Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg? :) IKM er vel rett rundt hjørnet? Har du testet? :hoppe:

første IKM dato var i går, det kom ingen ting i går :) men den kan komme helt fram til 5. september.. men tenker kanskje jeg tester dagen etter jeg får testene i posten :) bare for moroskyld! ellers går det bra med meg, ble plutselig kjempe dårlig i går, så tenker det er litt sykdom som sniker seg på meg, men jeg var mye bedre når jeg stod opp i dag tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testene kom akkurat i posten, så da blir det nok å teste i morgen :) kjenner jeg grugleder meg. Hvis jeg tar rett, er jeg 16 dpo i dag, og jeg pleier ikke ha lutealfase på lengre enn rundt 11 dager, så det lover ihvertfall godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :( fikk TR for et par timer siden. Så da er det bare å se frem til pp8. Hormonene hjelper ikke akkurat på humøret, sukk... Nå synes jeg det skal klaffe for oss begge neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :( fikk TR for et par timer siden. Så da er det bare å se frem til pp8. Hormonene hjelper ikke akkurat på humøret, sukk... Nå synes jeg det skal klaffe for oss begge neste gang!

kjipt :( jeg vet du hva, dette er urettferdig! pp8, skal være vår pp! så det så! fant ut at jeg fikk tr når jeg var på besøk i stad, nesten så jeg begynte å gråte foran de jeg var på besøk hos, men kan jo ikke det  :fnise:  pms hormoner ødelegger meg! haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt akkurat å leste litt på nettet, og leste at solvipect mikstur kan hjelpe :) hmm lurer på om jeg må en tur på apoteket neste uke, er jo ikke dumt å ihvertfall prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha uff :fnise:

Jeg gikk glad inn på toalettet og kom gråtende ut igjen. Stakkars mannen skjønte ingenting :ler:

Jeg kjøpte hostesaft nå i pp7 men fikk eggløsning tidligere enn beregnet så da rakk jeg bare et par klunker før det var over. Resten av flaska går ned i pp8. Tenk om vi begge blir preggers på solvipect da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha uff :fnise:

Jeg gikk glad inn på toalettet og kom gråtende ut igjen. Stakkars mannen skjønte ingenting :ler:

Jeg kjøpte hostesaft nå i pp7 men fikk eggløsning tidligere enn beregnet så da rakk jeg bare et par klunker før det var over. Resten av flaska går ned i pp8. Tenk om vi begge blir preggers på solvipect da :nigo:

Da har vi en hostesaft avtale denne pp ;) så satser jeg på at begge klarer det denne gangen :) tenkte jeg skulle være kjempe flink denne pp, hostesaft og være flink med lavkarboen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...