Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Takk for svar, jenter. Da blir det å kjøpe ny madrass. Tror vi dro innom Babyshop neste uke og bestiller det sammen med barnevogna.

23 uker idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal straks til kiropraktoren igjen. Siste gang før hun har sagt at hun skal komme med en evaluering på hvordan hun synes det går.

Kaldt ute! Br, ikke gøy å stå ute og vente på bussen. Gruer meg til vinteren og snøen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått høre at vi er gravide på "perfekt" tid av året. Nå kommer jo hetetoktene etterhvert ;)

Sant det. Jeg fryser egentlig veldig lett til vanlig så det kan jo bli interessant.

Timene hos kiropraktoren går så fort. Hun satte opp en time både hos seg selv og en fysioterapeut i neste uke. Så tar de en evaluering sammen. Men vi snakket allerede om at jeg muligens må trappe ned på jobb siden kontorjobben min gjør at jeg blir stiv og får vondt i ryggen. Jaja.. Jeg skal ta det opp med sjefen min idag sånn at han og kollegene mine er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det alenekveld på meg. Litt godt men sovnet tidlig.. Og våknet allerede 6:30 idag.. Trøtt!!

Idag skal vi ha en skikkelig kjærestedag. Ut og spise på biffrestaurant, gå på kino og sove på hotell. Gleder meg allerede til hotellfrokosten imorgen.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen over igjen. Selvom fredag var en dårlig dag, var resten av helga fin. Vi koste oss kjempemasse!!

Ryggen har vært helt fin i helga. Men nå er det jobb igjen så er spent på hvordan det går da...

Denne uka har jeg dobbeltime hos kiropraktor og fysioterapeut + at jeg endelig skal på kontroll hos fastlegen.

Ha en fin mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at du har to dagbøker her på forumet? Denne, også MissStiles' storbyliv?

Ja en vanlig dagbok og en graviditetsdagbok. Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Ok. :)

Jeg fant ut at jeg ville ha en egen graviditetsdagbok hvor jeg kan skrive litt mer om graviditeten og både klage/syte ++ Også skriver jeg om andre vanlige ting i hverdagen i den andre dagboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg fant ut at jeg ville ha en egen graviditetsdagbok hvor jeg kan skrive litt mer om graviditeten og både klage/syte ++ Også skriver jeg om andre vanlige ting i hverdagen i den andre dagboka.

:fnise: Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk samboeren kjenne spark fra babyen. Hun har vært ganske aktiv i magen i dag så da fikk han kjenne når han kom hjem. Han ble helt i hundre og synes det var kjempeartig. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig fikk samboeren kjenne spark fra babyen. Hun har vært ganske aktiv i magen i dag så da fikk han kjenne når han kom hjem. Han ble helt i hundre og synes det var kjempeartig. :hjerte:

Åh, så hyggelig :rodmer: Koselig når de er engasjerte og tydelig viser at de syntes at dette er stas!

Jeg sa til mannen i går at "nå tror jeg jeg kjente bebisen" og han ble også helt i hudre "KAN JEG KJENNE?!"

Haha.. når jeg forklarte at det kjentes ut som det var noen som strøk meg med pekefingeren på innsiden av magen så ble han såå skuffet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos kiropraktor og fysioterapeut. Vi begynte å snakke om at jeg kanskje burde få en sykemelding for å kunne ha kortere dager på jobb men... Ikke noe mer. Føler at jeg går derfra litt sånn frustrert. Vet liksom ikke om jeg synes det blir noe bedring av å gå dit. Jeg har en ny time neste uke, hos begge to. Men jeg er litt usikker. De er flinke der men jeg vet ikke altså..

Jeg skal på 24. ukers kontroll hos fastlegen imorgen så jeg kommer nok til å ta det opp med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...