Gå til innhold

Blir du sjalu om ei


WubWub

Anbefalte innlegg

Kvinne i sin beste alder (18-23) viser interresse for typen din?

Tar du det som et kompliment at din mann er ettertraktet blandt kvinner jenter i sin beste alder eller blir du sjalu og redd for din mann skal forlate deg til fordel for denne yngre, sprekere, fastere og finere jenta i sin beste alder?

Er du 80år selv??? Du skriver som om du har alzheimers og dummer deg loddrett ut ved å blottlegge din egen seksuelle /emosjonelle gigantiske usikkerhet!

Anonymous poster hash: d10bb...4d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle du fortalt svigermora de det?😒

Anonymous poster hash: 82724...968

Asså.... Nå ER dette en trussel sagt med glimt i øyet her hjemme.

Men, om han er utro noen gang vil ekteskapet være over ganske kjapt og da vil svigers bli fortalt sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Asså.... Nå ER dette en trussel sagt med glimt i øyet her hjemme.

Men, om han er utro noen gang vil ekteskapet være over ganske kjapt og da vil svigers bli fortalt sannheten.

sånn det skal være =)

Anonymous poster hash: c863b...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man i sin beste alder når man er 18? Det var en skikkelig møkkaalder for meg og langt i fra min beste alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Blir ikke sjalu om noen viser interesse

Og er i min beste alder sjæl ;)

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitch, please...

Ingen kan måle seg med meg :laugh: Men så er jo ikke jeg sjalu av meg heller, så hadde vel invitert henne til en drink.

Endret av Cashbah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke "kvinnen" i sin beste alder i følge deg når hun er 16'a WubWub? ;)

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å bestemme deg om de gode årene er over på 23 eller 24? :P

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

siden jeg lagde den første tråden 20 november 2014 så har jeg oppgradert kvinners beste alder fra 23 til 24 ettersom jeg bolla dritten (bokstavelig talt) ut av ei på sprek kjerring på 24, men hu trener mye da så det er vel derfor hu holdt det biologiske forfallet i sjakk

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg lagde den første tråden 20 november 2014 så har jeg oppgradert kvinners beste alder fra 23 til 24 ettersom jeg bolla dritten (bokstavelig talt) ut av ei på sprek kjerring på 24, men hu trener mye da så det er vel derfor hu holdt det biologiske forfallet i sjakk

Ah. Får vente til du boller dritten ut av ei på 25 da, evt 26 og 27. 👌 si i fra når du oppgraderer

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Får vente til du boller dritten ut av ei på 25 da, evt 26 og 27. si i fra når du oppgraderer

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

om du er den jeg tror du er så hadde jeg gitt deg christian grey behandling uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er den jeg tror du er så hadde jeg gitt deg christian grey behandling uansett.

:D hvem tror du jeg er?

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om min mann på 41 år (jeg er 36) går fra meg og datteren vår etter 18 år sammen for å ha seg med 18-20 åringer får han bare gå.

Men, og dette har jeg sagt, da skal jaggu jeg være den som forteller svigermor hva sønnen hennes har gjort.

Det ville blitt.... interessant.

Om han hadde gått fra deg og datteren for ungjenter er han ikke noe å samle på.

MEN hva i all verden er dette med denne "sladringen" til mannens familie?

Dette gjelder ikke kun deg,men mange kvinner. Stort sett ser jeg at det er kvinnene som etter et brudd på død og liv skal sladre til mannens familie om grunnen til bruddet!?

Er det for å renvaske dere selv pga "skammen" med et mislykket forhold??

Det kommer da vel ikke noe godt ut av det å svartmale eksen hos hans egen familie,tvert i mot,det kan heller skape styr med eksen og har man barn sammen er det ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Som jeg har sagt tidligere i tråden så er dette en "trussel" sagt med glimt i øyet her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde gått fra deg og datteren for ungjenter er han ikke noe å samle på.

MEN hva i all verden er dette med denne "sladringen" til mannens familie?

Dette gjelder ikke kun deg,men mange kvinner. Stort sett ser jeg at det er kvinnene som etter et brudd på død og liv skal sladre til mannens familie om grunnen til bruddet!?

Er det for å renvaske dere selv pga "skammen" med et mislykket forhold??

Det kommer da vel ikke noe godt ut av det å svartmale eksen hos hans egen familie,tvert i mot,det kan heller skape styr med eksen og har man barn sammen er det ikke verdt det.

Hvorfor skal de ikke vite om det...? Det er da ikke å sladre, det er fakta.

Et brudd etter mange år med felles barn osv er veldig opprivende og vondt for familien rundt også og den smerten er det noen som er ansvarlig for, altså mannen (i en sånn utroskapssituasjon). Synes det er kjipt at kvinnen likson skal måtte holde fasaden for familien hans.

Utover det synes jeg ikke at hun skal snakke dritt om han og si stygge ting osv til familien men de rundt de (nærmeste familie) bør vite den egentlige grunnen.

Anonymous poster hash: a8e9a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir ikke sjalu for jeg vet at han ikke tenner på jenter i den alderen. Han synes nok det hadde vært litt gøy med bekreftelse, men ikke mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser i alle fall betraktielig bedre ut i dag enn jeg gjorde som en usikker og kvisete 18 åring, så jeg er dypt uenig i at man er på topp utseendemessig når man er 18-23. Blir sjeldent sjalu, men så driver jo ikke jeg eller kjæresten min å gjør hverandre sjalu heller. Vi vet hvor vi har hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke sjalu for jeg vet at han ikke tenner på jenter i den alderen. Han synes nok det hadde vært litt gøy med bekreftelse, men ikke mer enn det.

man lever lenge på bekreftelser !

Anonymous poster hash: c863b...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, nei, jeg ville ikke følt meg truet om jenter i 20-årene prøvde seg på min mann. Jeg vet at de ikke kan måle seg med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...