Gå til innhold

Bloggerne 3


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor Theodor(Ungen til Marna?) sier navnet hennes isteden for "mamma"? :s

Anonymous poster hash: c18cb...29b

Sikkert en fase, mange barn som gjør det i perioder.

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes mannen til Marna (Ørjan?) er veldig morsom jeg :)



Anonymous poster hash: 1c497...a19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Theodor(Ungen til Marna?) sier navnet hennes isteden for "mamma"? :s

Anonymous poster hash: c18cb...29b

Er nok en god blanding av to ting tenker jeg.

1) En fase hvor man lærer at foreldrene har et annet navn en mamma. Jeg hadde iallefall en periode der dette var svært sjokkerende.

2) Ørjan har en tenåringsdatter fra før som er der annenhver uke. Jeg har forstått det slik at hun sier "Marna", og da er det enklere for Theodor og herme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna forklarte hvorfor. Nytt barn i hus. Theodor føler at han har "mistet" mammaen sin, og nå kaller han henne Marna.

Ellers er vel de fleste unger gjennom en slik periode.



Anonymous poster hash: ff724...3ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes episodene er litt for korte. Sophie Elise får jo halvparten av tiden av en episode og de andre må krangle om 3 min hver. Skulle ønske de varte mer enn 20 min. Kanskje 30-40 min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir man boybandekspert da? :fnise:

Hun hadde lest seg opp på internett etter det jeg forsto! :skratte: Da kan vi jo alle bli det! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde lest seg opp på internett etter det jeg forsto! :skratte: Da kan vi jo alle bli det! :fnise:

Haha da kan jeg å bli det da :fnise:

Men det boybandet de liksom skulle sette sammen har ikke jeg sett noe til. Jeg måtte le da hun sa "å jentene kommer til å elske dere, hyle og skrike etter dere" Ro litt ned og ikke gi de slike store forhåpninger. De er ikke de neste One Direction liksom :ler:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha da kan jeg å bli det da :fnise:

Men det boybandet de liksom skulle sette sammen har ikke jeg sett noe til. Jeg måtte le da hun sa "å jentene kommer til å elske dere, hyle og skrike etter dere" Ro litt ned og ikke gi de slike store forhåpninger. De er ikke de neste One Direction liksom :ler:

Haha det lo jeg av også :fnise: De heter Suite16 eller noe.. Så musikkvideoen deres på tv2 eller noe, og de var og sang på god morgen norge... :plystre: Mulig det ikke ble så stor suksess av de :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det lo jeg av også :fnise: De heter Suite16 eller noe.. Så musikkvideoen deres på tv2 eller noe, og de var og sang på god morgen norge... :plystre: Mulig det ikke ble så stor suksess av de :icon_lol:

Var det de som sang så skrekkelig surt?? Jeg hylte ja, men kanskje av feil grunn :)

Anonymous poster hash: e4b3b...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det lo jeg av også :fnise: De heter Suite16 eller noe.. Så musikkvideoen deres på tv2 eller noe, og de var og sang på god morgen norge... :plystre: Mulig det ikke ble så stor suksess av de :icon_lol:

Tviler på de blir Norges svar på One Direction liksom. Synes uansett det er rart at man kan bli boyband ekspert bare av å lese litt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boyband er veldig 90 talls og ut for lengst. Kanskje de burde prøve å satse på noe annet.

Anonymous poster hash: 2fe50...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på de blir Norges svar på One Direction liksom. Synes uansett det er rart at man kan bli boyband ekspert bare av å lese litt på nettet.

Haha enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som syns at Dennis har forfalt noe enormt utseendemessig siden Paradise Hotel? :laugh: Ikke at han var sånn superkjekk da heller, men nå ser han jo ikke ut i måneskinn.. håret hans.. :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som syns at Dennis har forfalt noe enormt utseendemessig siden Paradise Hotel? :laugh: Ikke at han var sånn superkjekk da heller, men nå ser han jo ikke ut i måneskinn.. håret hans.. :vetikke:

Jeg har faktisk tenkt det samme! Han var jo mye kjekkere da han var med i Paradise Hotel og Robinson. Det håret ser jo ikke ut og han ser små chubby i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er rart SE sier hun er dyrevenn og kjemper for dyrenes rettigheter, når hun bruker sminke som er testet på dyr og bruker ekte skinn.

Hadde ikke hun et innlegg på bloggen (for en stund siden) hvor hun sa hun ikke var så dyrevenn som hun har gitt inntrykk for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE er blitt mye bedre denne sesongen enn forrige. Da synes jeg hun gråt og var negativ hele tiden.

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som syns at Dennis har forfalt noe enormt utseendemessig siden Paradise Hotel? :laugh: Ikke at han var sånn superkjekk da heller, men nå ser han jo ikke ut i måneskinn.. håret hans.. :vetikke:

Jeg vet! Han har jo forfalt skikkelig. Håret er det verste. Han trenger sårt til en klipp! Jeg synes han har endret seg i ansiktet å.

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...