Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Kommer i hvertfall VELDIG godt frem at han sliter noe helt sykt i Kourtney and Khloe take the Hamptons! Og det er ikke akkuratt vanskelig å få med seg i de siste par sesongene av KUWTK heller ;)

Ok, de episodene jeg så i går var gAmle, for det var snakk om Brody og om han skulle komme i bryllupet til Kim eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, de episodene jeg så i går var gAmle, for det var snakk om Brody og om han skulle komme i bryllupet til Kim eller ei

Ah! Ja, det er vell episodene fra sesong 9 som går på Bliss nå :) Jeg har begynt på den nye sesongen. Ny episode i natt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke så mye på showet, og ser gamle episoder på Bliss sporadisk. visste ikke han hadde problemer. Kommer dette fram i serien?

Husker han ble så sint at han slo så hardt i speilet på badet at han kuttet seg opp. Og en annen gang var de på ferie i Maldivene(?) hvor han drakk seg drita og begynte å krangle med Kris under middagen, så han bare stakk og tok båten alene til fastlandet. Ellers drakk han og festet veldig mye. Han flyttet også i fra familien en stund, men så ble de gravide og fant sammen igjen. Hele familien, spesielt Kris mislikte han sterkt og oppfordret henne til å dumpe han, og fortalte det også slik han hørte det.

Jeg ser også bare sporalskt, men husker godt hvor idiot Scott var i de første sesongene.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har litt peiling på The Kardashians, hvem er det som egentlig har pengene? Nå tjener jo selvfølgelig alle penger på egenhånd, men jeg tenker opprinnelig? Er Bruce Jenner styrtrik liksom? Han har vunnet i et OL eller noe, men man blir jo ikke steinrik av det? Er det Kris som kommer fra en familie med penger, eller er det faren til Kim som hadde pengene og så lever Kris godt av det? Og hvem/hvor er egentlig faren til Kim Kardashian?



Anonymous poster hash: f6b7a...0a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har litt peiling på The Kardashians, hvem er det som egentlig har pengene? Nå tjener jo selvfølgelig alle penger på egenhånd, men jeg tenker opprinnelig? Er Bruce Jenner styrtrik liksom? Han har vunnet i et OL eller noe, men man blir jo ikke steinrik av det? Er det Kris som kommer fra en familie med penger, eller er det faren til Kim som hadde pengene og så lever Kris godt av det? Og hvem/hvor er egentlig faren til Kim Kardashian?

Anonymous poster hash: f6b7a...0a0

Fra starten av så har jo Kris hatt mye penger som følge av arv etter tidligere ektefelle Robert Kardashian som døde (faren til Kourtney og Kim). Han var en dyktig og annerkjent advokat. Kim Kardashian tjente jo også veldig godt etter den populære sextapen hennes med Ray J. Kris giftet seg på ny med Bruce og han hadde også mye penger som følge av popularitet. Han drev med foredrag for idrettsutøver etter hans egen karriere som OL mester var over osv. I tillegg var han også gift med ei rik ei tidligere (moren til Brody og co.)

Videre holdt Kim det gående med kontrakter i diverse magasiner, egen parfyme, klær, photoshooter osv. Hele familien tjente også sinnsykt med "Keeping up with the Kardashians".

Anonymous poster hash: 147cc...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har litt peiling på The Kardashians, hvem er det som egentlig har pengene? Nå tjener jo selvfølgelig alle penger på egenhånd, men jeg tenker opprinnelig? Er Bruce Jenner styrtrik liksom? Han har vunnet i et OL eller noe, men man blir jo ikke steinrik av det? Er det Kris som kommer fra en familie med penger, eller er det faren til Kim som hadde pengene og så lever Kris godt av det? Og hvem/hvor er egentlig faren til Kim Kardashian? Anonymous poster hash: f6b7a...0a0

Faren døde i 2003 (?) av kreft. Før det var han advokat, tjente godt.blant annet var han advokaten til oj Simpson. Han skilte seg fra kris jenner tidlig på 90-tallet.

Kris fikk sikkert litt i skilsmissen, barna arvet faen etter han døde. Bruce jenner har litt penger fra å holde taler/opptjening litt som ol-utøver på 70-tallet.

Kim fikk 5 millioner i oppgjør etter sextapen.

Eller var de ikke særlig rike i starten. De hadde til salt i grøten, og drev egen butikk. Pengene kommer mest fra tvserien og ulike reklamer/appearences (penger for å være på fest osv) :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så lurer jeg på noe annet: Han Bruce skal jo skifte kjønn, men er han fremdeles gift med Kris(?) ? Eller er de/skal de skille seg? Er han homofil?



Anonymous poster hash: f6b7a...0a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lurer jeg på noe annet: Han Bruce skal jo skifte kjønn, men er han fremdeles gift med Kris(?) ? Eller er de/skal de skille seg? Er han homofil?

Anonymous poster hash: f6b7a...0a0

De har skilt seg. Om han er på vei til å bli dame vil jeg se før jeg tror på det.

