Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Nydelig! Hvor var det du kjøpte denne?

Bik Bok, kr 199 :) De hadde i både rosa, lys blå, lys grå, mørkeblå og denne lillafargen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetra

Bik Bok, kr 199 :) De hadde i både rosa, lys blå, lys grå, mørkeblå og denne lillafargen! :D

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Acne skin 5
30_D126_103_A_13.jpg
Pleather topp fra Gina Tricot, ikke den på bildet, men ligner veldig.
590244_0014_5.jpg
Genser fra Monki
0213504004_0_0.jpg
College-kjole fra MTWTFSS
0217555001_5_0.jpg
Dr.Denim Plenty Mauve
plenty_mauve_front.jpg
Og.. Et fantastisk svart skjørt fra Back, svarte skinnyjeans med glidelås på beina, rosa bandau-topp, grå tee fra Hard Rock, kremhvitt soft-undertøysett, mørk grå tee med glittertrykk, svart sports-BH, en del neglelakker og masse smykker. Finner ikke bilder på nett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Et lys beige skjørt fra Mexx.

Sikkert fjorårets modell, men når man snubler over det....det er kun ett på stativet...det ene er i str 34...det passer perfekt (litt romslig i livet, men et belte fikser det)...og jeg betalte 100 kroner for det, - da var det absolutt helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig pakken min fra Ralph Lauren og vesken+nøkkelknippet jeg har ventet lenge på. Legger også ved bilde av den nye lommeboken min siden jeg ikke fant den forrige gang og en jakke+jumpsuit jeg kjøpte idag.

Nydelig rødfarge på veksen? Det er teddy-vesken, ikke sant? Hvor mye betalte du for den og fra hvor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig rødfarge på veksen? Det er teddy-vesken, ikke sant? Hvor mye betalte du for den og fra hvor? :)

Den er mer oransje i virkeligheten. Knæsj, men ikke for knæsj :) Ja, det er teddie-vesken. Kjøpte den fra leverandørens hjemmeside, altså gigi New York. Tror jeg betalte 200 USD med frakt. Det er enda mer salg nå enn da jeg kjøpte den, så billig, billig, billig :D De merket også pakken som gave med en verdi av 300 kr uten at jeg spurte om det en gang, så slapp unna toll og mva så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...