Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LOL! Når det endelig kom en god hann-erfaring, måtte synderen selvsagt vise seg å likevel være en hann. Uansett, sikker på at det ikke bare var en overbeskyttende far som kreativt grep inn? :-P

 

 

Stoler aldri på Tinder etter denne episoden.

Første og siste Tinder-date for min del, begynner å bli et par år siden vel og merke, men uansett.
Jeg trodde dama på bildene var troverdig, hun hadde jo venninnebilder og flere bilder av seg selv så jeg tenkte "hmm, seems legit" siden hun formulerte seg som en helt vanlig jente.

Så spurte hun om jeg ville være med på kino, jeg takket høflig ja og gentlemannen i meg dro litt før avtalt tid og kjøpte et par billetter mens jeg ventet med litt sommerfugler i magen på denne søte jenta. For meg var det vel ikke en date, syntes bare kino er gøy uansett hvem det er med. Egentlig bare for å treffes og ha det hyggelig og følte egentlig hun hadde samme tone.

Omsider så kikket jeg meg rundt, plutselig var det kanskje 10 minutter til kinoen begynte og folk hadde begynt å gå inn. Så ikke denne "Andrea" noensteder, tenkte; "har jeg blitt ditchet?". Jaja, da får jeg nesten se den aleine (jeg er myyye på kino men drar aldri aleine, syntes litt synd på de som gjør det).

MEN i oppholdsrommet noen minutter senere blir jeg prikket på ryggen av en eldre herre på kanskje 50 år (selv var jeg 19) og han spurte: "Er det du som er PER?" før det går opp for meg hva som foregår. Jeg får litt smått panikk, heldigvis var det ingen rundt som oppfattet situasjonen, de trodde sikkert det var faren min.

Endte med at jeg bare stakk, sykt ubehagelig, nesten litt kvalm. Gadd ikke se kinoen selvom den stod høyt på listen. Jeg er og den sosiale typen og har gode kompiser som jeg forteller alt til. De vet ikke om denne hendelsen fordi det er jævlig ekkelt. Haha, men jeg ler faktisk litt av det i ettertid. Naiviteten i meg vant foran skepsisen. Helt ærlig tror jeg denne karen bare var ensom, men han pratet virkelig som en typisk 19-årig jente så jeg beit på. Tatt lærdom fra den, det var faktisk første gang jeg møtte noen fra nettet og aldri mer.



Anonymous poster hash: 3bac6...f73

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye ille på denne tråden og din er ikke verst, men det er jammen sinnsykt at far tigger om å fiste en vilt fremmed kvinne i naborommet til ungene (som sikkert visste hva som foregikk). Anyways, hva var denne "sangen deres" da?

 

 

Dessverre har jeg litt flere bidrag til denne tråden enn leg skulle ønske  :fnise:

 

1. Jeg var hjemme hos en jeg hadde datet en stund. Vi satt hos han og så på tv da "God Kveld Norge" kom på skermen. Han pekte på Dorte Skappel og sa "det er SÅNN kvinner skal se ut"!. Må legge til at jeg er under 160 høy og hadde mørkt krøllete hår på den tiden - altså ingenting som kunne minne om hvordan en kvinne burde se ut i hans øyne. 

 

2. Var på et helgekurs på hotell. Om kvelden kom jeg i snakk med en som virket både interessant og interessert. Vi snakket og flørtet og jeg ble veldig betatt. Han var utadvent, kjente "alle" og laget veldig god stemning. Alt han fortalte om interesser og sånt stemte med det jeg liker. Han ga veldig uttrykk for at han likte meg og jeg tenkte at dette kunne være sånn "love at first sight" som man ser på film. Helt til han dro opp mobilen og viste bilde av tissen sin.. Ja, den var stor. Men nei, det var ikke interessant lenger

 

