Gå til innhold

Blir du sjalu om ei


WubWub

Anbefalte innlegg

Hvorfor ville du ikke falt for ei smekker ung frøken i sin beste alder som smigret deg med å ha lyst på deg da?

Anonymous poster hash: 12ecb...d23

Fordi jeg er lojal som en hund. Når jeg er sammen med noen så er henne alt som betyr noe for meg.

Men slike holdninger er mangelvare hos dessverre hos altfor mange mennesker. Ikke bare menn, men også kvinner. Utroskaps statestikken er stygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du blitt sjalu om en yngre, kjekkere og mer veltrent mann enn deg hadde vist interesse for kjæresten din da? :)



Anonymous poster hash: 5a957...244
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ikke har fått med deg er at menn (og kvinner) er utro pga problemer i ekteskapet, feks at de ikke føler seg verdsatt, og sjeldent fordi de ikke lenger synes partneren er attraktiv. Er også en haug av eksempler på kjendiser som har vært utro med en mye mindre attraktiv dame enn kona.

Anonymous poster hash: 5a957...244

Det kan være mange forskjellige årsaker til utroskap uten at jeg skal gå innpå det for det er ikke det tråden handler om. Du har allerede avsporet tråden kraftig med kverrulering om biologi og semantikk så det for holde. Om du fortsetter spore av så kommer jeg til å sende klage.

Forøvrig er det også ganske opplagt at du ikke forstår problematikken/scenariet jeg tar opp ettersom du bare er 23 (og faktisk i din beste alder), så tråden her er ikke myntet på deg for du vet ikke hvordan damer på 30+ tenker.

Det er en kjennsgjerning at mange kvinner over 30 begynner føle seg gamle og dvaske så derfor var det spennende for meg å høre om de reagerte ekstra om det var unge jenter som la ann på typen deres. Kanskje de hadde følt seg ekstra utilstrekkelig og redd eller kanskje de hadde sett på det som et ego boost? Mange her inne har svart bra (ikke deg) på spørsmålet jeg tar opp så har dannet meg et vist bilde.

Hadde jeg vært dame på over 30 år å var gift med en flott mann som unge jenter la ann på så hadde jeg nok tenkt litt i denne banen :

"Ai ai jeg må jo være rå flott som har en så populær mann at jeg tilogmed kan konkurrere mot unge spreke jenter så det er tydlig jeg har noen flotte egenskaper ettersom jeg har kapret en så attraktiv fyr. Ens partner reflekterer jo på mange måter meg selv og mine egne kvaliteter :)"

Mens andre igjen som kanskje hadde dårlig selvbilde hadde begynt å bli paranoid og usikker på seg selv å blitt redd for at mannen skulle forlate de for så å bli bitre mot unge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt sjalu om en yngre, kjekkere og mer veltrent mann enn deg hadde vist interesse for kjæresten din da? :)

Anonymous poster hash: 5a957...244

Nei hehe, det har skjedde faktisk på en nyttårsaften. Eksen min satt seg i baren for å bestille drinker så kom en kompis av en kompis bort til hu å begynnte puse prate med a å flørte.

Hu sa bare "ehm jeg er her sammen med typen min så kan dessverre ikke holde deg med selskap" så kom hu bort til meg å fortalte alt han hadde sagt mens vi glisa litt, var litt små søtt men også trist for han gikk rundt med et trist blikk resten av kvelden haha

Kan ikke akkurat si jeg reagerte noe særlig på det annet enn at jeg var glad for at hu var min og ikke hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Ok, beklager avsporingen! Synes bare det var så unødvendig å skrive "i sin beste alder" og "kjerringer", og ville presisere at om man lever en aktiv livsstil så kan man faktisk være sunnere og bedre trent som 30 åring enn en i 18-23 års alderen som ikke trener. Så jeg synes ikke verden er så svart-hvitt som du fremstiller den :)



Anonymous poster hash: 5a957...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysiologisk og mentalt er man på sin prime rundt 20 årene så ja, det er den "beste alderen". Når man er 20 har ikke det kroppslige og mentale forfallet begynt enda.

Etter man er 30 begynner hjerneceller å dø ut og muskler begynner brytes ned istedetfor å bygges opp. Kroppen går igjennom forandring, menn produserer ikke like mye testosteron, hukommelse, reflekser og konsentrasjon svekkes, forbrenningen forandrer seg, man får rynker og små sprekk i huden.

Jeg kan sitte her å pumpe ut haugevis av forsknings studier og artikler som viser til at man er mentalt og fysisk på topp mens man er rundt 20 men herregud jeg er ikke lærerer din, er ikke min jobb å lære deg noe som helst. Om du ikke er klar over det jeg sier nå uansett så er det ikke håp for deg for da tror jeg nemlig du har sovet deg gjennom skoletimene.

18-23 er den beste alderen, punktum. finale. capiche. Snakka ferdig.

Nei, det er ikke en generell regel. Det du skulle skrive for å få dette riktig er: " Min personlige mening er at kvinner mellom 18-23 er den beste alderen, punktum. finale. capiche. Snakka ferdig."

