Gå til innhold

Blir du sjalu om ei


WubWub

Anbefalte innlegg

Men likevel er menn mest attraktiv når de er 30, mens kvinner når de er 20? For det har du bestemt? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 5817a...1f5

Nja, man trenger ikke nødvendigvis være mer attraktiv bare fordi man er i sin beste alder fysisk og mentalt.

Hva som er attraktivt eller ei er ganske individuelt , alle har forskjellige preferanser. Men jeg ser for meg at voksne damer kanskje reagerer litt ekstra om ei ung sprek og stram jente viser interresse for typen deres kontra ei jevngammel dame. Da enten i positiv eller negativ retning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^ Gidder ikke å lese alt det der nå, men vi snakker ikke om det samme. Det jeg mener er at en 40 åring kan ha like god kondisjon som en 20 åring, selv om det kanskje krever en eller to ekstra økter i uken. Det er også en haug av fitnessutøvere og treningsglade damer i 30 årene som har mer muskler enn de fleste på 20. Man må kanskje trene mer for å få samme resultater, men det er ikke umulig.

Anonymous poster hash: 5a957...244

Ingenting av dette forandrer det faktum at kroppen og hjernen begynner forfalle å brytes ned etter man er 18-23. derav : BESTE ALDER / PEAK. Men som det står i artikkelen så kan en aktiv livsstil med trening og sunt kosthold bremse utviklingen opp til et vist punkt.

Forøvrig syntes jeg det er sært du skryter på deg universiteter og kunnskapen din når du ikke engang gidder lese en liten artikkel som kan lære deg noe om kroppen. I tillegg er dette bare basis kunnskap som alle burde vite så strengt tatt hadde du gjort lurt i å lese den.

Skryt og prat er lett

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, man trenger ikke nødvendigvis være mer attraktiv bare fordi man er i sin beste alder fysisk og mentalt.

Hva som er attraktivt eller ei er ganske individuelt , alle har forskjellige preferanser. Men jeg ser for meg at voksne damer kanskje reagerer litt ekstra om ei ung sprek og stram jente viser interresse for typen deres kontra ei jevngammel dame. Da enten i positiv eller negativ retning :)

Ja nettopp, så da vil ikke det nødvendigvis si at kvinner er i sin beste alder 18-23, og menn 30, som du har skrevet i denne tråden.

Anonymous poster hash: 5817a...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp, så da vil ikke det nødvendigvis si at kvinner er i sin beste alder 18-23, og menn 30, som du har skrevet i denne tråden.

Anonymous poster hash: 5817a...1f5

Joda, fysisk og mentalt er jenter i sin beste alder rundt 18-23. Helt unødvendig å kverrulere på dette spesielt ikke etter at jeg har gitt deg en artikkel som bekrefter det jeg sier.

Og nei det har jeg aldri sagt, dette er blank grov løgn, vås sludder og pølsevev fra ende til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av dette forandrer det faktum at kroppen og hjernen begynner forfalle å brytes ned etter man er 18-23. derav : BESTE ALDER / PEAK. Men som det står i artikkelen så kan en aktiv livsstil med trening og sunt kosthold bremse utviklingen opp til et vist punkt

For meg virker det som du kun prøvde å provosere ved å presisere "i sin beste alder", og det er utrolig barnslig og lite sjarmerende.. Som sagt er det heller ikke alle som tar så godt vare på seg selv i den alderen, og som kanskje ikke begynner å trene før de er 30 og da er de jo fysisk sett i bedre form som 30 åring (trener regelmessig) enn som 20 åring (trener aldri, drikker brus hver dag etc).

Og du presiserte ikke at du kun mente de spreke og pene 18-23 åringene.. Må også igjen nevne at jeg synes det er merkelig at du tror at mange kvinner hadde blitt sjalu om en 20 åring viste interesse for mannen hennes (noe som forøvrig er svært lite sannsynlig uansett) med tanke på at de fleste vet at det skal mer til for å ødelegge et allerede godt forhold. De fleste er ikke så overfladiske som deg, Ts..

Anonymous poster hash: 5a957...244

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert fordi jeg synes det er respektløst å prøve seg på noen som er opptatt. Og så hadde jeg blitt sur om ikke mannen avviste henne grundig. Da hadde jeg blitt sur på både han og hun, men det er vel ikke sjalusi, det? Sjalusi er vel mer at jeg ville vært som henne fordi hun var ung og pen. Og det ville jeg ikke, uansett hvor mye hun hadde draget på mannen min. For hvis det var nok til å få ham til å være respektløs mot meg, da er han ikke noe å ha.

Anonymous poster hash: 29451...364

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, fysisk og mentalt er jenter i sin beste alder rundt 18-23. Helt unødvendig å kverrulere på dette spesielt ikke etter at jeg har gitt deg en artikkel som bekrefter det jeg sier.

Og nei det har jeg aldri sagt, dette er blank grov løgn, vås sludder og pølsevev fra ende til annen.

