at han bør legge kortene på bordet, uansett konsekvenser, og har sagt det til ham.

Så dette er komplisert, og det blir bare mer og mer komplisert.

Anonymous poster hash: 89e94...798

Ganske likt som her da.....han er også redd ungene vil hate ham om de får vite at han har vært utro. Men jeg føler vel kanskje at han også holder muligheten for å gå tilbake åpen ved å unnlate å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør rett i å trekke deg unna så han får fred. Jeg har nok den samme historien som deg han valgte til slutt meg og vi er fremdeles sammen etter ti år. Men hadde jeg gjort ting på nytt hadde jeg nok ikke valgt å vente for det var et sant helvete.

Anonymous poster hash: 9a44c...9c9

Så godt å høre at dere fikk det til :)

Jeg er glad i ham, og ser at han har det vondt når han står med en fot i hver leir. Så for meg var det ikke noe annet å gjøre enn å avslutte, slik at han får fred til å finne ut hva han ønsker. Men vet ikke hvor lenge jeg er på vent, det får jeg ta etterhvert.

Måtte du vente lenge? Og gikk han tilbake til ekteskapet, for så å finne ut at det ikke var det han ønsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske likt som her da.....han er også redd ungene vil hate ham om de får vite at han har vært utro. Men jeg føler vel kanskje at han også holder muligheten for å gå tilbake åpen ved å unnlate å fortelle det.

Jeg skjønner at selvrespekten kanskje er noe utvannet når du går etter en gift mann, men å synke så dypt at du sikler som en utsultet bikkje etter han er å dra den litt langt. Seriøst. Sett ultimatum. Meg eller hun.

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Å han ga svært godt svar hvorfor. Jeg var fryktelig naiv for å si det mildt. Han visste hva han gjorde.

Anonymous poster hash: 56cc0...a16

Ja, det finnes vel den typen også ja :( Huff, håper det går bra med deg i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at selvrespekten kanskje er noe utvannet når du går etter en gift mann, men å synke så dypt at du sikler som en utsultet bikkje etter han er å dra den litt langt. Seriøst. Sett ultimatum. Meg eller hun.

Anonymous poster hash: 56cc0...a16 [/quote

Jeg har forståelse for hans tanker og følelser rundt dette, og jeg ville aldri drømt om å stille ham et ultimatum. Da hadde jeg kanskje presset fram et svar som han ikke kunne stått for på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i en lignende situasjon - forhold med gift mann i et dårlig ekteskap, han ville først skilles fra kona, men begynte så å tvile på om han klarte å forlate det trygge livet sitt. Det endte med at vi brøt kontakten etter to år. Han fortsatte ekteskapet sitt i nesten tre år til, men skilte seg til slutt nå i høst etter det jeg har hørt fra felles bekjente. Vi har som sagt ingen kontakt lenger, og sånn er det best at det forblir.

Idag er jeg veldig glad for at han valgte å bli igjen hos kona, fordi jeg dermed måtte ta et valg og gå videre i livet. Han var en flott mann, men hele situasjonen var utmattende. Ofte tenker jeg på hvordan det ville blitt om han faktisk skilte seg fra kona den gangen, og satset på et seriøst forhold med meg. Og nå i ettertid gir den tanken meg litt angst. Det er ikke helt sunt å gå direkte fra et langvarig ekteskap og familieliv, og rett inn i et nytt seriøst forhold. Man trenger space og tid alene for å bearbeide ting først. Og hele affæren var jo bygget på at det var en rømning fra hverdagen, spenning og lidenskap. Hva skjer da, når affæren plutselig blir hverdag?

Det var veldig vondt å ta valget og bryte, men idag er jeg mye lykkeligere. Jeg har nå en ny kjæreste, som var bare min fra dag én. Ingen såret ekskone og unger, ingen hemmeligheter, begge er 100% ferdige med tidligere relasjoner. Og forholdet vårt er bygget på et gjensidig ønske om å være hverandres store kjærlighet, det er ikke den ene personens rømningsvei ut av et annet forhold. Idag kunne jeg aldri tenke meg å ta imot en mann som kommer rett fra en annen dames seng og hjem. Han må ha vært singel en stund, bodd alene, blitt vant med sitt nye liv som skilt og samværspappa, og SÅ er han kanskje klar for å finne kjærligheten igjen.



Anonymous poster hash: c675d...305
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han måtte velge?

Kone og elskerinne... Han får jo i både pose og sekk og er vel strålende fornøyd med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...