3. Etter et ganske traumantisk samlivsbrudd så traff jeg en bekjent på byn som jeg visste var litt svak for meg. Jeg syns han var veldig flott, han virket oppegående og etter en del alkohol ble jeg med han hjem. Vi hadde sex og den var veldig skuffende. Plutselig sier han "liker du å bli fistet?" jeg visste ikke hva det var en gang, så han måtte forklare. Han insisterte på at vi skulle prøve dette men jeg sa nei. Og nei og nei og nei. Kunne han bare få prøve med tre fingre da? Nei. Så sier han: "barna mine kommer til å bli SÅ glad for å møte deg i morgen tidlig". De har hatt så lyst til at jeg skal få meg kjæreste. Det viste seg at han hadde to tenåringsbarn som lå og sov på rommene sine. Jeg bare "øøøh, det er visst LITT på tide å komme seg hjem, det er seint på natt". Når jeg skulle gå så måtte jeg på en måte klatre over sengen, derpå han tok meg i begge håndleddene og holdt meg så hardt fast at det gjorde skikkelig vondt. Han slapp ikke og jeg ble livredd. Husker ikke hva som gjorde at han slapp til slutt. Traff han selvfølgelig aldri igjen men han sendte meldinger til meg i minst et år etterpå, kanskje lenger og skrev om hvor flott jeg var, hvor kjekt vi hadde hatt det og at han hørte på sangen "vår" hele tiden. Det var en han omtrent spilte på repeat mens jeg var hos ham. Blir fremdeles litt uvel når jeg hører den sangen på radio en sjelden gang

 

3. Hadde datet en fyr en stund og det var liksom blitt tid for å ha sex. Det lå veldig i luften at det skulle skje denne kvelden. Vi lagde god mat og drakk litt. Han hadde med seg vodka (noe jeg ikke drikker) og pælmet innpå. Det var ganske turnoff. Han ble skikkelig dritings og kubbet. Rett før han kubbet ropte han "det er noe du ikke vet!!". Det viste seg at han var jomfru. Litt skjønt men spesielt. 

 

4. Var på date med en som brukte hele kvelden til å snakke dritt om "den bitchen av en eks som hadde ødelagt livet hans"

 

 

 



Anonymous poster hash: 97e42...947

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, never mind og svar meg på det. Du burde forresten være bitter for at psykopelle på toppen av alt ødela en helt streit sang for deg også :-D

 

 

9 million bicycles in Beijing med Katie Melua :-)



Anonymous poster hash: 97e42...947

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! When worlds collide (the beauty vs the geek)! :-D
 

 

Åh, jeg kom på en til. Kjente han gjennom felles venner og vi begynte å henge litt sammen på fritiden. Han var litt sånn typisk nerd som i Big Bang Theory, over 30 og hadde aldri vært i et forhold, men var snill, ganske kjekk og oppegående.

 

Vi gikk hjem til han og så på film og hadde det koselig. Så sier han "liker du rollespill?" Jeg tenkte at han kanskje var litt mer kinky enn jeg hadde trodd og at dette kunne jo bli spennende. Svarte at jeg aldri hadde prøvd men at det gjerne var noe jeg kunne tenke meg å prøve. Der og da lærte jeg at rollespill ikke nødvendigvis har med sex å gjøre og det var nummeret før jeg endte opp i skogen i vikingklær og hjelm. 



Anonymous poster hash: 97e42...947

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, ny bruker og vet ikke hvordan det foregår. Men du som er erfaren kan nå gratulere deg selv med at du har fått lirket frem enda en spam fra meg.
 

Skal du virkelig svare på alle her inne? Bruk i det minste multisitat da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ny bruker og vet ikke hvordan det foregår. Men du som er erfaren kan nå gratulere deg selv med at du har fått lirket frem enda en spam fra meg.

 

 

Vet siden av svarknappen så står det "Multisitat". Trykk på den på hvert innlegg du vil svare på, og da du har samlet alle så kan du trykke nederst i høyre hjørne på "Reply to xx quoted posts". 

Anonymous poster hash: 5bdfd...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!
 

 

Vet siden av svarknappen så står det "Multisitat". Trykk på den på hvert innlegg du vil svare på, og da du har samlet alle så kan du trykke nederst i høyre hjørne på "Reply to xx quoted posts". 



Anonymous poster hash: 5bdfd...a69

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset!

Svar etter quoten, ikke før.