Anonymous poster hash: abc04...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har skilt seg. Om han er på vei til å bli dame vil jeg se før jeg tror på det.

Anonymous poster hash: abc04...f6a

http://youtu.be/x3v6y9F1nc8

Han bekrefter :)

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil se Bruce sier det selv :)

Anonymous poster hash: abc04...f6a

Det kommer når han er klar for det sier han :) ....og Kim. Og moren hans?

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer når han er klar for det sier han :) ....og Kim. Og moren hans?

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Ja vi får vente å se :), har fortsatt ikke hørt noen i familien si rett ut at: ja han er i ferd med å bli kvinne. De sier jo ikke mye på dette klippet heller, bare snakker rundt grøten.

Anonymous poster hash: abc04...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får vente å se :), har fortsatt ikke hørt noen i familien si rett ut at: ja han er i ferd med å bli kvinne. De sier jo ikke mye på dette klippet heller, bare snakker rundt grøten.

Anonymous poster hash: abc04...f6a

Men om han ikke var det hadde de vel avkreftet det ganske så raskt tror du ikke? Å snakke rundt grøten er vel en slags bekreftelse.

En ting som er litt vittig oppi alt dette er at programmet Family Guy viste i en episode i 2009 Bruce som danset i dameklær og i 2011 sa Steve i en episode at Bruce er en "very pretty woman".

Så ryktene har kanskje pågått leeeenge?

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men om han ikke var det hadde de vel avkreftet det ganske så raskt tror du ikke? Å snakke rundt grøten er vel en slags bekreftelse.

En ting som er litt vittig oppi alt dette er at programmet Family Guy viste i en episode i 2009 Bruce som danset i dameklær og i 2011 sa Steve i en episode at Bruce er en "very pretty woman".

Så ryktene har kanskje pågått leeeenge?

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Tror det har på gått lenge ja. De eller han sa en plass at han gjorde det veeeeeeldig langsomt fordi at familie og venner skal få tid til å vende seg til det. (Ihvertfall Kylie og Kendall) :)

Men om de kildene er riktig, det vet jeg ikke.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å se en episode, men jeg ble egentlig bare irritert. Fant det ikke underholdende. Men det er meg :) Jeg liker spennende thrillere, skrekk, eventyr eller liknende. Er nok derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Jeg liker Kendal og Kourtney best av Jenner/Kardashian jentene. Kendal er utrolig pen og en dyktig model. Kourtney er også veldig pen, men litt kjedelig. Liker henne uansett :)

Jeg liker Kim minst. Har ingenting til overs for henne. Synes hun har blitt så cocky og full av seg selv etter hun ble sammen med Kanye. Fremstår selvopptatt og diva. Kan godt være jeg tar feil, men er mitt inntrykk. Ikke skjønner jeg hvorfor hun har blitt SÅ super kjendis. Hun er jo overalt. Hun og moren ser veldig overoperert ut. Spesielt Kris.

Kylie er skikkelig sutrete.

Synes de tidligere sesongene var best. De 2 siste sesongene har jeg ikke giddet å sett så mye på. Føler mye er skuespill og staget.

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Nå har jeg nettopp sett den siste episoden som har kommet ut. Ikke les videre om dere ikke vil vite hva som skjer....!

Ikke for å være så sykt negativ hele tiden men jeg merker serien er mer og mer staget for hver sesong og episode.

F.eks i den siste episoden her så ville Kim adoptere en jente fra Thailand, men fikk beskjed at det ville være vanskelig. Hun la da fra seg tanken med en gang. Hvis hun virkelig ville adoptert henne, så hadde hun fått henne.

En annen ting som er tydelig staget er når Kandall blir befølt på rumpa av en fremmed. Selvsagt er dette staget. For det første hadde aldri en fremmed mann fått sittet så nær dem i utgangspunktet. For det andre hadde en mann ALDRI turt å gjort dette så åpentlyst med kamera rundt hele baren. For det tredje kunne man se godt hvor mildt Brody reagerte. Han bare dro av han brillene. Hadde det vært ekte hadde de gått til søksmål osv.

Ellers utenom det er det fortsatt gøy å følge med livene deres :)

Ja enig. Blir for dumt. Tydelig at dette bare var staget! Synes det blir kjedelig når mye av det bare virker fake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at mye virket staget og små små ting blir hauset opp. Av og til blir jeg bare så sur, hehe, at jeg må slå på noe annet. Men er jo fint å drømme seg bort litt i livene deres da. Bare at de lever i solfylte California :)



Anonymous poster hash: abc04...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

kanskje Bruce har hørt om ryktene og bare kødder med media? kanskje familien får seg en god latter? "Bruce, ta på neglakk en dag da så ser vi om de biter på"? De ler mens serien får mer publisitet. Folk følger med for å se om han skifter kjønn. Så kommer sannheten fram; hah, gotcha! Hvem vet. haha. Det hadde vært litt morsomt

Endret av Whatevz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...