Gå til innhold

Blir du sjalu om ei


WubWub

Anbefalte innlegg

Det er visst det ts ønsker, ja :icon_lol: Virker som at han er veldig opptatt av å vri alt om til at man kun er god nok innenfor de fem årene 18-23, og at han vil at alle som ikke er det skal føle seg truet og lite verdt.

Anonymous poster hash: 5817a...1f5

Jaja, hvis mannen min bare vente på at en jente med litt strammere kropp skal komme og karpe han hadde jeg sagt lykke til og der er døren. Håper da virkelig at han er sammen med meg fordi han har klart å bli litt glad i meg altså. Ts har sær oppfatning av parforhold, eller har kanskje aldri likt en kvinne på ekte? bare spekulerer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder misogynisttroll å tøyse rundt på Kvinneguiden? Sterke drag av masochisme eller en urokkelig tro på sine egne evner til å "omvende" målgruppen sin i sitt bilde?



Anonymous poster hash: ab0db...bb6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye hat, så mye bitterhet. Er synd i deg som har et så stort behov for å rakke ned på det motsatte kjønn, det lyser gjennom at det er fordi du ikke har noe hell med damer.



Anonymous poster hash: 5817a...1f5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Miranda Kerr og Adriana Lima er på sitt vakreste nå og de er i 30 års alderen. Synes det er mange vakre i alle aldre.



Anonymous poster hash: 5a957...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om damen bare er ung å ikke fast og fin TS? Da hjelper det ikke å være i det du definerer som sin "beste alder".



Anonymous poster hash: 2e0bb...219
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, hvis mannen min bare vente på at en jente med litt strammere kropp skal komme og karpe han hadde jeg sagt lykke til og der er døren. Håper da virkelig at han er sammen med meg fordi han har klart å bli litt glad i meg altså. Ts har sær oppfatning av parforhold, eller har kanskje aldri likt en kvinne på ekte? bare spekulerer.

Enig, man elsker ikke en person bare basert på det ytre. Er jo en grunn til at menn kan ha sex med ei dame uavhengig av hvordan hun er som person, men når det kommer til valg av kjæreste/ektefelle (og fremtidig mor til sine barn) vil de ha ei jordnær og fornuftig dame! :)

Anonymous poster hash: 5a957...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om damen bare er ung å ikke fast og fin TS? Da hjelper det ikke å være i det du definerer som sin "beste alder".

Anonymous poster hash: 2e0bb...219

Mm, mange som er overvektige i 20 årene også.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5a957...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken eller. Ikke alle voksne menn som er så tiltrukket av den jevne 18-23-åring.

Alder er ikke ensbetydende med å være attraktiv, hverken fysisk eller som person.

Menn som oppfatter seg selv som seriøse, dater ikke ungjenter bare pga. kropp, de ønsker en partner.

Men du objektiviserer og sammenligner kvinner på et hypotetisk og ikke reelt nivå, noe som indikerer stor distanse til virkeligheten. Relasjoner handler ikke bare om å pule, når man blir voksen.



Anonymous poster hash: 49a13...414
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg tatt det som et stort kompliment (hvis jenta virket som ei oppegående jente som faktisk var interessert i mannen min for den han er, og ikke bare hvilken som helst eldre gubbe å erobre for å bevise noe for seg selv).

Hvis hun virket som hun trodde dette ble en lett match, ville jeg kanskje blitt fornærmet på hans vegne istedetfor stolt, for han er verken dum, lettlurt eller utro, og han tenker ikke med pikken.

Høyst sannsynlig ville vi (mannen min og jeg) ledd godt av henne uansett, og kanskje fått opp selvtillitten vår begge to.

Sjalu ville jeg ikke blitt. Og smårips på 18-23 er ikke i sin beste alder når det gjelder å dumpe meg til fordel for, der ville nok ei mye eldre, "ikke-så-fast-i-kroppen-men-har-like-mye-å-by-på-som-meg-om ikke-mer" vært en mye større trussel.

Alle menn kunne vel klart å få ei ungjente på kroken for litt sex, hvis de gikk inn for det og ikke var så nøye med hvem, bare hun var i aldersgruppen 18-23.

Enig, de fleste finner noen på sin egen alder. Dersom begge to feks er i 40 års alderen, så er det større sannsynlighet for at mannen skiller seg til fordel for ei annen i samme aldersgruppe.

Anonymous poster hash: 5a957...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i sin beste alder (18-23) viser interresse for typen din?

Tar du det som et kompliment at din mann er ettertraktet blandt kvinner jenter i sin beste alder eller blir du sjalu og redd for din mann skal forlate deg til fordel for denne yngre, sprekere, fastere og finere jenta i sin beste alder?

Som nevnt, Adriana Lima, Miranda Kerr, Triana Iglesias osv er i 30 års alderen, og de er mye penere og fastere enn de fleste jeg kjenner i 18-23 års alderen (er selv 23), så synes ikke det er noe sammenheng der. Synes det er mange pene som både er yngre og eldre enn meg...

Litt av ei kjerring dette her:

http://us.cdn2828.fansshare.com/photos/adrianalima/adriana-lima-white-bikini-584611333.jpg

Hun er vel ikke noe flott hun da i og med at man ikke være pen og fit når man er over 30? (ånei, du har ikke sett alle 30 åringer nakne og kan si at "de færreste 30 åringer ser slik ut", det er bare noe du tror i ditt eget hode. Dette er i hvert fall et bevis på at man kan se bra ut i 30 årene om man tar vare på seg selv) :)

Anonymous poster hash: 5a957...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ikke kall folk kjære og spør om klemmer, det er sykt nedverdigende. Jeg er ikke ditt mindre intelligente barn. Tulling!



Anonymous poster hash: 39f1f...e36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man trener og spiser sunt kan man være like fin når man er 30!!! Handler om å ta vare på seg selv. Det finnes jenter i 20 års alderen som lar seg forfalle før de er 25!!!!

Feks de som røyker fra de er ungdom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvis noen åpenlyst legger an på mannen min så blir jeg nok sjalu uansett hvilken alder hun er. Og hvis han i det hele tatt hadde vurdert å gå i fra et mangeårig forhold og bryte opp en familie bare fordi noen med struttepupper og sprettrumpe viser interesse så er han ikke den mannen jeg trodde han var. Men det er ikke noe jeg går rundt og bekymrer meg for. Han holder seg nok til kjerringa si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å si det med en setning: Du er i hvert fall ikke noe mer attraktiv enn "kjerringer i 30 årene".

Faktisk vil jeg tørre å påstå at du er mindre attraktiv enn alle kvinner i 30 årene som er i et forhold, de har jo en mann som elsker dem for den de er - og det har ikke du... Så skjønner ikke helt at du kan tro at du er så attraktiv.



Anonymous poster hash: 5a957...244
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vant med at andre jenter/ kvinner viser interesse for mannen min. Men synes det kan være litt utfordrende om dama som viser interesse er veldig pen.. Jeg er 30 nå, og har tenkt litt på hvordan det blir når jeg er enda eldre, dersom unge jenter "legger an" på mannen min. Ikke sikkert jeg synes det er så gøy nei, men sånn er det bare når jeg har en attraktiv fyr..

Jeg får oppmerksomhet fra menn selv (enn så lenge), og da er det lettere å håndtere oppmerksomheten mannen får av andre damer..

Anonymous poster hash: a35e1...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...