Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Nei, men ville valgt en annen selger om du skal kjøpe den. Disse hadde jo skikkelig dårlig feedback.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Er det dårlig med 96.4? :)

Ok, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempepraktisk pose til hundegodteri. Er vanntett og kan lukkes helt, vi har festet den rett på båndet slik at vi alltid har den med ute.

Liten hundeleke. Denne er helt perfekt størrelse til en liten valp, og det skal ikke mye kraft til for å få den til å pipe. Favoritten til vår valp!

Bandana-halsbånd. God kvalitet og skikkelig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere er de ekte bildene, det første eller de aller nederste på modellen? Vurderer kjøpe den om den er som det første bildet, takk for alle inspill! :)

http://www.ebay.com/itm/Summer-New-Fashion-Lovely-Mini-Short-Sleeve-Denim-Jeans-Women-Dress-With-Belt-/221391164016?pt=LH_DefaultDomain_3&var=520265692414&hash=item338bf11270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror dere er de ekte bildene, det første eller de aller nederste på modellen? Vurderer kjøpe den om den er som det første bildet, takk for alle inspill! :)

http://www.ebay.com/itm/Summer-New-Fashion-Lovely-Mini-Short-Sleeve-Denim-Jeans-Women-Dress-With-Belt-/221391164016?pt=LH_DefaultDomain_3&var=520265692414&hash=item338bf11270

Om du ser det første, med damen med kaffekopp, så sitter kjolen som et skudd. På den andre modellen sitter ikke kjolen så fint, den virker litt stor. Jeg tror derfor at kaffekoppdamen har originalkjolen, og den andre modellen har den billige kopien - som du får om du kjøper den der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dårlig med 96.4? :)

Ok, takk! :)

Alt under 99 er ikke bra. Er det under 98 bør du styre langt unna. Typisk er at man ikke får varen, eller at den er av svært dårlig kvalitet.

Veldig mange gir ikke god feedback (spesielt om man handler mye), men de aller fleste gir dårlig når de er svært misfornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser det første, med damen med kaffekopp, så sitter kjolen som et skudd. På den andre modellen sitter ikke kjolen så fint, den virker litt stor. Jeg tror derfor at kaffekoppdamen har originalkjolen, og den andre modellen har den billige kopien - som du får om du kjøper den der. :)

jeg skjønner, tenkte mer på det bildet uten modell der kjolen er litt mørkere, at det kan også være den ekte kjolen? :) I og med at den koster litt, den er ikke så billig heller! :)

Vises bedre på den andre posten min kanskje, med de to linkene.

Endret av A.s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner, tenkte mer på det bildet uten modell der kjolen er litt mørkere, at det kan også være den ekte kjolen? :) I og med at den koster litt, den er ikke så billig heller! :)

Vises bedre på den andre posten min kanskje, med de to linkene.

Du kan ikke stole på bildene til Kina-selgerne. ;) Har hatt utallige bomkjøp. Men den er jo ikke så veldig dyr heller, og om den passer får du vel brukt den.

Om du leser litt på tilbakemeldingene til denne selgeren så ser du at det går igjen et par ting, dårlig service - man får ikke varen, får ikke refundert penger, får ikke ny vare, selger svarer ikke -, og at gjenstanden passer ikke til beskrivelsen. "Not as shown in picture" går igjen flere ganger.

http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&ftab=AllFeedback&userid=atongmu66&iid=-1&de=off&items=25&interval=365&which=negative&mPg=11&page=4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke stole på bildene til Kina-selgerne. ;) Har hatt utallige bomkjøp. Men den er jo ikke så veldig dyr heller, og om den passer får du vel brukt den.

Om du leser litt på tilbakemeldingene til denne selgeren så ser du at det går igjen et par ting, dårlig service - man får ikke varen, får ikke refundert penger, får ikke ny vare, selger svarer ikke -, og at gjenstanden passer ikke til beskrivelsen. "Not as shown in picture" går igjen flere ganger.

http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&ftab=AllFeedback&userid=atongmu66&iid=-1&de=off&items=25&interval=365&which=negative&mPg=11&page=4

Ja men jeg har postet en post til her med helt andre selgere som selger samme kjole med bedre reviews. Det er ikke første gang jeg handler på Ebay. Jeg bare undrer meg over hvilket bilde som faktisk er det riktige, og håper det er det der kjolen er litt mørkere og ikke på noen modell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om at en vare kjøpt på ebay ikke blir sendt før 4 dager etter kjøp?
Jeg har alltid opplevd at varen ble sendt dagen etter, så jeg ble litt overrasket over at det tok så lang tid nå. Varen befinner seg i UK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om at en vare kjøpt på ebay ikke blir sendt før 4 dager etter kjøp?

Jeg har alltid opplevd at varen ble sendt dagen etter, så jeg ble litt overrasket over at det tok så lang tid nå. Varen befinner seg i UK..

Så lenge den kommer frem innen rimelig tid så er ikke det så farlig, synes jeg. Har opplevd at de ikke har blitt sendt før etter en uke, og at jeg aldri får beskjed om at den har blitt sendt. Det er likevel sjeldent at de ikke kommer innenfor forventet leveringstid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hva synes dere om at en vare kjøpt på ebay ikke blir sendt før 4 dager etter kjøp?

Jeg har alltid opplevd at varen ble sendt dagen etter, så jeg ble litt overrasket over at det tok så lang tid nå. Varen befinner seg i UK..

Det er vel ingen regel (eller hva jeg skal kalle det)? :klo:

Jeg har faktisk fått pakken i posten 4-5 dager etter bestilling et par, tre ganger :jepp:

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg kjøpt et par ting siden sist. :icon_lol:

Klokke (pink)

Smykke

Pudder for blank hud.

Veske (Paris)

Øredobber

Kløpinne til kjæresten. (Utrolig god!)

Øyenbrynspenn (Kjempegod)

Glominerals pudder

Fiber-mascara (Denne mascaraen har fått mye skryt, så spent på resultatet :)

Vippetang

Er det riktig link til mascaraen nå? :) Får man liksom lengre vipper med denne mascaraen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det riktig link til mascaraen nå? :) Får man liksom lengre vipper med denne mascaraen? :)

Den inneholder en beholder med vanlig mascara, og en med fiber. Man tar på mascaraen, så et lag med fiber, så et lag til med mascara. Mascaraen legger seg da oppå fibrene og gir illusjonen av lengre vipper. Bare vær ops på at man fort kan få litt "edderkoppvipper" av den, har sett mye av de i eBay-gruppene på Facebook :fnise:

Anonymous poster hash: 73bef...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...