Gå til innhold

Kjæresten min slår opp med meg om jeg ikke blir tynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Newsflash: folk eldes! Å forvente at partner skal opprettholde utseendet sitt i år etter år er både naivt og ekstremt overfladisk. Hva om hårtransplantasjonen blir mislykket, noe som skjer relativt ofte, dumper du ham da? Hva om du ser annerledes ut nedentil etter 2-3 fødsler, greit at han går fra deg da?

Anonymous poster hash: 9277f...e13

enig enig, min sambo tullet om pungen sin, hhehe... Vi har vært sammen i 6 år, og har snart 3 barn sammen. Han mister hår, har fått seg mage, og pungen henger, og har mye hvit hår allerede for å være 38 år.

Anonymous poster hash: 7a306...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor høy er du og hva veier du? Hvor gamle er dere? Er sjokkert at du enda kaller han for din kjære! OG nei, gode deg, du har ikke et lite problem du har et stort problem at du er sammen med han!



Anonymous poster hash: 06661...115
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, man kan elske noen uten å tenne på kroppen hennes. Da kan man enten være ærlig og be kjæresten ta bedre vare på seg selv eller man kan dumpe kjæresten. Å være sammen med en man ikke liker kroppen på uansett om man elsker personen er en dårlig løsning.

I tillegg kan man være bekymret for helsen til kjæresten.

Trenger ikke se fit ut for å ha god helse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over svarene fra mannfolka her inne! Botox, ansiktsløftning, fettsuging og jeg vet ikke hva skal man liksom utsette seg for, for å behage mannen. Vi skal ikke eldes? Alle skal se ut som de er 20 hele livet? Hvorfor er folk så livredde for å eldes, og ikke minst, se ut som den alderen man faktisk er?

Skremmende holdninger.

TS: Du skal enkelt og greit revurdere hele forholdet til denne mannen, av den enkle grunn at dere har veldig forskjellige tanker og verdier i forhold til kropp, mat og trening. Han er treningsnarkoman, og vil nok få det best sammen med en kvinne som også er det. Like barn leker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og skjønner kjæresten din.

Selv har jeg født to barn, men er likevel akkurat like slank som jeg var før graviditetene. Det har jeg jobbet for, fordi det er viktig for meg. Min samboer derimot, får stadig større mage. Jeg er både sint og lei meg. I likhet med noe Summers skriver lenger oppe her, føler jeg at han ikke respekterer meg. Ja, jeg mener at min samboer ikke viser respekt for meg når han lar kroppen sin forfalle. Det han sier indirekte, er jo at jeg ikke fortjener bedre enn en tykkfallen mann. At jeg ikke er verdt mer.

Anonymous poster hash: f2d82...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og skjønner kjæresten din.

Selv har jeg født to barn, men er likevel akkurat like slank som jeg var før graviditetene. Det har jeg jobbet for, fordi det er viktig for meg. Min samboer derimot, får stadig større mage. Jeg er både sint og lei meg. I likhet med noe Summers skriver lenger oppe her, føler jeg at han ikke respekterer meg. Ja, jeg mener at min samboer ikke viser respekt for meg når han lar kroppen sin forfalle. Det han sier indirekte, er jo at jeg ikke fortjener bedre enn en tykkfallen mann. At jeg ikke er verdt mer.

Anonymous poster hash: f2d82...681

du er overfladisk. Kan det tenkes at han kanskje er deprimert og du tenker på dine primitive behov? Hvordan vil han reagere den dagen du kommenterer kald og hjerteløs om at han bør trene ellers så går du fra han? Har du glemt hvordan det er å spørre hei kjære hvordan går det med deg? At han kanskje begynner å tenke at siden du er liksom like lekker som før graviditet at han begynner å tenke rare tanker a la utroskap fra din side? Jeg vemmes rett og slett over den overfladiskheten som mange har, og mye av grunnen til skilsmisse er nok dette.

Anonymous poster hash: 7a306...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er overfladisk. Kan det tenkes at han kanskje er deprimert og du tenker på dine primitive behov? Hvordan vil han reagere den dagen du kommenterer kald og hjerteløs om at han bør trene ellers så går du fra han? Har du glemt hvordan det er å spørre hei kjære hvordan går det med deg? At han kanskje begynner å tenke at siden du er liksom like lekker som før graviditet at han begynner å tenke rare tanker a la utroskap fra din side? Jeg vemmes rett og slett over den overfladiskheten som mange har, og mye av grunnen til skilsmisse er nok dette.