Så du mener jentene som nesten aldri trener og spiser junk food hver dag er sprekere enn ei på 30 år som trener styrke og kondis fem ganger i uken?

Anonymous poster hash: 5a957...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, fysisk og mentalt er jenter i sin beste alder rundt 18-23. Helt unødvendig å kverrulere på dette spesielt ikke etter at jeg har gitt deg en artikkel som bekrefter det jeg sier.

Og nei det har jeg aldri sagt, dette er blank grov løgn, vås sludder og pølsevev fra ende til annen.

Hva har du aldri sagt? Du har da skrevet at du selv er 30 år, som er en manns beste alder?

Anonymous poster hash: 5817a...1f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som du kun prøvde å provosere ved å presisere "i sin beste alder", og det er utrolig barnslig og lite sjarmerende.. Som sagt er det heller ikke alle som tar så godt vare på seg selv i den alderen, og som kanskje ikke begynner å trene før de er 30 og da er de jo fysisk sett i bedre form som 30 åring (trener regelmessig) enn som 20 åring (trener aldri, drikker brus hver dag etc).

Og du presiserte ikke at du kun mente de spreke og pene 18-23 åringene.. Må også igjen nevne at jeg synes det er merkelig at du tror at mange kvinner hadde blitt sjalu om en 20 åring viste interesse for mannen hennes (noe som forøvrig er svært lite sannsynlig uansett) med tanke på at de fleste vet at det skal mer til for å ødelegge et allerede godt forhold. De fleste er ikke så overfladiske som deg, Ts..

Anonymous poster hash: 5a957...244

Jeg er ikke her inne for å vinne noen sjarm konkurranse. Sier det som det er direkte og ærlig. Om folk ikke liker høre at kroppen er fysiologisk og mentalt på topp rundt 18-23 så får det være deres problem.

Jeg gidder ikke bry meg oppi slike følerier og ta hensyn til hva folk måtte bli støtt av. Sannheten kan være hard og brutal, deal with it ;)

Ellers så er det sant at man kan være bedre trent som 30 åring enn 20 åring. For det er nemlig jeg, aldri vært så trent før. MEN det forandrer ikke det faktum at om jeg hadde trent like mye når jeg var 20 så hadde jeg også blitt sterkere og bygd muskler raskere enn jeg gjør nå.

Har også merket meg spesielt i sjakk og skytespill at jeg er hakket dårligere nå enn jeg var når jeg var 20 selvom jeg nå på 10 år har brukt mye tid på sjakk og skytespill.

Så i teorien burde jeg være flinkere ettersom jeg har trent mer. men det er ikke tilfelle, fordi relfekser og konsentrasjon er litt lavere som 30 åring enn 20.

Og hvorfor syntes du det er merklig jeg tror damer kan reagere om unge jenter legger ann på mannen? Tråden min her er lagd basert på en annen stor tråd som dukket opp for 2 uker siden hvor en mann på 30-40 var utro med ei jente på 19. Det var hundrevis av svar fra jenter som tok det her svært ille opp.

Så da ble jeg litt nysgjerrig på hvordan folk hadde tatt det om det ikke var utroskap inne bildet, men bare en interresse/flørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener jentene som nesten aldri trener og spiser junk food hver dag er sprekere enn ei på 30 år som trener styrke og kondis fem ganger i uken?

Anonymous poster hash: 5a957...244

Nei. Viser til innlegget mitt over ^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt redd WubWub, virker som han forandrer personlighet/meninger veldig fort. I det ene øyeblikket er han relativt hyggelig, i neste øyeblikk beskylder han folk for det ene og det andre, skifter meninger , virker veldig overfladisk osv osv.



Anonymous poster hash: 5a957...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke her inne for å vinne noen sjarm konkurranse. Sier det som det er direkte og ærlig. Om folk ikke liker høre at kroppen er fysiologisk og mentalt på topp rundt 18-23 så får det være deres problem.

Jeg gidder ikke bry meg oppi slike følerier og ta hensyn til hva folk måtte bli støtt av. Sannheten kan være hard og brutal, deal with it ;)

Ellers så er det sant at man kan være bedre trent som 30 åring enn 20 åring. For det er nemlig jeg, aldri vært så trent før. MEN det forandrer ikke det faktum at om jeg hadde trent like mye når jeg var 20 så hadde jeg også blitt sterkere og bygd muskler raskere enn jeg gjør nå.

Har også merket meg spesielt i sjakk og skytespill at jeg er hakket dårligere nå enn jeg var når jeg var 20 selvom jeg nå på 10 år har brukt mye tid på sjakk og skytespill.

Så i teorien burde jeg være flinkere ettersom jeg har trent mer. men det er ikke tilfelle, fordi relfekser og konsentrasjon er litt lavere som 30 åring enn 20.

Og hvorfor syntes du det er merklig jeg tror damer kan reagere om unge jenter legger ann på mannen? Tråden min her er lagd basert på en annen stor tråd som dukket opp for 2 uker siden hvor en mann på 30-40 var utro med ei jente på 19. Det var hundrevis av svar fra jenter som tok det her svært ille opp.

