Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fikk heftig kjeft av en kunde i går for at pakken hennes var sendt tilbake! Det var jo ferietid så da burde jo pakker ligge MYE lengre enn de 2 ukene som er oppgitt når man bestiller pakken... Elsker at vi får kjeft for noe et annet firma bestemmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk heftig kjeft av en kunde i går for at pakken hennes var sendt tilbake! Det var jo ferietid så da burde jo pakker ligge MYE lengre enn de 2 ukene som er oppgitt når man bestiller pakken... Elsker at vi får kjeft for noe et annet firma bestemmer :P

Kjenner meg igjen der. Hadde mange sånne kunder. Vi må desverre holde oss til postens regler og kan ikke gjøre noen unntak, og det er tydeligvis VÅR feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gjeng med tyske turister innom her en dag. De skulle ha seg ny koffert, snakket ikke engelsk, og ville ha alt regnet om til euro. Så jeg gjorde jo det da, har en valuta-app, men den var visst feil i forhold til dem. For euroen lå jo på akkurat 8 må vite :opplyser: Men jeg regna nå ut for dem, og opplyste om at kofferten kosta 127 euro (ble 126,88 akkurat, men runda det opp). Dæven så sinte de ble da jeg viste dem utregninga på appen, for jeg løy til dem og prøvde å svindle dem og fyyyyttigrisen. Der stod de og skreik til meg på tysk, pekte og styret og ordnet. Jeg sa beklager for ente gang og forklarte for tusende gang at jeg runda det opp, 12 cent er jo ikke så nøye, og siden prisen er norsk uansett så blir det jo sånn. Nei, var overhodet ikke greit... Ååååh... turistsesong :hjerte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt pizzasjappa da <3

Kunde ringer og vil benytte seg av gavekortet sitt, det har egentlig gått ut på dato, men jeg er snill og lar henne benytte det allikevel. Hun sier det er på 50%, men i datasystemet ligger det på 100%, så jeg sier jeg bare må sjekke det opp, tilfelle hun har fått tilsendt feil gavekort(at hun har mottatt 50% men skulle ha 100%). Da klikker det mentalt for henne og skriker ut "HVIS DET ER SÅ JÆVLA VANSKELIG SÅ KAN VI GODT BESTILLE FRA PEPPES ISTEDENFOR" og legger på..... Jaja, jeg prøvde bare å gi deg gratis pizza som du egentlig ikke har krav på men greit det......

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt to totale idioter innom.. Ja, du skal få kassalappen, men JEG tar først betalt, så pakker jeg varene i posen og legger kvitteringa nedi posen eller gir den direkte til kunden. Men i dag..... "også må jeg få kvitteringen", jeg sier "ja, selvføgelig!" og kjerringa bøyer seg over kassa og begynner å rive av kvitteringa!!! Da ble jeg rimelig sur altså, og dytta hånda hennes bort og sa at "du skal få den, men det er JEG som gir den til deg". Kjerringa ble mollsur! Men faen da, man gjør ikke sånn????? Djizes!!

Den andre idioten ville også ha kassalappen, og da jeg rev den av skrek han til meg at han hatet trege kassadamer som aldri ga han lappen i tide. Altså... i tide? Serr folkens, slutt å STRESS når det gjelder kassalappene! :bond:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kunde innom i dag rundt kl 17.15 som var tydeligvis veldig stressa.

Hun sa: "Ja, beklager at jeg kommer for sent altså! Men altså jeg har hatt det så travelt i hele dag, og gud som man glemmer klokken når man ligger og slapper av i solen"

"For sent?", spør jeg, og da sier hun "Ja, senteret stengte vel egentlig for et kvarter siden? Bare synd at matbutikken er stengt, fordi jeg har ikke rukket å handle i dag".

"Da kan du slappe helt av, fordi vi stenger ikke før om tre kvarter. Altså kl 18.00, ikke kl 17. Det samme gjelder matbutikken :)"

"HVA? Da må du skynde deg!!! Jeg må rekke matbutikken og har dårlig tiiid!!!!" ropte hun og stormet ut etterhvert.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden solgte jeg den amerikanske versjonen av "menn som hater kvinner" til en dame. Et par dager senere kommer hun innom, hellig overbevist om at DVD-plata var brent av oss. Riktignok var denne platens design noe forvirrende da det skulle se ut som at den var brent, så jeg forstår forsåvidt tankegangen hennes, men hvordan hun greide å tenke at en større bensinstasjon brenner egne dvd-plater for så å selge de til 200 kr er forbi min fatteevne.

