Gå til innhold

Bloggerne 3


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Haha, skjønner ikke at Sophie innrømte på tv at hun lå med Robin året før. Hun skrev på bloggen at Mathias sov hos henne den natten ....

http://sophieelise.blogg.no/1390404757_til_tross_for_pstande.html

Anonymous poster hash: eb9f1...c00

Tja, om man skal pirke så sa hun vel at han sov over før Vixen, men på episoden sa hun at hun hadde sex med Robin etter Vixen. Hun sa vel også til se&hør at hun var singel på denne tiden og hintet om både at hun var singel og sammen med Mathias, så kanskje var de ikke exclusive.. Klein ting å fortelle på TV uannsett.

Syntes ellers det var litt bra det hun sa om Vixen og jury, hun har nok helt rett. Og hva så om hun var barnslig når hun tapte, det er en BLOGGAWARDS, bare bloggere tar det greiene der seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, om man skal pirke så sa hun vel at han sov over før Vixen, men på episoden sa hun at hun hadde sex med Robin etter Vixen. Hun sa vel også til se&hør at hun var singel på denne tiden og hintet om både at hun var singel og sammen med Mathias, så kanskje var de ikke exclusive.. Klein ting å fortelle på TV uannsett.

Syntes ellers det var litt bra det hun sa om Vixen og jury, hun har nok helt rett. Og hva så om hun var barnslig når hun tapte, det er en BLOGGAWARDS, bare bloggere tar det greiene der seriøst.

Hva så om det var en bloggawards? Når man vinner en pris (uansett hvilken pris det er) så sitter du ikke å himler med øynene og liksom brekker deg. Barnslig.

Anonymous poster hash: 1c497...a19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun Phil som vant sitter hjemme og griner fordi SE geipet på tv akkurat... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun Phil som vant sitter hjemme og griner fordi SE geipet på tv akkurat... :fnise:

Nei, det er det vel ingen som har sagt. Bare synes det er utrolig unødvendig å sitte sånn når andre vinner.

Anonymous poster hash: 1c497...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det skal komme en sesong 4. Jeg håper at SE ikke skal være med. Merker jeg er lei nå. Ta med Heitman. Hun er morsom :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sesong 3 ferdig? Jeg følger visst ikke helt med :fnise:



Anonymous poster hash: 86120...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sesong 3 ferdig? Jeg følger visst ikke helt med :fnise:

Anonymous poster hash: 86120...148

Ja og kommer en sesong 4 neste måned :) Tror jeg

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi hvem som er med i sesong 4? Håper Marna og Kristin blir med videre i hvert fall! ...og sophie Elise! Liker egentlig susanne også, hun representerer en helt annen pol i blogguniverset. Ok, alle uten Justin bieber-eksperten, så er jeg fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha med Heitman og Ida Wulff. Få inn litt nytt blod :)

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida Wullf skulle blitt med ja! Og kanskje Kristina Andersen. Hadde vært litt gøy med nye folk. Er så mettet av Suzanne at jeg spyr.

Kunne tenkt meg å sett: Ida W, Kristina A, Kristin og Komikerfrue jeg.. og kanskje SE og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Den nye bloggeren er Anna, mamma til Michelle.

Så det blir Marna, Sophie Elise, Anna og Kristin i følge bloggen til Marna hvertfall

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye bloggeren er Anna, mamma til Michelle.

Så det blir Marna, Sophie Elise, Anna og Kristin i følge bloggen til Marna hvertfall

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

Mamma til Michelle?! Spar meg. Jeg liker ikke henne i det hele tatt. Da kan heller Eirin komme tilbake.

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad Suzanne er borte da.

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Michelle?! Spar meg. Jeg liker ikke henne i det hele tatt. Da kan heller Eirin komme tilbake.

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Liker henne heller ikke. Sett klippet hvor hun sier at hun alltid spør Michelle om tillatelse før hun legger ut ting på bloggen? Tillatelse fra en 3-ÅRING! :sjokkert::sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma til Michelle?! Spar meg. Jeg liker ikke henne i det hele tatt. Da kan heller Eirin komme tilbake.

Anonymous poster hash: cccf3...3a8

Mhm! Enig! Skjønner ikke helt hva nytt hun skal komme med i forhold til det vi har sett i unge mødre

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker henne heller ikke. Sett klippet hvor hun sier at hun alltid spør Michelle om tillatelse før hun legger ut ting på bloggen? Tillatelse fra en 3-ÅRING! :sjokkert::sjokkert:

Tror nok ikke en 3-åring forstår hva hun tilater heller..

Anonymous poster hash: 5cc42...11c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke en 3-åring forstår hva hun tilater heller..

Anonymous poster hash: 5cc42...11c

Hun lar henne ikke leke i fred heller "smil t mamma nå, la meg få ta bilde, smil t kamera" fytti for en masing på den stakkars ungen. Lurer på hva hun kommer til og tenke når hun blir eldre.

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lar henne ikke leke i fred heller "smil t mamma nå, la meg få ta bilde, smil t kamera" fytti for en masing på den stakkars ungen. Lurer på hva hun kommer til og tenke når hun blir eldre.

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

Sant, sant. Håper for Michelle's del at det bare er i de få minuttene vi ser, det skjer. Altså, at hun får leke "fritt" ellers

Anonymous poster hash: 5cc42...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, sant. Håper for Michelle's del at det bare er i de få minuttene vi ser, det skjer. Altså, at hun får leke "fritt" ellers

Anonymous poster hash: 5cc42...11c

Ja la oss håpe det! :)

Anonymous poster hash: 5c865...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...