Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Før var det sånn at om noen var ute i skogen (som et eksempel) og de ble filmet fra bak litt buskas og sånn, så var det noen som spionerte på dem. Nå er det ikke sånn lenger og det irriterer!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal man gi en hel mengde viktige ordrer, er det viktig å gå mye mens man gjør det.

Ingen ser ut til å skrive det ned, i virkeligheten hadde man glemt halvparten. Det er i det hele tatt lite notering som foregår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor sitter de ofte i en bar/cafe og diskuterer hemmelige detaljer i en sak under etterforskning.

Og hvorfor kjører de 20 biler med full sirene og blålys når de prøver å snike seg innpå en forbryter langt ute i bushen et sted?

det gjør de allrid. Og så snakker de generelt om private hemmelige ting i full offentlighet så alle hører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke holde øya på veien mens de kjører? De sitter alltid og prater og ser på hverandre mens de kjører bil, så oppdager passasjeren noe i veien, skriker og de kjører på vedkommende eller kræsjer i et tre.

Sant nok. Jeg elsker lange bilturer og har jeg passasjer, så skravler jeg hele tida, men jeg snur meg da faen ikke for å kaste lange blikk på vedkommende. Er det rart folk dauer på film?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det sånn at om noen var ute i skogen (som et eksempel) og de ble filmet fra bak litt buskas og sånn, så var det noen som spionerte på dem. Nå er det ikke sånn lenger og det irriterer!!

Det er jo det da. Veldig vanlig, omtrent hele tiden, i Pretty Little Liars. Har også skjedd noen ganger i The Vampire Diaries. Nå er det jo det jeg ser på da. Jeg ser ikke på så mange andre serier eller filmer med litt spenning, men jeg tror neppe at disse seriene er de eneste som har det sånn.

Anonymous poster hash: 474b6...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke holde øya på veien mens de kjører? De sitter alltid og prater og ser på hverandre mens de kjører bil, så oppdager passasjeren noe i veien, skriker og de kjører på vedkommende eller kræsjer i et tre.

AHH. JEG ER SÅ ENIG. Er det mulig. Det er jo ikke hele tiden det skjer en ulykke, men jeg sitter der med skuldrene helt oppe og kun fokuserer på at han må holde øynene på veien og at det evt. skjer en ulykke snart. Jeg får jo ikke med meg noe som helst av samtalen. Gud, så irriterende.

Hvorfor sitter de ofte i en bar/cafe og diskuterer hemmelige detaljer i en sak under etterforskning.

Og hvorfor kjører de 20 biler med full sirene og blålys når de prøver å snike seg innpå en forbryter langt ute i bushen et sted?

Dette irriterer meg også. Jeg tenker med en gang at noen sitter og hører på, spesielt etter å ha sett på The Vampire Diaries (hehe). Helt idiotisk å diskutere noe viktig på The Mystic Grill som er overøst av vampyrer.

Anonymous poster hash: 474b6...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det da. Veldig vanlig, omtrent hele tiden, i Pretty Little Liars. Har også skjedd noen ganger i The Vampire Diaries. Nå er det jo det jeg ser på da. Jeg ser ikke på så mange andre serier eller filmer med litt spenning, men jeg tror neppe at disse seriene er de eneste som har det sånn.

Anonymous poster hash: 474b6...28b

Men jeg syns det har blitt mindre "psycho-cam", du vet, der man ser gjennom psychoens øyne. Det var veldig skummelt i et par av Fredag 13. filmene, der morderen sniker seg rundt utenfor vinduene til folk mens han puster tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Skal man gi en hel mengde viktige ordrer, er det viktig å gå mye mens man gjør det.

Ingen ser ut til å skrive det ned, i virkeligheten hadde man glemt halvparten. Det er i det hele tatt lite notering som foregår.

Det samme hvis de skal huske et tlfnummer, adresse eller en kode. De trenger bare høre det en gang og så husker de det flere timer senere. Filmfolk har jaggu god hukommelse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme hvis de skal huske et tlfnummer, adresse eller en kode. De trenger bare høre det en gang og så husker de det flere timer senere. Filmfolk har jaggu god hukommelse! ;)

Du ser aldri at de går på do heller. Men det kan jo tenkes at de sniker frem en liten post-it-blokk litt senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor pene alle er, særlig i amerikanske filmer/serier. Én ting er at de som er "homecoming queen" osv. er litt å se på, men når folk som liksom er helt outcast og har lav selvtillit alltid skal være sykt pene også, så ødelegger det litt for troverdigheten.