Så da ble jeg litt nysgjerrig på hvordan folk hadde tatt det om det ikke var utroskap inne bildet, men bare en interresse/flørt

Er det mulig å være så kverulerende? Er jo dette jeg sier, men tidligere har du påstått at ALLE i 18-23 års alderen er penere og mer veltrente enn de i 30 årene, og det stemmer selvsagt ikke!

Anonymous poster hash: 5a957...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være så kverulerende? Er jo dette jeg sier, men tidligere har du påstått at ALLE i 18-23 års alderen er penere og mer veltrente enn de i 30 årene, og det stemmer selvsagt ikke!

Anonymous poster hash: 5a957...244

Dette er grov løgn. På side 3 skriver jeg da vitterlig : "Finnes jo eksempler på damer på 30-40 som ser bedre ut enn mange 20 åringer "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg heller ikke om når man "forfaller" , det er ikke en dødsdom, så lenge man trener. Og uansett når ble utseende SÅ viktig? For å være en god mamma, kone, venninne/venn og kollega er det andre ting som betyr noe. Man vurderer ikke å bytte ut mannen eller konen sin bare fordi h*n får et blikk fra en yngre og penere person..

Dette er grov løgn. På side 3 skriver jeg da vitterlig : "Finnes jo eksempler på damer på 30-40 som ser bedre ut enn mange 20 åringer "

Ja, det er et eksempel på at du plutselig skiftet mening og ikke ble så bastant som du var i går/tidligere i tråden. Blir forvirret av deg...



Anonymous poster hash: 5a957...244
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert fordi jeg synes det er respektløst å prøve seg på noen som er opptatt. Og så hadde jeg blitt sur om ikke mannen avviste henne grundig. Da hadde jeg blitt sur på både han og hun, men det er vel ikke sjalusi, det? Sjalusi er vel mer at jeg ville vært som henne fordi hun var ung og pen. Og det ville jeg ikke, uansett hvor mye hun hadde draget på mannen min. For hvis det var nok til å få ham til å være respektløs mot meg, da er han ikke noe å ha.

Anonymous poster hash: 29451...364

Bra skrevet. Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du presiserte ikke at du kun mente de spreke og pene 18-23 åringene.. Må også igjen nevne at jeg synes det er merkelig at du tror at mange kvinner hadde blitt sjalu om en 20 åring viste interesse for mannen hennes (noe som forøvrig er svært lite sannsynlig uansett) med tanke på at de fleste vet at det skal mer til for å ødelegge et allerede godt forhold. De fleste er ikke så overfladiske som deg, Ts..

Anonymous poster hash: 5a957...244

Derfor det er så mange tråder på KG om voksne damer som har en mann som har vært utro med yngre og sprekere lekkerbisker ? :fnise: Jeg er ikke overfladisk og ville aldri vært utro men tråden her handler ikke om meg.

Er mange piker på 20 som foretrekker menn på 30 kontra gutter på egen alder ettersom de som oftest er mer umodne enn de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Derfor det er så mange tråder på KG om voksne damer som har en mann som har vært utro med yngre og sprekere lekkerbisker ? :fnise: Jeg er ikke overfladisk og ville aldri vært utro men tråden her handler ikke om meg.

Er mange piker på 20 som foretrekker menn på 30 kontra gutter på egen alder ettersom de som oftest er mer umodne enn de ;)

Det du ikke har fått med deg er at menn (og kvinner) er utro pga problemer i ekteskapet, feks at de ikke føler seg verdsatt, og sjeldent fordi de ikke lenger synes partneren er attraktiv. Er også en haug av eksempler på kjendiser som har vært utro med en mye mindre attraktiv dame enn kona.

Anonymous poster hash: 5a957...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ts, du tror alle er mer overfladiske enn de fleste faktisk er ;)



Anonymous poster hash: 5a957...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri vært utro men tråden her handler ikke om meg.

Hvorfor ville du ikke falt for ei smekker ung frøken i sin beste alder som smigret deg med å ha lyst på deg da?

Anonymous poster hash: 12ecb...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor det er så mange tråder på KG om voksne damer som har en mann som har vært utro med yngre og sprekere lekkerbisker ? :fnise: Jeg er ikke overfladisk og ville aldri vært utro men tråden her handler ikke om meg.

Er mange piker på 20 som foretrekker menn på 30 kontra gutter på egen alder ettersom de som oftest er mer umodne enn de ;)

Mulig, men sannsynligvis ikke for et langvarig forhold da man er på forskjellige stadier i livet. De fleste i 20 årene synes vel det er ideelt med en mann som er 2-3 år eldre :) Alle blir jo eldre en gang uansett, om en mann på 45 år blir interessert i ei på 35 (10 år forskjell), så er jo fortsatt hun damen gammel (langt fra sine beste år) i følge deg. Og ingen normale 18-19 åringer er interessert i en mann på 30 + for et langvarig forhold :fnise:

Anonymous poster hash: 5a957...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...