Anonymous poster hash: d7150...f4d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare trykk "liker" på posten i stedet for å komme med masse randome spørsmål og kommentarer og siteringer, sånn at vi får holdt tråden ryddig og full av datinghistorier og ikke masse uinteressante og forstyrrende kommentarer.



Anonymous poster hash: f0ea2...a5d
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller bare trykk "liker" på posten i stedet for å komme med masse randome spørsmål og kommentarer og siteringer, sånn at vi får holdt tråden ryddig og full av datinghistorier og ikke masse uinteressante og forstyrrende kommentarer.

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

 

Sånn som dine to siste kommentarer? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi har vært sammen i 14 år og gift i 10 år, begynte forholdet som et one night stand.....som ble til en runde til i halmen noen dager etter men tror kanskje det hører med til sjeldenhetene.

 

Vi møttes på byen en fredag, sex første natta. Flyttet sammen etter 5 dager. Vært sammen i 20 ær......

Anonymous poster hash: 8f5ed...396

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som dine to siste kommentarer? ;)

Sånn som min éne kommentar ja som var en viktig melding og oppfordring. Du følte så hardt behov for å sitere noen med piss IGJEN selv etter den? Flott nå har vi en hel side i denne tråden dedikert til urelevant tull. Jeg burde ikke tatt opp plass her til å svare deg jeg heller, men du må jo virkelig ha det inn med te-skje. Kan like gjerne slette side 25 her nå siden Livan tok opp sitatplass på hele siden - så får DATINGHISTORIENE fortsette på side 26 igjen :) Fint det , hei hei !

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi møttes på byen en fredag, sex første natta. Flyttet sammen etter 5 dager. Vært sammen i 20 ær......

Anonymous poster hash: 8f5ed...396

 

 

Flyttet sammen, eller en flyttet inn til den andre?

 

Men hurra for kjærleiken uansett! <3

Anonymous poster hash: 04297...fe0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

 

Ikke en fæl date, men litt tragikomisk.

 

(...)

 

Det endte med at vi slukøret la oss til å sove fordi vi var for trøtte til å gjøre noe som helst,så hele kvelden ble et slags antiklimaks.Som sagt ikke en forferdelig date,men skuffelsen der og da var ganske stor for begge parter  :fnise:

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

 

 

Hahaha, dette var jo bare herlig :D

 

(...)

Der og da lærte jeg at rollespill ikke nødvendigvis har med sex å gjøre og det var nummeret før jeg endte opp i skogen i vikingklær og hjelm. 

Anonymous poster hash: 97e42...947

 

:rulle: Jeg elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, jeg hadde en slags date på lørdag, som ikke var helt det store. Et vennepar skulle finne en date til meg. Vi 4 skulle ha en fin lørdags kveld med middag og hygge. De hadde skryt av han og sagt at han ville jeg like. Jeg hadde store forventninger til dette her. Var hos frisøren og kjøpte nye klær for anledningen.

Jeg kom 30 min før han. Da venninnen sa han ikke hadde vært med en dame på 3 år (verken sex eller forhold) så ble jeg litt skeptisk. Holy shit, nå skjønner jeg hvorfor.

Han kom og merket fort han ikke var min type, men ga han en sjanse. Alt startet fint, men han ble bare mer irriterende og irriterende. Han sa han var veldig nervøs og ble enda mer nervøs da han fikk se meg. For jeg var litt av en catch! Raawrr. Styrtet en vinflaske på styrten. Hele kvelden var han klengete og veldig innpåsliten. Han satt klistret inntil meg i sofaen og holdt rundt meg. Som vi skulle vært kjærester. Prøvde å kysse meg flere ganger. Dårlig ånde hadde han å. Skulle hele tida lukte på meg og si "ah du har så nydelig kroppslukt!" Ting ble ikke noe bedre da de to gikk inn på soverommet for å ha seg. Så jeg ble alene med han. Da tar han frem en joint og begynner å røyke den. Blåser røyken i ansiktet mitt. Prøvde nok en gang å kline med meg, men jeg ville ikke. Han hadde tatovert mamma og pappa på rumpeballene, og viste det stolt fram. Yiikes!