Anonymous poster hash: 2e0bb...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke en generell regel. Det du skulle skrive for å få dette riktig er: " Min personlige mening er at kvinner mellom 18-23 er den beste alderen, punktum. finale. capiche. Snakka ferdig."

Anonymous poster hash: 2e0bb...219

Blablabla. Ikke mitt problem du ikke greier se hvem som er psykopat eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla. Ikke mitt problem du ikke greier se hvem som er psykopat eller ei

Men hvorfor er det blitt kg sitt problem at du er en??

Anonymous poster hash: abef3...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen forskjellen er jo at det har veeldig lite for hverdagen til 'noen' å si , godt er jo det. hadde man gått i kjelleren pga det du snakker om gjelder noen hadde det jo vært trist, enig?



Anonymous poster hash: abef3...4e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla. Ikke mitt problem du ikke greier se hvem som er psykopat eller ei

Whut? Det er første gangen jeg har skrive i denne tråden, hvordan gjør det meg til psykopat? Ironisk nok er det ett symptom på psykopati å anklage andre for å være syke.

Anonymous poster hash: 2e0bb...219

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whut? Det er første gangen jeg har skrive i denne tråden, hvordan gjør det meg til psykopat? Ironisk nok er det ett symptom på psykopati å anklage andre for å være syke.

Anonymous poster hash: 2e0bb...219

jeg tolket det som at h*n mente at du hadde kjærester som var psykopater og det var da "synd for deg at du ikke klarer å se forskjell" kanskje jeg misforstod h*n.

Anonymous poster hash: abef3...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, man trenger ikke nødvendigvis være mer attraktiv bare fordi man er i sin beste alder fysisk og mentalt.

Hva som er attraktivt eller ei er ganske individuelt , alle har forskjellige preferanser. Men jeg ser for meg at voksne damer kanskje reagerer litt ekstra om ei ung sprek og stram jente viser interresse for typen deres kontra ei jevngammel dame. Da enten i positiv eller negativ retning :)

Nei, misunner ikke de som er i "sin beste alder " som du kaller det. De er har i følge deg kort tid på seg før de blir kjerringer de også. Ingen er 18-23 for alltid. Skulle mannen min valgt dem over meg hadde jeg vært glad til får å bli kvitt'n . Muskelmassen min er fortsatt høy forresten . Med en vekt på 47 kg og muskelmasse på 38 kg så har jeg enda ikke tørka heeelt inn. Hilsen gamla på 33 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whut? Det er første gangen jeg har skrive i denne tråden, hvordan gjør det meg til psykopat? Ironisk nok er det ett symptom på psykopati å anklage andre for å være syke.

Anonymous poster hash: 2e0bb...219

Beklager, svarte i feil tråd. Ble litt mye pågang på en gang så det ble litt surr der, det beklager jeg på det sterkeste.

MvH Snakka Færri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min mann på 41 år (jeg er 36) går fra meg og datteren vår etter 18 år sammen for å ha seg med 18-20 åringer får han bare gå.

Men, og dette har jeg sagt, da skal jaggu jeg være den som forteller svigermor hva sønnen hennes har gjort.

Det ville blitt.... interessant.

Syns det er feil å tyste på noen da. Er et ordtak som heter å ta det som en mann.

Men enig i at du burde reagert da ved å fortelle han at dette ikke er greit.:)

Anonymous poster hash: 82724...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, misunner ikke de som er i "sin beste alder " som du kaller det. De er har i følge deg kort tid på seg før de blir kjerringer de også. Ingen er 18-23 for alltid. Skulle mannen min valgt dem over meg hadde jeg vært glad til får å bli kvitt'n . Muskelmassen min er fortsatt høy forresten . Med en vekt på 47 kg og muskelmasse på 38 kg så har jeg enda ikke tørka heeelt inn. Hilsen gamla på 33 år!

Mestparten av vekta i krppen består av vann da:P

Anonymous poster hash: 82724...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er feil å tyste på noen da. Er et ordtak som heter å ta det som en mann.

Men enig i at du burde reagert da ved å fortelle han at dette ikke er greit.:)

Anonymous poster hash: 82724...968

Pff....

Tror du ikke svigers vil lure på hvorfor sønnen deres plutselig bor alene?

Feil "å tyste"?

Om han noen gang er så dum og roter seg borti noen andre skal da ikke JEG holde kjeft om hva som har skjedd for å beskytte ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mestparten av vekta i krppen består av vann da:P

Anonymous poster hash: 82724...968

Jeg skjønner det. Men har tatt en kroppsanalyse både hos ernæringsfysiolog og en pt. Målte 37- 38 i muskler. Lav fettprosent, men husker ikke hvor mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Om min mann på 41 år (jeg er 36) går fra meg og datteren vår etter 18 år sammen for å ha seg med 18-20 åringer får han bare gå.

Men, og dette har jeg sagt, da skal jaggu jeg være den som forteller svigermor hva sønnen hennes har gjort.

Det ville blitt.... interessant.

Hvorfor skulle du fortalt svigermora de det?😒

Anonymous poster hash: 82724...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...