Gå til innhold

Kjæresten min slår opp med meg om jeg ikke blir tynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, og trenger virkelig hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten min fortalte plutselig at han ikke ville være sammen med meg lenger og jeg ble selvfølgelig knust. Jeg skjønte det lå noe mer ved det her og fikk tilslutt ut at det er fordi han skulle ønske jeg var tynnere og så mer "fit" ut. Jeg har hele tiden vist at han virkelig hater fett, og at han skulle ønske jeg så bedre ut. Han er også en treningsnarkoman! Jeg har selvfølgelig litt for mye av det gode rundt magen, men er ikke overvektig. Jeg trener endel og prøver å spise sunt, men er vanskelig å gå ned i vekt. Jeg vil veldig gjerne gå ned i vekt også, så det hadde vært godt for oss begge. Men skal jeg godta dette? Er det greit? Og hva om det plutselig kommer noe nytt han ikke liker ved meg? Jeg elsker han utrolig mye og alt annet med oss er helt supert! Vi har det utrolig bra sammen og vi har en veldig god kjemi og alt stemmer. Derfor dette er veldig vanskelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e2855...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Jeg har et lite problem, og trenger virkelig hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten min fortalte plutselig at han ikke ville være sammen med meg lenger og jeg ble selvfølgelig knust. Jeg skjønte det lå noe mer ved det her og fikk tilslutt ut at det er fordi han skulle ønske jeg var tynnere og så mer "fit" ut. Jeg har hele tiden vist at han virkelig hater fett, og at han skulle ønske jeg så bedre ut. Han er også en treningsnarkoman! Jeg har selvfølgelig litt for mye av det gode rundt magen, men er ikke overvektig. Jeg trener endel og prøver å spise sunt, men er vanskelig å gå ned i vekt. Jeg vil veldig gjerne gå ned i vekt også, så det hadde vært godt for oss begge. Men skal jeg godta dette? Er det greit? Og hva om det plutselig kommer noe nytt han ikke liker ved meg? Jeg elsker han utrolig mye og alt annet med oss er helt supert! Vi har det utrolig bra sammen og vi har en veldig god kjemi og alt stemmer. Derfor dette er veldig vanskelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e2855...6a5

Hvorfor godta en mann som elsker deg kùn på hans betingelser???? På tide å finne en mann...ikke fortsette et liv med en *gutt*.......Greit nok å holde seg i form, men det skal være fordi DU ønsker det !

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva. Når alt sammen ellers er så og si perfekt mellom dere, men han velger å gå ifra deg om du ikke blir tynnere så går du selv. Forbaska idiot av en mann.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor kjipt det er, så vil jeg anbefale deg å stikke fingeren i jorden og revurdere om «alt stemmer» når kjæresten din faktisk ikke vil være sammen med deg fordi han ikke liker kroppen din. Selv om du skulle klare å bli kvitt det lille ekstra du har nå, hva skjer for eksempel hvis du legger på deg etter en graviditet? Kan du leve med å hele tiden være engstelig for at kroppen din skal forandre seg nok til at han ikke lenger vil være sammen med deg?

Min mening er at hvis man virkelig elsker noen, så gjør det ikke noe at de ikke er perfekte. Dersom du skal forandre deg, synes jeg at du skal gjøre det for deg selv, og ikke for noen andre.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et lite problem, og trenger virkelig hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten min fortalte plutselig at han ikke ville være sammen med meg lenger og jeg ble selvfølgelig knust. Jeg skjønte det lå noe mer ved det her og fikk tilslutt ut at det er fordi han skulle ønske jeg var tynnere og så mer "fit" ut. Jeg har hele tiden vist at han virkelig hater fett, og at han skulle ønske jeg så bedre ut. Han er også en treningsnarkoman! Jeg har selvfølgelig litt for mye av det gode rundt magen, men er ikke overvektig. Jeg trener endel og prøver å spise sunt, men er vanskelig å gå ned i vekt. Jeg vil veldig gjerne gå ned i vekt også, så det hadde vært godt for oss begge. Men skal jeg godta dette? Er det greit? Og hva om det plutselig kommer noe nytt han ikke liker ved meg? Jeg elsker han utrolig mye og alt annet med oss er helt supert! Vi har det utrolig bra sammen og vi har en veldig god kjemi og alt stemmer. Derfor dette er veldig vanskelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e2855...6a5

Nei, det er mye som ikke stemmer her. Du får bare spørre deg selv om du ønsker å være sammen med en som hele tiden plages av at du ikke er veltrent og har 2 i fettprosent. Han synes ikke du er god nok, og du kommer til å bruke mye tid på å prøve å bli god nok for ham. Er dette noe du ønsker? Hvis ja så greit, da får du hive deg rundt og få den kroppen han vil ha. Hvis nei; dump ham og finn enn annen. Sånn er livet.