Etterhvert fikk jeg overbevist henne om at dette var en bevisst handling fra distributøren, men jeg måtte jo fortelle hele handlingen i filmen for at det skulle gå. Får håpe det ikke ødela magien. Elendig film, så det kan egentlig bare være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt pizzasjappa da <3

Kunde ringer og vil benytte seg av gavekortet sitt, det har egentlig gått ut på dato, men jeg er snill og lar henne benytte det allikevel. Hun sier det er på 50%, men i datasystemet ligger det på 100%, så jeg sier jeg bare må sjekke det opp, tilfelle hun har fått tilsendt feil gavekort(at hun har mottatt 50% men skulle ha 100%). Da klikker det mentalt for henne og skriker ut "HVIS DET ER SÅ JÆVLA VANSKELIG SÅ KAN VI GODT BESTILLE FRA PEPPES ISTEDENFOR" og legger på..... Jaja, jeg prøvde bare å gi deg gratis pizza som du egentlig ikke har krav på men greit det......

Er jeg teit kunde som MÅ ha pizzaen skjært i firkanter og ikke trekanter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg teit kunde som MÅ ha pizzaen skjært i firkanter og ikke trekanter?

Neida, og du er ikke alene om det heller!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg teit kunde som MÅ ha pizzaen skjært i firkanter og ikke trekanter?

Litt avsporing, men kan jeg spørre om hvorfor du MÅ ha det? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing, men kan jeg spørre om hvorfor du MÅ ha det? :laugh:

Fordi hvis pizzaen deles i trekanter blir stykkene mye større, så det er vanskeligere å dele på mange og det er vanskeligere å ta bare akkurat så mye en vil ha. Trekanter passer dessuten veldig dårlig på små pappfat, for spissen blir alltid hengende utenfor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker firkanter fordi jeg ikke er så glad i skorpa rundt fyllet ('kanten' på pizzaen), mens min samboer og guttungen er veldig glad i skorpe. Da kan jeg spise midten, og de kan ta bitene rundt. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere forresten hørt om mannen som skulle bestille seg pizza? Damen i telefonen spurte om han ville ha pizzaen skåret i 6 eller 8 biter. '6', sa mannen, 'for jeg tror ikke jeg orker 8.'

:fnise:

Hæ, avsporing?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler pizzaen blir mye mindre om den deles i firkanter. Så jeg må ha den i trekanter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Jeg føler pizzaen blir mye mindre om den deles i firkanter. Så jeg må ha den i trekanter. :P

Samme her! Hater firkanter, for da kan man ikke holde ordentlig i stykkene. Haha, litt av en diskusjon vi har her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å ikke dele pizzaen i det hele tatt? Da kan dere se på det som et gigantisk pizzastykke. :opplyser:

On topic.

Kunde: Denne butikken er ny, er den ikke det?

Meg: Nei, den har vært her i ganske mange år.

Kunde: Det har den ikke! Det er bare tull. Den helt ny det er jeg 100 % sikker på.

Meg: Ja, ja hvis du sier det så.

Kunde: Ja, det sier jeg deg. Butikken var ikke her i fjor.

Merkelig at jeg jobbet i den i 2010, da. :klo:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til som jeg vil dele i dag.

Kunde: Det var en mann som har falt i rulletrappen deres.

Meg: Oi! Herregud, går det bra med ham?

Kunde: Det gjør det nå ja, men dere burde passe bedre på.

Meg: Hva mener du?

Kunde: Ja, skal dere ha rulletrapp så må dere ha en til å passe på at folk bruker den riktig.

Meg: Så du hva som skjedde da han falt?

Kunde: Ja, han gikk feil vei i den, og så falt han.

Meg: Så du mener vi bør ha en ansatt som står og passer på at voksne menn tar rulletrappen riktig vei?

Kunde: Ja. Skal dere ha rulletrapp, må dere passe på!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Hadde det vært i USA, hadde dere nok blitt saksøkt. :-P

Blir litt som damen som kjeftet fordi det sto knuselige varer i knehøyde, for 'barna hennes løp jo rundt der og kunne skade seg'

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Hater firkanter, for da kan man ikke holde ordentlig i stykkene. Haha, litt av en diskusjon vi har her..

Haha ja! Helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...