Til slutt, så sa jeg nå måtte jeg hjem. Han INSISTERER på å følge meg til bussen. En så deilig dame som meg kan ikke gå i mørket alene. Han insisterer på at vi skal leie hender sånn at alle ser hvilken deilig dame han har fått seg. Da bussen kom, så prøvde han IGJEN! å kysse meg. Dyttet han vekk og hoppet inn på bussen. Phjooo, endelig kvitt han.

Fått minst 20 meldinger på FB Typ "skal vi møtes igjen? Du er rå deilig. Kom hjem til meg. Jeg vil møte deg igjen. Please" Har sagt jeg ikke er så interessert, men han sender fortsatt meldinger :rolleyes:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye ''snadder'' :fnise: Har ingen selvopplevde hendelser å dele ( ingen som kan toppe de som står her fra før i allefall :fnise: ), men jeg har en historie fra en tidligere kompis jeg kan prøve og gjenfortelle.

Han hadde altså møtt ei søt jente/dame på en eller annen chatteside som han hadde utvekslet msn med. De var begge veldig keen på at de skulle treffes, og etter at de hadde hatt kontakt over msn et par mnd'er, reiste hun for overnatte ei natt hjemme hos han.
De hadde sett film, kost seg med god mat, snacks og kanskje et par drinker for mye.
De endte jo ( selvfølgelig ) opp i samme seng. Der hadde de ligget og kost litt helt til jenta/dama hadde forsvunnet inn på badet.
Hun hadde blitt borte ganske lenge, og han hadde nesten duppet av, da hun endelig kom ut igjen og la seg ved siden av han.
Det ble til at han valgte å gå ned på henne, og da hun hadde spredd beina så hadde det stinket skikkelig av parfyme!
Dagen derpå, da han våknet og gikk på badet, så han i speilet at han glitret i hele trynet.

Det viste seg at hun jenta/dama hadde spraya ned dåsa si med parfyme og gnidd den inn med bodyglitter :fnise: Han fant også igjen barberhøvelen sin i søppla, etter noen dagers leting, sammen med ''dusken'' hennes :fnise:
Det forsvant også ei t-skjorte på mystisk vis etter den daten.

Han tenkte vel sitt, men ønsket å gi henne en sjanse, helt til han fant ut at hun hadde ''stalker-tendenser''.

Det ble ikke noe flere ''dates'' mellom dem to.
 



Anonymous poster hash: c714b...56a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel egentlig en serie med dater med samme fyren:

Da jeg var 16 møtte jeg igjen en barndomsvenn/"liksomkjæreste" på et arrangement som hadde flyttet til Sverige ti år tidligere. Han var to år eldre enn meg, og viste fra første stund at han var veldig interessert.

Jeg hadde vokst opp som usynlig, sær nerd, og synes det var veldig stas å endelig få oppmerksomhet fra en gutt.

Vi utvekslet telefonnummer og sms'et masse de neste månedene (dette var før vi fikk internett hjemme). Han sendte meldinger hver dag, og om jeg ikke svarte umiddlebart spurte han "lever du?" osv. Var smigrende i begynnelsen, men syntes det ble vel mye mas etterhvert.

Det gikk hardt utover kontantkortene mine, og han tilbød seg å betale for nye hver gang jeg gikk tom, men det syntes jeg ble for kleint.

 

Han kom først og besøkte meg en gang, og vi hadde det forsåvidt koselig, selv om stemningen var rar og jeg ikke egentlig følte meg spesielt tiltrukket av ham. Men tenkte jeg fikk gi ham en sjanse, trodde kanskje jeg ville like ham bedre etterhvert, og på den tiden føltes det som om jeg hadde små sjanser på kjærestefronten generelt, dårlig selvtillit som jeg hadde.

Så jeg fortsatte å sms'e med ham, og ble jo ganske smigret av flørtingen hans.

Han la veldig mye i det at han hadde gitt meg en glassring før han flyttet (vi var 8 og 6 år....)

 

Jeg vokste opp i et religiøst hjem, og han tilhørte samme trossamfunn, så det å ha sex før ekteskapet var uaktuelt, og det å ha kjæreste var en ting som skulle tas på alvor og være underlagt forholdsvis kontrollerte omstendigheter (ikke være alene sammen, ikke sove i samme seng osv).

