Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I bøkene er det tvillingsøsteren til Alison som er A. Hun drepte den virkelige Alison, og tok over rollen som Alison for å bli venninne med jentene.

Jeg tror at Jason er A, men jeg tror ikke Jason er Jason. Om det gir mening?

Anonymous poster hash: b4385...dd4

At Charles har tatt over rollen som Jason? At "ekte" jason er død? Ja det er jo også en mulighet...

Anonymous poster hash: 30111...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bøkene er det tvillingsøsteren til Alison som er A. Hun drepte den virkelige Alison, og tok over rollen som Alison for å bli venninne med jentene.

Jeg tror at Jason er A, men jeg tror ikke Jason er Jason. Om det gir mening?

Anonymous poster hash: b4385...dd4

Håper virkelig ikke det er tilfellet.. Det er i så fall bare latskap fra serieforfatterne sin side. Ta akkurat den samme handlingen som i bøkene, men at Ali og broren "bytter". Nei, uff. Det hadde vært en ræva forklaring på hele A greia.

Den Lucas teorien var jo ikke så dum, men altså.. Han har jo ikke vært med i serien på kjempelenge, så litt kjedelig og. Men siden denne Charles tydeligvis er A, så må det vel være en mann.. Skulle ønske det var Toby, men det skipet har vel seilt.

Anonymous poster hash: cdf92...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den Lucas teorien var jo ikke så dum, men altså.. Han har jo ikke vært med i serien på kjempelenge, så litt kjedelig og. Men siden denne Charles tydeligvis er A, så må det vel være en mann.. Skulle ønske det var Toby, men det skipet har vel seilt.

Anonymous poster hash: cdf92...e69

Kanskje Lucas' fravær forklares av teorien om at han er A? Fordi A har jo vært sammen med Mona nesten 24/7 etter at hun "døde".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas virker jo som en potensiell kandidat til å være A, men synes bare det virker så urealistisk at det er en av tenåringene. Hvordan har han liksom klart å få tak i en så stor eiendom og bygget et lifesize dukkehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noen med med rimelig god økonomi ja! A har jo brukt mange, mange tusen før dette med dukkehuset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charles var tvillingbroren til Jason.

Ble adoptert av familien til Lucas.

Er adoptivstorebroren til Lucas.

Lucas er derfor trofast ovenfor Charles.

Forklarer hvorfor mange tror Lucas kan være Charles.

Er nå min teori da.



Anonymous poster hash: 68139...d41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charles var tvillingbroren til Jason.

Ble adoptert av familien til Lucas.

Er adoptivstorebroren til Lucas.

Lucas er derfor trofast ovenfor Charles.

Forklarer hvorfor mange tror Lucas kan være Charles.

Er nå min teori da.

Anonymous poster hash: 68139...d41

Veldig mange tvillingpar foreldrene til Allison skulle få da, som ingen andre la merke til....

Anonymous poster hash: b492e...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange tvillingpar foreldrene til Allison skulle få da, som ingen andre la merke til....

Anonymous poster hash: b492e...4af

er generelt mye som foregår i Rosewood som er helt innlysende, men som ingen får med seg :fnise:

Anonymous poster hash: 30111...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest imperio

Noen som har lest bøkene? Jeg vet at historien er litt annerledes i bøkene, så frister litt å kjøpe de. Men er de bra? Bra skrevet? Det er så sykt mange karakterer i serien, så tenker det blir vanskelig å følge med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Men.. om Charles/Jason er A... why? Hva er grunnen til alt, hvorfor har Charles/Jason noe imot de?

Som jeg forstår det, så er charles en ukjent tvilling av Jason, og Jason er broren til Alison.

Synes alt har blitt sykt rotete, for A har jo vært så mange karakterer!

Hvem er den virkelige A, hva er grunnen til at A ble oppfunnet, hva er poenget med hele "A"? Har vi noen gang fått svar på dette?

Det er et hint.. "Recently in an interview Keegan Allen revealed "A" is so clearly in every episode, since the beginning of season 1. This would suggest that "A" is a character we've known from the very beginning. He also stated that if fans tried hard enough they could figure it out too. This should eliminate a list of suspects who we met later in the series."

Så A er en person som alltid har vært der.... Da er det ikke Jason, for han kom inn i episode 8.

Men jeg aner ikke hvem som har vært med i vær bidige episode, utenom de fem jentene + mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så A er en person som alltid har vært der.... Da er det ikke Jason, for han kom inn i episode 8.

Men jeg aner ikke hvem som har vært med i vær bidige episode, utenom de fem jentene + mona.

Ezra.

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ezra.

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Har tenkt den tanken, men jeg vil ikke at det skal være han! Jeg liker Ezra og Aria så godt sammen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ezra.

Anonymous poster hash: cd3a6...316

men.. hvorfor hjelper han de med å finne informasjon om A...

Jeg har tenkt tanken, men det gir ikke mening at det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til Aria?

Jeg har ikke sett serien siden midten av forrige sesong eller noe sånt, så jeg vet ikke om han har blitt utelukket, men kaster ut et forslag her bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Spennende episode i dag, ting begynner å falle mer og mer på plass!

Fortell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet vi ikke at Charles er A nå da? Som igjen er broren til Jason.



Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...