Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som husker Marie Amanda? Hun var rimelig ulik seg selv irl i forhold til bildene hun la ut...



Anonymous poster hash: ae5ee...896
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett Hedda Ingeborgvik, hun er like vakker og stilig som på bloggen sin. Utrolig fin fasong, ikke mye retusjering der i gården iallefall:)



Anonymous poster hash: d211d...244
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Jeg "kræsjet" tilfeldigvis i Fotballfrue på gata på Majorstuen for et par år siden, og synes hun er mye penere i virkeligheten enn på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Anna Rasmussen og Marthe Borge :) Begge så helt like ut, utenom Marthe, hun klarte ikke helt å gå på de høye hælene sine... Er forståelig da, med all den brosteinen i stvg:) hehe

edit: skrivefeil..

Endret av Blablaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv sett et par av toppbloggerne og ingen var til å kjenne igjen sånn i forhold til bilder jeg har sett på bloggen..

Anonymous poster hash: 00865...f6a

Hvordan kjente du dem igjen hvis de ikke var til å kjenne igjen?

Anonymous poster hash: c5641...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Marie Amanda? Hun var rimelig ulik seg selv irl i forhold til bildene hun la ut...

Anonymous poster hash: ae5ee...896

Litt off topic, men kjenner jeg er irritert på Marie Amanda enda! Kjøpte et par sko av henne for maaange år siden, som aldri kom i posten, og hun ignorerte mailer og kommentarer jeg sendte..

Jeg har sett Annais, hun er søt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun ligna på seg selv på det bilde der. Ivertfall slik som hun så ut da.

Ja du syns hun ser ut som et romvesen i virkeligheten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue og livingdoll.

FF likner seg selv. Hun var som paa bilde.

Livingdoll ser naturligvis ikke ut som sine overretusjerte bilder, men heller ikke som sine verste bilder. Hun er soet, men ikke veldig fotogen - er nok derfor hun er blitt gal etter photoshop. Har et type ansikt som ikke gjor seg saa bra paa kamera, er vel det hun har komplekser for.

Hun saa omtrent slik ut:

http://bloggfiler.no/livingdoll.blogg.no/images/311923-9-1297331420502.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Andrea Badendyck for flere år siden, og jeg syntes hun så omtrent akkurat ut som på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue og livingdoll.

FF likner seg selv. Hun var som paa bilde.

Livingdoll ser naturligvis ikke ut som sine overretusjerte bilder, men heller ikke som sine verste bilder. Hun er soet, men ikke veldig fotogen - er nok derfor hun er blitt gal etter photoshop. Har et type ansikt som ikke gjor seg saa bra paa kamera, er vel det hun har komplekser for.

Hun saa omtrent slik ut:

http://bloggfiler.no/livingdoll.blogg.no/images/311923-9-1297331420502.jpg

Jøss der hadde hun jo skikkelige lår jo, ikke pinner slik det ser ut på bildene på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Fanny Andersen. Hun så helt ut som seg selv. Pen ;)



Anonymous poster hash: 85586...4ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett fotballfrue og syns hun så prikk lik ut som på bildene. Litt skummelt egentlig for på bilder ser hun jo så tilgjort og "plastikk" ut så var rart hun kunne se helt lik ut i virkeligheten

Anonymous poster hash: 469ff...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett fotballfrue og syns hun så prikk lik ut som på bildene. Litt skummelt egentlig for på bilder ser hun jo så tilgjort og "plastikk" ut så var rart hun kunne se helt lik ut i virkeligheten

Anonymous poster hash: 469ff...c26

Så rart, for i den videoen som florerer nå ser hun helt annerledes ut enn på bilder. Spesielt i munnpartiet.

Anonymous poster hash: f71a0...c68

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart, for i den videoen som florerer nå ser hun helt annerledes ut enn på bilder. Spesielt i munnpartiet.Anonymous poster hash: f71a0...c68

Jeg så den nå nettopp og ikke hun ser lik ut der som da jeg så henne, men nå skal det sies at jeg så henne når hun hadde staset seg veldig opp, ikke når hun nettopp hadde våknet om morgenen :P

Anonymous poster hash: 469ff...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett tcmn og tuvaw, de er helt like seg selv på bloggen bortsett fra at de er slående små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Idasmil og fashiondiaries IRL. Førstnevnte kjente jeg nesten ikke igjen! Utrolig mye redigering:/

Anonymous poster hash: 5d0e0...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett Idasmil og fashiondiaries IRL. Førstnevnte kjente jeg nesten ikke igjen! Utrolig mye redigering:/

Anonymous poster hash: 5d0e0...437

Idasmil, er det hun som var med i Charterfeber og som absolutt ingen kjente igjen? Haha, så flaut!

Anonymous poster hash: ae5ee...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett Fotballfrue i virkeligheten...

Jeg har stått ved siden av henne på en bussholdeplass i fullt dagslys. Det jeg observerte var at hun var slank men ikke ekkelt tynn, lavere enn meg (170) og ansiktet var som bildene vg osv bruker, altså ikke de fra bloggen hennes. Kanskje som de gamle bildene av henne. Syns hun er en søt jente jeg!

Anonymous poster hash: 3c6d2...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...