Men han tok det så innmari seriøst helt med en gang, enda jeg flere ganger sa at jeg ville vente med å bli sammen, ikke var klar for et forhold riktig enda, bla bla.

Så, til min skrekk, finner han ut at det beste ville være om faren hans tok en prat med moren min, og sendte melding til meg på forhånd om dette (type "pappaen min ringer moren din i kveld for å snakke om vårt forhold").
Jeg fikk ikke overbevist ham om å stanse spetakkelet, så jeg endte opp med å ta meg et langt bad for å slippe å høre på den forferdelige samtalen. (Søsteren min holdt på å le seg ihjel.)  :flau:

Mamma syntes heldigvis dette var litt i overkant og tonet ned saken med at "det er vel ikke riktig så seriøst enda, ingen grunn til å gjøre ting mer alvorlig enn de er" osv, men fy så flaut det var likevel!

 

På et tidspunkt ba han meg forøvrig om å slutte å spille Age of Empires, fordi han ikke likte at jeg var så "krigersk".

 

Likevel går jeg med på å dra til Sverige og besøke ham en helg. Mamma ble med, hun kjente jo egentlig familien hans (og jeg syntes det ble for kleint å dra alene). Forsåvidt var det ganske koselig; han viste meg rundt i småbyen han bodde i osv. Men så insisterte han på å kjøpe et par skinnbukser til meg, til tross for mine flaue protester.

Når vi kom hjem, og jeg skulle legge meg på rommet hans (han sov selvsagt på brorens rom, sømmelige som vi var), ser jeg at han har en enorm plakat av Shania Twain i skinnbukser på veggen :P

 

Utrolig nok gikk jeg med å å få ham på besøk enda en gang, enda jeg innså at det ikke kom til å bli oss to. Var vel litt for feig til å avslutte det hele, pluss at det jo var litt godt å ha en beundrer.

Han sov på rommet til lillesøsteren min mens hun sov inne hos meg. På morgenen våkner vi at at han står på verandaen og kikker inn vinduet mitt - tror han hadde sett på meg en god stund mens jeg sov :/

Senere på dagen tar vi en kjøretur, og han legger ut om at han endelig hadde fått hull på den store "finnen" (kvise på svensk) han hadde i fjeset :sprettoy: , og legger til en vits om at han ikke liker finner, men foretrekker nordmenn.... 

På kvelden var vi ute og grillet med noen folk i menigheten, og etterhvert ville han gjerne at vi skulle gå en tur i skogen vekk fra de andre, men nå hadde jeg begynt å få så hetta at jeg ikke hadde lyst til å tilbringe et minutt alene med ham. Mumlet noen unnskyldninger om at det var så koselig å være med alle sammen osv.

Gruet meg nesten hele helgen til vi skulle si hadet, var livredd for at han skulle prøve å kysse meg. :haar:

Da jeg omsider fulgte ham ut døren var jeg så mutt og avvisende at det ikke var sjangs for noe kyssing, uansett om han hadde planlagt det eller ei.

 

Omsider fikk jeg samlet nok mot til å sende en sms med beskjed om at vi nok ikke hadde en fremtid sammen. Virket som om han ble veldig såret, han skrev at han trodde han forstod, men han tok aldri kontakt igjen. Han sendte dog en hilsen da han traff søsteren min i en begravelse flere år senere.

 

Innser at ingenting av dette hadde skjedd om jeg hadde vært litt mer voksen og erfaren, og det var utrolig lumpent av meg å holde ham på pinebenken såpass lenge, men man tenker gjerne ikke så klokt når man er en tenåring - en emosjonelt umoden sådan attpåtil. 

En pinlig affære var det uansett. 



Anonymous poster hash: db0f4...575
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg hadde en slags date på lørdag, som ikke var helt det store. Et vennepar skulle finne en date til meg. Vi 4 skulle ha en fin lørdags kveld med middag og hygge. De hadde skryt av han og sagt at han ville jeg like. Jeg hadde store forventninger til dette her. Var hos frisøren og kjøpte nye klær for anledningen.

