Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Ok, så begynte jeg på attack on titan fordi den var på netflix. Og konklusjonen er at animasjonen er helt fantastisk! Sylskarp, men allikevel tegnet på en litt oldschool måte. Og de kjempene... de skremte livskiten ut av meg :fnise: Jeg er ikke lettskremt, men det der var skikkelig klaustrofobisk. Det evige smilet på de i tillegg. Usj, skikkelig guffent. Og siden jeg liker å pine meg selv skal jeg definitivt se videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen så nusselig! Jeg ser for meg at de kan gjøre mye med figurene og historien, gleder meg :D

Ja, det kan bli veldig veldig bra trlr jeg! :jepp:

Jeg ser i skrivende øyeblikk på Hunter x Hunter. Liker det, og det ble enda gøyere da de endelig var ferdige i den arenaen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har nå kommet til episode 20 av Attack on Titan, og jeg storkoser meg :D Selv om de heftige følelsesutbruddene gir meg nakkesleng og er noe pinlig er handlingen veldig spennende. Noe simpel selvsagt, den er ikke vanskelig å følge, men ganske avhengighetsskapende.

Et annet stort minus er at de skal forklare sin driv og mening i livet sikkert flere ganger i hver episode, menne det er jo godt at karakterene vet hva de driver med i hvert fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går prøvde jeg å se Spriggan. :dry: Jeg legger trykk på ''prøvde'', fordi jeg orket bare ikke å se hele. Tror jeg kom halvveis gjennom den før jeg ga opp. Ikke noe for meg for å si det mildt!

Men så satte jeg på Akira og fikk sett halve den før jeg måtte legge meg, og den likte jeg kjempegodt! Gleder meg til å se resten. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,bare post sånne greier:) de er morsomme :D

Ser at det mangler Lucy cosplay da xD jeg har cosplayet Lucy,men tør ikke poste bilde her :3

Kommer nye nyheter om Fairy Tail animeen til slutten av uka,så gleder meg til det:3

Åja. Ronja Røverdatter anime kan bli ganske kult:) Brødrene Løvehjerte kunne også blitt bra tror jeg.

Har begynt å se på Tsubasa Chronicle og har kommet til episode 5. Virker lovende så langt. Har bare ikke vært i anime humør i det siste,så har ikke sett noe på 1-2 uker,men skal se videre snart:) kanskje ikveld eller imorgen:)

Weeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsubasa Chronicle er veldig bra serie! Eneste som er synd er at den ble kansellert, så det er litt sånn half-assed slutt med ovaer. Er også verdt å sjekke ut XXX-Holic i forbindelse med Tsubasa. Er i samme univers, og samme som har character design, Clamp. Veldig spennende og morsom serie ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt når animeer får en halvhjertet slutt ja:/ får sjekke ut xxx-holic og da:) hørt om den før:) første gang jeg leste navnet på serien,så trodde jeg det var en hentai:p men vet at det ikke er det. Er bare navnet xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fairy Tail animdeen er tilbake på japansk tv den 5. april forresten. Den skal sendes kl 10.30 om morningen igjen, med andre ord så kommer de til å sensurere minst like mye som før.

Gleder meg derimot hvordan den nye animasjonen skal se ut. Har sett offisielle tegninger av flere av karakterene nå og liker hvordan det ser ut:) ligner litt på hvordan de er tegnet i langfilmen og ligner mer på hvordan de er tegnet i mangaen:)

Sorry for evt skriveleif. Skriver på mobil.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dytter igjen. Trailer for den nye Fairy Tail animeen er på youtube nå ;)

Liker hvordan tegningene ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter igjen. Trailer for den nye Fairy Tail animeen er på youtube nå ;)

Liker hvordan tegningene ser ut.

Oooh, denne har gått meg helt hus forbi! Men jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se veldig nøye på nærbilde av Lucys arm på slutten av videoen. Det er noe rødt som flyr over armen hennes som kan se ut som blod!

Kanskje vi får se litt blod likevel :)

Nå er jeg bare redd for at de bare skal lage én sesong da. Er redd dem skal avslutte animeen helt når de har gjort ferdig grand magic games/dragon king festival storyen. Håper ikke det for det skjer masse bra i mangaen nå som jeg vil se i animert form!

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anime og Hentai er tydeligvis ikke det samme. Det lærte jeg på den harde måten da jeg skulle bli med kompissen min å treffe noen av hans venner som var interresert i naruto og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nye Fairy Tail episoden er ute nå :) Tar kanskje litt tid før jeg blir vant til den nye animasjonen, men gleder meg til vi får se noen slåssescener og hvordan det vil se ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest BabyBlue

Da har jeg begynt å abonnere på Crunchyroll. Netflix, hbo nordic, også dette... jeg har ikke et liv lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...