Gå til innhold

Bloggerne 3


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Det var en episode der der han oppførte seg ganske rasistisk og ubehøvlet mot en annen fyr som var der.

Fra PH? Sier ikke at han var noe bedre enn henne. Synes de var like ille. Likte ingen av de i Robinson heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja, hun var fæl på PH. Særlig i kombinasjon med Christina :haar:

Grøss og gru! Christina var den aller verste.

Jeg har sett alle episodene av de forrige sesongene, men vet ikke om jeg gidder å se denne.

Anonymous poster hash: 1c497...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sted jeg kan se dette gratis på nett?



Anonymous poster hash: a7a7c...3a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sted jeg kan se dette gratis på nett?

Anonymous poster hash: a7a7c...3a8

Nei, er bare på sumo.

Anonymous poster hash: 03d33...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de bruker fryyyyktelig mye tid på SE. Nesten hele episode 2 var jo om henne og fjaset hennes.

Synes hun nye bergeneseren er litt morsom, har ikke noe forhold til henne fra før, ikke sett paradise eller robinson. Og så liker jeg marna velsig godt, sikkert fordi hun er mer voksen.

Anonymous poster hash: e4b3b...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin er supersexy, har ingenting imot at hun er der! Eirin var et ubetydelig sippetroll, beklager å måtte nevne det.

Synes dog det gikk VELDIG fort mellom sesong 2 og 3 her, men jeg gjetter at programmet har fått småjentene til å betale for sumo.



Anonymous poster hash: 9f08d...13b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Orker ikke se på. Er så møkk lei SE. Hun dukker opp overalt selv om jeg aldri har lest bloggen hennes eller sett programmet. Takler bare ikke den tuppa. Skulle byttet henne ut med Rannveig, da hadde det blitt underholdende. :P Rannveig er morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg er å møkka lei SE. Hun er jo overalt hele tiden. Utrolig irriterende. Hva ER greia med hun?

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette sesong 2? Er jo ikke mer enn 1 år siden dem viste første sesong. Har aldri hørt om de 2 nye bloggerne

Nei, det er sesong 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det begynte igjen litt fort. Men får vel følge med likevel.
Liker Kristin og Marna best. Suzanne er artig, men kan bli litt mye noen ganger. Hun nye aner jeg ikke hvem er, fikk ikke så godt inntrykk av henne heller. Sophie Elise får så altfor mye tid ifht alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske lei Suzanne egentlig. Og jeg har aldri hørt om hun Chioma før heller. Syntes det er merkelig at de tar såpass ukjente folk :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for mange med når episodene er så korte. Mislikte Kristin sterkt på PH men har godt inntrykk av henne gjennom bloggen - feisty og morsom. Rart å se typen hennes Dennis som var så kjekk på PH har hatt slikt et forfall.... Hehe. Chioma er nydelig og en flink journalist for 730.no, men kanskje ikke så interessant i dette formatet.

Anonymous poster hash: 48d88...9f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ganske lei Suzanne egentlig. Og jeg har aldri hørt om hun Chioma før heller. Syntes det er merkelig at de tar såpass ukjente folk :P

Jeg hadde aldri hørt om suzanne eller hun andre før sesong 1 heller ;)

Det er for mange med når episodene er så korte. Mislikte Kristin sterkt på PH men har godt inntrykk av henne gjennom bloggen - feisty og morsom. Rart å se typen hennes Dennis som var så kjekk på PH har hatt slikt et forfall.... Hehe. Chioma er nydelig og en flink journalist for 730.no, men kanskje ikke så interessant i dette formatet.

Anonymous poster hash: 48d88...9f4

Å det var hun, hun virket kjent, hvilket forfall har dennis hatt?

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lei Suzanne egentlig. Og jeg har aldri hørt om hun Chioma før heller. Syntes det er merkelig at de tar såpass ukjente folk :P

Hun har vel uttalt seg i VG/DB som "Justin Bieber"-ekspert (lol) og tror hun har bidratt på 730.no - dette vet jeg, ikke noe mer eller om hun har blogg eller blablabla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel uttalt seg i VG/DB som "Justin Bieber"-ekspert (lol) og tror hun har bidratt på 730.no - dette vet jeg, ikke noe mer eller om hun har blogg eller blablabla.

Hahahaha, Justin Bieber-ekspert! :P

Jeg syntes bare det er merkelig at hun som har såpass ukjent blogg blir casta når det er kjempe mange kjente andre bloggere man kan finne.

Jeg hadde aldri hørt om suzanne eller hun andre før sesong 1 heller ;)

Det hadde jeg. Men syntes fortsatt at det er litt flaut å se på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, Justin Bieber-ekspert! :P

Jeg syntes bare det er merkelig at hun som har såpass ukjent blogg blir casta når det er kjempe mange kjente andre bloggere man kan finne.

Det hadde jeg. Men syntes fortsatt at det er litt flaut å se på :P

Man tar det man får..? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...