Jeg kom 30 min før han. Da venninnen sa han ikke hadde vært med en dame på 3 år (verken sex eller forhold) så ble jeg litt skeptisk. Holy shit, nå skjønner jeg hvorfor.

Han kom og merket fort han ikke var min type, men ga han en sjanse. Alt startet fint, men han ble bare mer irriterende og irriterende. Han sa han var veldig nervøs og ble enda mer nervøs da han fikk se meg. For jeg var litt av en catch! Raawrr. Styrtet en vinflaske på styrten. Hele kvelden var han klengete og veldig innpåsliten. Han satt klistret inntil meg i sofaen og holdt rundt meg. Som vi skulle vært kjærester. Prøvde å kysse meg flere ganger. Dårlig ånde hadde han å. Skulle hele tida lukte på meg og si "ah du har så nydelig kroppslukt!" Ting ble ikke noe bedre da de to gikk inn på soverommet for å ha seg. Så jeg ble alene med han. Da tar han frem en joint og begynner å røyke den. Blåser røyken i ansiktet mitt. Prøvde nok en gang å kline med meg, men jeg ville ikke. Han hadde tatovert mamma og pappa på rumpeballene, og viste det stolt fram. Yiikes!

Til slutt, så sa jeg nå måtte jeg hjem. Han INSISTERER på å følge meg til bussen. En så deilig dame som meg kan ikke gå i mørket alene. Han insisterer på at vi skal leie hender sånn at alle ser hvilken deilig dame han har fått seg. Da bussen kom, så prøvde han IGJEN! å kysse meg. Dyttet han vekk og hoppet inn på bussen. Phjooo, endelig kvitt han.

Fått minst 20 meldinger på FB Typ "skal vi møtes igjen? Du er rå deilig. Kom hjem til meg. Jeg vil møte deg igjen. Please" Har sagt jeg ikke er så interessert, men han sender fortsatt meldinger :rolleyes:

 

Hahahaa herreguuuuuud :fnise:  :skratte:  :skratte:

Han høres jo helt fantastisk ut !!! Avogtil lurer jeg på hvorfor så mange menn ikke klarer å lese situasjonen???

HVA er det som gjør at de ikke skjønner at hun ikke er interessert når hun tydelig viser det ??

 

Her var det mye ''snadder'' :fnise: Har ingen selvopplevde hendelser å dele ( ingen som kan toppe de som står her fra før i allefall :fnise: ), men jeg har en historie fra en tidligere kompis jeg kan prøve og gjenfortelle.

Han hadde altså møtt ei søt jente/dame på en eller annen chatteside som han hadde utvekslet msn med. De var begge veldig keen på at de skulle treffes, og etter at de hadde hatt kontakt over msn et par mnd'er, reiste hun for overnatte ei natt hjemme hos han.

De hadde sett film, kost seg med god mat, snacks og kanskje et par drinker for mye.

De endte jo ( selvfølgelig ) opp i samme seng. Der hadde de ligget og kost litt helt til jenta/dama hadde forsvunnet inn på badet.

Hun hadde blitt borte ganske lenge, og han hadde nesten duppet av, da hun endelig kom ut igjen og la seg ved siden av han.

Det ble til at han valgte å gå ned på henne, og da hun hadde spredd beina så hadde det stinket skikkelig av parfyme!

Dagen derpå, da han våknet og gikk på badet, så han i speilet at han glitret i hele trynet.

Det viste seg at hun jenta/dama hadde spraya ned dåsa si med parfyme og gnidd den inn med bodyglitter :fnise: Han fant også igjen barberhøvelen sin i søppla, etter noen dagers leting, sammen med ''dusken'' hennes :fnise:

Det forsvant også ei t-skjorte på mystisk vis etter den daten.

Han tenkte vel sitt, men ønsket å gi henne en sjanse, helt til han fant ut at hun hadde ''stalker-tendenser''.

Det ble ikke noe flere ''dates'' mellom dem to.

 

Anonymous poster hash: c714b...56a

 

:skratte:  :skratte:  :skratte:

museglitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...