- I tenåringsfilmer/serier fra USA så går alltid alle tenåringene kledd i "antrekk" - hva skjedde med den litt awkwarde stilen som mange får fordi de ikke helt vet hvordan de skal kle/sminke seg? Synes dette er mye mer realistisk i skandinaviske filmer, fucking åmål for å ta et eksempel. Der er det tydelig at de som bor i blokk har på seg klær som ser ut som om de kommer fra typiske "hm-butikker" og i tillegg at døtrene i huset sminker seg litt stygt og helt tidstypisk for perioden.

(nå høres det vel ut som om jeg vil at ALLE skal være stygge i filmer, men jeg synes det blir så sykt urealistisk at alle er så pene også)

- I amerikanske serier dukker det alltid opp en ukjent slektning eller 5, på mer eller mindre tvilsomt realistiske måter.

- Tom i Desperate Housewives har plutselig en datter på si fra tidligere forhold (det dukker jo også opp et barn som var Rex sitt).

- I Grey's Anatomy har Meredith først to halvsøstre på farsiden (egentlig ganske forventet) og plutselig dukker det opp en bortadoptert halvsøster på morssiden også.

- Ally McBeal får plutselig en datter på døren fordi hun 10 år tidligere har donert bort eggene sine.



Anonymous poster hash: 0a196...b0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det da. Veldig vanlig, omtrent hele tiden, i Pretty Little Liars. Har også skjedd noen ganger i The Vampire Diaries. Nå er det jo det jeg ser på da. Jeg ser ikke på så mange andre serier eller filmer med litt spenning, men jeg tror neppe at disse seriene er de eneste som har det sånn.

Anonymous poster hash: 474b6...28b

Jeg mente det motsatt, altså at om de filmer fra bak en busk, så er det ikke sikkert at det er noen som spionerer på dem. Før var det alltid sånn at noen spionerte om de filmet på den måten, og noen ganger er det slik fremdeles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente det motsatt, altså at om de filmer fra bak en busk, så er det ikke sikkert at det er noen som spionerer på dem. Før var det alltid sånn at noen spionerte om de filmet på den måten, og noen ganger er det slik fremdeles.

Åja, ja, jeg skjønner hva du mener nå. Haha, jeg er enig. Det er ganske irriterende når det faktisk er slik at det ikke er noen som spionerer på dem når de filmer slik.

Anonymous poster hash: 474b6...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det motsatt, altså at om de filmer fra bak en busk, så er det ikke sikkert at det er noen som spionerer på dem. Før var det alltid sånn at noen spionerte om de filmet på den måten, og noen ganger er det slik fremdeles.

Og det er veldig forvirrende!

Åh! De blir spionert på! Nei, vent! Det var bare en fancy kameravinkel! Irriterende!!

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan snakke med hverandre (med vanlig stemme) fra hver sin side av gaten (uten biler) og de som går rundt, ser ikke i deres retning en gang. Så det nå i Defiance, men har sett det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I solfylte California (og andre steder der det er varmt) går damene helt greit med tynne sommerkjoler, men menn (særlig advokater og lignende) går med dress, svart dress, gjerne en med vest. Det må jo bli veldig varmt? (Eller er de ikke ute lenge nok til at det blir et problem?). Og motsatt, om vinteren går mennene fremdeles med "three-piece-suiten", kanskje med en lett frakk over, mens kvinnene må gå med lette kjoler og/eller åpen utringing og åpen jakke i de verste snøstormene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I solfylte California (og andre steder der det er varmt) går damene helt greit med tynne sommerkjoler, men menn (særlig advokater og lignende) går med dress, svart dress, gjerne en med vest. Det må jo bli veldig varmt? (Eller er de ikke ute lenge nok til at det blir et problem?). Og motsatt, om vinteren går mennene fremdeles med "three-piece-suiten", kanskje med en lett frakk over, mens kvinnene må gå med lette kjoler og/eller åpen utringing og åpen jakke i de verste snøstormene.

er ikke ivanlig at folk i kontorjobber må ha dress på jobb uansett temp. Litt sært om det er på fritiden da. Det er vel ikke så vanlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke ivanlig at folk i kontorjobber må ha dress på jobb uansett temp. Litt sært om det er på fritiden da. Det er vel ikke så vanlig

Nei, det er ikke det, men det irriterer uansett (og det er det tråden handler om. ;) ) De kunne jo valgt en lys dress eller å ikke bruke vest f.eks. om mulig, selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som irriterer meg, (vet ikke om det er nevnt før) er når leger (og helsepersonell generelt, pluss politi) tar av seg lateks-hanskene feil. De aaaaner jo ikke hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...