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker du han egentlig når du ikke engang er villig til å spise litt mindre snop for han?

ikke alle kan få flat mage. Jeg ar veldig svai i ryggen og har alltid hatt mage. Jeg er ikke feit.

Anonymous poster hash: 413fc...38f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Skjønner at dette er et tøft valg, og du vil jo gjerne fortsette å være sammen med en du har sterke følelser for. Men virkelig, om han ikke kan godta deg for den du er, så er han ikke verdt det! ALDRI endre deg for en annen person (eller personer), uansett! Endre deg for deg selv, om du vil. Jeg syns ikke dette er greit i det hele tatt, og jeg mener at du fortjener noen som faktisk kan sette pris på deg og ditt utseende.

Jeg ville tatt en skikkelig prat med han om hvor følelsene hans ligger i dette tilfellet. Og hvor lenge har dere vært sammen, egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker du han egentlig når du ikke engang er villig til å spise litt mindre snop for han?

Er faktisk enig i dette.

Anonymous poster hash: cc62e...09c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle kan få flat mage. Jeg ar veldig svai i ryggen og har alltid hatt mage. Jeg er ikke feit.

Anonymous poster hash: 413fc...38f

Nei du må skjønne at alle som ikke er tynn som en strek eller har sixpack spiser for mye godteri. "Litt mindre godteri" er løsningen på alt. Det hadde nok sikkert blitt slutt på all krig i verden også om bare alle hadde spist litt mindre godteri. :opplyser:

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig i dette.

Anonymous poster hash: cc62e...09c

Tror faktisk ikke du og Summers er de skarpeste teskjeene i skuffa.

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Elsker du han egentlig når du ikke engang er villig til å spise litt mindre snop for han?

Elsker man noen egentlig når man ber de om å forandre seg fordi man ikke aksepterer vedkommendes kropp?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker man noen egentlig når man ber de om å forandre seg fordi man ikke aksepterer vedkommendes kropp?

Selvsagt, man kan elske noen uten å tenne på kroppen hennes. Da kan man enten være ærlig og be kjæresten ta bedre vare på seg selv eller man kan dumpe kjæresten. Å være sammen med en man ikke liker kroppen på uansett om man elsker personen er en dårlig løsning.

I tillegg kan man være bekymret for helsen til kjæresten.

Endret av Summers
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke du og Summers er de skarpeste teskjeene i skuffa.

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

Jeg har selv bedt typen min om å trene, fordi han har lagt mye på seg på mageområdet. Det er ikke bra for helsen å ha mye fett på magen, det er nemlig det fettet som er mest usunt. Han ble glad for at jeg brydde meg om han, både hvordan han ser ut og helsen.

Anonymous poster hash: cc62e...09c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er å trener som bare det, går ned den vekten og får en kropp du er kjempe fornøyd med.

Å da han forteller deg hvor fornøyd han er med deg, og hvor flott du ser ut.

Så sier du: Takk :) Jeg er veldig fornøyd selv, og best av alt er at jeg nå i hvertfall er for god for deg!

Så kan han sitte der alene som den tosken han er ;)

Har selv opplevd menn som mener jeg skal bytte hårfarge, sminke meg annerledes eller forandre på noe.

Hadde jeg farget håret etter at vi møttes så kan jeg forstå det, men sånn jeg var da du møtte meg.

Så lenge du ikke har lagt på deg mye etter at dere møttes så bør han ikke kreve at du forandrer på det.

Endret av MissPierce
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten din er en dust TS. Kom han i forkjøpet og du slå opp med han.

- Kjære, du er dum som et brød. Får du ikke høyere IQ innen 24 timer så stikker jeg.



Anonymous poster hash: 88ea1...8f1
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bedt typen min om å trene, fordi han har lagt mye på seg på mageområdet. Det er ikke bra for helsen å ha mye fett på magen, det er nemlig det fettet som er mest usunt. Han ble glad for at jeg brydde meg om han, både hvordan han ser ut og helsen.

Anonymous poster hash: cc62e...09c

Greia er at "mye fett på magen" ikke er det samme som litt utrent mage, mangel på synlig sixpack eller en liten kul på en damemage. Hofte/midje-ratio er en grei målestokk som for alt vi vet ts består med glans.

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke du og Summers er de skarpeste teskjeene i skuffa.

Anonymous poster hash: 6d811...0f7

Det er forresten veldig usaklig å skrive slike frekke kommentarer om andre mennesker kun fordi dem mener noe annet enn deg. Men du hadde vel ikke noe bedre å komme med enn et personangrep.

Anonymous poster hash: cc62e...09c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle kan få flat mage. Jeg ar veldig svai i ryggen og har alltid hatt mage. Jeg er ikke feit.

Anonymous poster hash: 413fc...38f

haha da har jeg hørt den også. Ler meg ihjel av alle unnskyldningene dere feite jenter kommer med.

Anonymous poster hash: d69ac...274

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...