Anonymous poster hash: 7a306...1c2

Siden når ble overflatisk et karakteristikk på et underrangsmenneske? Alle er overflatiske når det passer dem. Og når personlige preferanser i tillegg kommer inn i bildet, så skal man holde tyst for gud forby, tenk om noen føler seg støtt for meningen man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over svarene fra mannfolka her inne! Botox, ansiktsløftning, fettsuging og jeg vet ikke hva skal man liksom utsette seg for, for å behage mannen. Vi skal ikke eldes? Alle skal se ut som de er 20 hele livet? Hvorfor er folk så livredde for å eldes, og ikke minst, se ut som den alderen man faktisk er?

Skremmende holdninger.

Enig. Noen av mennene her er så overfladiske at jeg blir flau på deres vegne.

Anonymous poster hash: 46f04...c5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når ble overflatisk et karakteristikk på et underrangsmenneske? Alle er overflatiske når det passer dem. Og når personlige preferanser i tillegg kommer inn i bildet, så skal man holde tyst for gud forby, tenk om noen føler seg støtt for meningen man har.

Alle kan sikkert være overfladiske, men de fleste oppegående mennesker vurderer ikke å dumpe kjæresten sin som h*n elsker fordi hun ikke er "fit nok" (det er jo ikke her snakk om at hun har lagt på seg 50 kg siden de møttes..) Hun sier at hun trener og prøver å spise ganske sunt. Man skal være ekstremt utseendefiksert (dvs. overfladisk) om man dumper personen man elsker fordi h*n ikke ser helt perfekt ut.

Anonymous poster hash: 46f04...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg slanket meg de kiloene kjæresten ville, men forholdet ble ikke spøtt bedre av den grunn. Han var like ego, like lite seksuelt interessert som før. Det tok meg _alt_ for mange år å skjønne at jeg kunne hentet ned stjernen fra himmelen for fyren uten at han ble noe mer glad i meg likevel. Jeg var kjekk og ha, og så lenge han kunne kalle meg tjukk og bruke det som en unnskyldning så forlangte jeg aldri mer av fyren.



Anonymous poster hash: 923fc...16b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og skjønner kjæresten din.

Selv har jeg født to barn, men er likevel akkurat like slank som jeg var før graviditetene. Det har jeg jobbet for, fordi det er viktig for meg. Min samboer derimot, får stadig større mage. Jeg er både sint og lei meg. I likhet med noe Summers skriver lenger oppe her, føler jeg at han ikke respekterer meg. Ja, jeg mener at min samboer ikke viser respekt for meg når han lar kroppen sin forfalle. Det han sier indirekte, er jo at jeg ikke fortjener bedre enn en tykkfallen mann. At jeg ikke er verdt mer. Anonymous poster hash: f2d82...681

Oh lord, kryp under steinen du kom fra. Kjæresten min la på seg en periode, men aldri streifet noen av dine tanker meg. Viser ikke respekt for deg?! Hallo..

Anonymous poster hash: 0af1e...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump han. Du finner noe bedre :) De som er så jævlig opptatt av hvordan andre skal være og se ut ender som regel opp alene, eller sliter med å finne seg noen som er så perfekt som de skal ha det til. Tren og hold deg i form for din egen del, lev livet og gi faen i hva andre mener om kroppen din. Vær fornøyd med den du er. De aller fleste tenner på folk som er fornøyd med den de er, så lenge de steller seg selv så klart ;)

Jeg er også treningsnarkoman men jeg tåler faktisk å se litt flesk på andre folk! Jeg tenner på folk for den de er, ikke om de har flesk eller ikke.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker du han egentlig når du ikke engang er villig til å spise litt mindre snop for han?

Har han noengang elsket henne? Når du elsker noen krever du da noe av den du elsker?

Anonymous poster hash: e9267...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt satt ut jeg..... helt utrolig hva noen mener en partner kan kreve.

Hva med sykdom og medisiner som gjør at noen legger på seg? Jeg har lagt på 20-30 kg i løpet av 20 år pga sykdom, heldigvis har jeg en kjæreste som ikke bryr seg om dette.

Dere som mener dere kan kreve slankehet resten av livet med en partner, dere hadde vel gjort det slutt tvert hvis kjæresten ble syk og la på seg?



Anonymous poster hash: e9267...b55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis dere skal ha barn en dag....

Dump han!

Anonymous poster hash: f7c1a...d93

Det å få barn er ikke nødvendigvis synonymt med at man blir større resten av livet. Når du er gravid er du selvsagt større, men vekten går man som oftest ned igjen! Jeg er mer fornøyd med vekten nå, etter jeg fikk barn. Man trener og spiser sunt, det er ikke rakettforskning.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du så lik ut når du ble sammen med ham så vet han hva han gikk til og burde ikke be deg om å forandre deg for ham. Om dette er noe du har lagt på deg i ettertid så ser jeg ikke problemet med at han sa det. Han var bare ærlig med deg og det er ikke et urimelig krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...