Gå til innhold

Gift ved første blikk!


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Veldig spennende :) venninne min er en av de som er med. Var i bryllupet, meget spesielt men alle var veldig støttende. Selv om bruden virket veldig skuffet over brudgommens utseende og ikke så flink til å skjule det.....

Anonymous poster hash: 7fe33...d3a

Hvem?

Anonymous poster hash: 7f8e9...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter bildene å dømme var jentene veldig søte, mens guttene ikke var noe særlig å se på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite hint se på reklamen så skjønner du det :) stakkars brudgom sier jeg bare :(

Anonymous poster hash: 7fe33...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite hint se på reklamen så skjønner du det :) stakkars brudgom sier jeg bare :(

Anonymous poster hash: 7fe33...d3a

Han virker så snill og glad, mens hun virker så kritisk. :(

Jeg håper det har gått seg til etter at de ble kjent med hverandre.

Anonymous poster hash: 53139...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygg du er!

Anonymous poster hash: 7f8e9...2ed

Synes egentlig ikke jeg er det. Når man stiller opp i dette konseptet, vet man at førsteinntrykket til bruden vil være basert på utseendet.

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han virker så snill og glad, mens hun virker så kritisk. :(

Jeg håper det har gått seg til etter at de ble kjent med hverandre.

Anonymous poster hash: 53139...f15

Han med tenna? Jeg hadde ikke falt for han jeg heller. Men hun burde jo gi han en sjans før hun bestemmer seg. Men jeg hadde aldri klart å ha samleie med en jeg ikke var tiltrukket av. Ingen av de mennene er jo noe kjekke.

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anders er kjekk!! :) ...spent på om bruden er hans type. Hun ser veldig bertete ut, med overnappede øyebryn og masse sminke.



Anonymous poster hash: 75f59...1cc
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene har selvfølgelig også et bedre utgangspunkt for å gjøre et bra førsteinntrykk, ettersom de blir sminket og ordnet på håret etter alle kunstens regler. Mennene kan liksom bare gre håret og må ellers gå som de er fra naturens side.



Anonymous poster hash: 75f59...1cc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som ble skuffet? Så ikke det helt...:s Syns alle spilte greit med nervøs latter osv.



Anonymous poster hash: 955fc...fb4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som ble skuffet? Så ikke det helt...:s Syns alle spilte greit med nervøs latter osv.

Anonymous poster hash: 955fc...fb4

Annabelle.

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det faktisk har noe å si; utseendet til alle jentene utenom ei av dem er godt. Hos gutta var det bare én av dem jeg kunne lært meg å like utseendemessig.

Synes jeg så at jentene ikke glitret i øya da de så på mennene sine, mens mm annfolja så veldig fornøyde ut, og 'glante' mer på kona si. utseende har noe å si. Spesielt i en sånn setting. Men går utifra at bryllupsnatten ikke er overvåket og at akkurat dette kan ventes med. Der må det jo være tiltrekking tilstede for at det skal bli bra.

Dette kan bli bra! :)

Anonymous poster hash: 933f9...02a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ På hvilken måte virket hun skuffet? :s



Anonymous poster hash: 7ac4f...40b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Anders er da kjekk. Og han og hun han giftet seg med, virker innstilt på å gi det en sjanse, hvert fall.

Ikke mye kjekk. Ingen av de menna hadde jeg orket ha samleie med. Beklager å si det. Selv om de matcher på papiret så kan man jo ikke noe for hvem man faller for.

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke mye kjekk. Ingen av de menna hadde jeg orket ha samleie med. Beklager å si det. Selv om de matcher på papiret så kan man jo ikke noe for hvem man faller for.

Anonymous poster hash: 17e00...d2b

Smaken er forskjellig, jeg synes han er kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Anders og Lene matcha utseendemessig.

Camilla og "han store/høye": tja... Hun var veldig oppdollet og fin i brylluppet, men ikke en 10-er heller. Ganske gjennomsnittlig+ vil jeg si (dvs ikke stygg, men ikke smellvakker). Han er kanskje litt under snittet, men jeg mener i motsetning til andre her at hun ikke er veldig mye penere enn han. Han så en del eldre ut enn henne dog.

Annabelle og "han med tennene": Ganske like på utseendeskalaen. Igjen; hun oppdollet og pen i brylluppet, men særs vanlig egentlig. Han også, verken stygg eller pen.



Anonymous poster hash: 955fc...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker så snill og glad, mens hun virker så kritisk. :(

Jeg håper det har gått seg til etter at de ble kjent med hverandre.

Anonymous poster hash: 53139...f15

Han som giftet seg med hun i den gule kjolen?

Han virket jo veldig gammeldags og konservativ. Virker som han ønsker en hjemmeværende husmor som skal lage middag og føde barn.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som giftet seg med hun i den gule kjolen?

Han virket jo veldig gammeldags og konservativ. Virker som han ønsker en hjemmeværende husmor som skal lage middag og føde barn.

Anonymous poster hash: 254ad...f8e

Tror AB mente brudeparet der brudgommen hadde bunad.

Anonymous poster hash: 75f59...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...