Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dennis ja, hva gjør han i det daglige? Ser ut som gan lever et hardt liv! Pløsete og ekkel :/ han var jo mye kjekkere før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dennis ja, hva gjør han i det daglige? Ser ut som gan lever et hardt liv! Pløsete og ekkel :/ han var jo mye kjekkere før.

Han er talentspeider for et reklamebyrå :P så etter jobb i nevnte bransje også så jeg at han var kontaktpersonen for stillingen :fnise:

Anonymous poster hash: 5cc42...11c

• Liker 1
Skrevet

Ja, hva har skjedd med Dennis? Han er virkelig ikke noe særlig kjekk lenger. Håret ser så ustelt ut! Hvorfor sender ikke Kristin han til frisøren?

Skrevet

woah enig, dennis ser ikke ut, håret er jo tross alt USTELT!!! nei vettu hva, kanskje han liker det slik og vil kjøre den stilen, betyr ikke at han har forfalt

Anonymous poster hash: 17a77...745
Skrevet

Ja, hva har skjedd med Dennis? Han er virkelig ikke noe særlig kjekk lenger. Håret ser så ustelt ut! Hvorfor sender ikke Kristin han til frisøren?

Hadde tatt seg ut om en mann hadde sendt dama til frisøren. Håret hans er på hans hode, så det bestemmer han vel helt selv.

Anonymous poster hash: c18cb...29b

• Liker 2
Skrevet

Hadde tatt seg ut om en mann hadde sendt dama til frisøren. Håret hans er på hans hode, så det bestemmer han vel helt selv.

Anonymous poster hash: c18cb...29b

Chill.

Skrevet

Å hvordan blir ma JB ekspert da? :fnise:

Hun (Chroma?) virker litt sånn fjortis da. Å gud han var så ssjekk, Nicky du er perfekt og jeg elsker deg. Skulle ønske vi var søstre.

Anonymous poster hash: 1c497...a19
Skrevet

Skjønner ikke at dere gidder å se på den søpla der. Hjernedødt program.

Anonymous poster hash: 8e136...233

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at dere gidder å se på den søpla der. Hjernedødt program.

Anonymous poster hash: 8e136...233

Av og til er det greit med litt hjernedødt underholdnig der man slipper og tenke ;)

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er helt enig! Det skulle vart lenger!

Syns bloggerene er gøy jeg! Har nok noe med at jeg er blogger selv og liker å se andre bloggere sin hverdag :)

Jeg likte Eirin Kristiansen jeg, hun er så skjønn!

Skrevet

Veldig enig med deg. Jeg likte å Eirin. Jeg har lest i den andre tråden (bloggerne 2) og ble overrasket over hvor mange som ikke likte henne. Hun virker som en hyggelig og sprudlende jente. Heller det enn at hun er negativ og sutrer hele tiden. Jeg tenker på en viss annen person.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor så mange mislikte Eirin Kristiansen, hun var jo så skjønn!

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor så mange mislikte Eirin Kristiansen, hun var jo så skjønn!

Jeg vet. Det var noen som klarte å lire av seg "det er sikkert hennes egen feil at hun ble fryst ut" Seriøst? Slemt sagt!

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Skrevet

Har han typen til Suzanne vært narkoman eller noe sånt? Ser ikke verre ut?

Anonymous poster hash: c5ca4...ca9
  • Liker 3
Skrevet

Sophie må jo le av sesong 1 og 2. Tenker på hvor sutrete og usikker hun var på den tiden.

I denne sesongen liker jeg henne :)

Skrevet

Jeg vet. Det var noen som klarte å lire av seg "det er sikkert hennes egen feil at hun ble fryst ut" Seriøst? Slemt sagt!Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Ja jeg så det... Hva i alle dager, tipper de selv har fryst ut folk og skylt på dem etterpå

Skrevet

Hvorfor kritiserer dere og ler av SE for å være usikker? Så slemt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kritiserer dere og ler av SE for å være usikker? Så slemt.

Det er ingen som ler, i så fall hvem? Hun har jo sagt selv hun har slitt med dårlig selvtillit og vært usikker. Hva er problemet?

AnonymBruker
Skrevet

Har han typen til Suzanne vært narkoman eller noe sånt? Ser ikke verre ut?

Anonymous poster hash: c5ca4...ca9

Hvorfor lurer du på det?

AnonymBruker
Skrevet

Å hvordan blir ma JB ekspert da? :fnise:

Hun (Chroma?) virker litt sånn fjortis da. Å gud han var så ssjekk, Nicky du er perfekt og jeg elsker deg. Skulle ønske vi var søstre.

Anonymous poster hash: 1c497...a19

Ho virker heeelt fjern. Sykelig kjendisfiksert, og sykt barnslig. Blir flau på hennes vegne:SSSS

Anonymous poster hash: 9b7c7...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...