Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Godt nytt år til dere også .

Håper vi får mange gleder vi kan legge til i budsjettet vårt alle sammen.

Har oppdatert litt i bloggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg få lov til å lese i bloggen din?

Jeg skal se om jeg husker hvordan man legger til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjedelig at man ikke kan lese blogg fra mobil...

Man kan det. Bare trykk på "fullversjon" nederst på sida :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"You know how new parents look into the window and look at their children at the maternity center and share wit other parents in excitement? What if our angels are gathering around looking down at us, showing us off for beeing so strong and saying "my moms awsome, which ones yours?""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at lita ikke er lita lenger. Lille babyen begynner å bli en stor, velreflekterende lita jente som klarer det meste selv.

I dag stod hun opp selv, dvs gikk på badet kledde av seg og gikk på potten for å tisse.. :hakeslepp: Rett før hun gjorde det sa hun "nå er det morra mamma, stå opp tid"

Hun er fremdeles en liten skravlehøne og de siste månedene har hun fått en enorm interesse for bokstaver og kjenner igjen bokstaven til alle i barnehagen samt tanter, onkler, besteforeldre, søskenbarn, oldemor og de barnehageansatte. Hun elsker fremdeles musikk, sang , kreative aktiviteter like godt som fysiske aktiviteter og ikke minst å være ute. Det er nok rett å si at hun er livsglad.

Hun eeeelsker barnehagen og kunne nok tenke seg å bo der i perioder ;) Hun blir fremdeles lett glad i mennesker og hun er lett å bli glad i også.

I helgen fødtes hodefotingene her hjemme og gjett om mamma'n og pappa'n var stolt.

Det er godt vi har henne, hun er solen våres.

Snart er det 6 mnd siden lillesøster døde, jeg kan ikke fatte det. Hverken at det har skjedd eller at det har gått så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine lita! :) Artig når de blir sånn brå-veslevoksne! Lille er veldig opptatt av at jeg må ha dyne over meg i senga - "mamma ha teppe på for mamma må ikke fryse!" :fnise: Så flink lita er med bokstaver da! Bøir et lite skolelys! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige Lita! Jeg blir stadig fascinert over denne utviklingen. At de går fra hjelpeløse små bylter til pratsomme, tenkende, omsorgsfulle, morsomme virvelvinder helt "av seg selv" :hjerte:

Frøken Fryd er også veldig opptatt av bokstaver for tiden. Mamma sin bokstav, pappa sin bokstav, Frøken Fryd sin bokstav osv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes det i alle fall ;)

Men noen dager er det også haugevis med utfordringer, som i dag, bare rampete og utspekulert. Det gjenspeiles med en trøtt og sliten mamma.

Skulle gjerne lagt meg men det må vi vente med, er barnevakt for yngste niesen vår som ble født på tampen av fjoråret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille har sine dager han også, særlig bår han er litt sliten etter barnehagen. Klatrer på kjøkkenbenken, roter i søpla, jager hunden og irriterer storebrødrene - alt mens jeg skal lage middag.. Men så tenker jeg på hvor kort tid det egentlig er siden han var en hylende bylt som ikke klarte noe som helst, og så blir jeg melankolsk fordi han vokser opp så fort og klarer så masse selv helt plutselig..! Og jammen er det godt at vi slipper å hjelpe dem med alt mulig hele tiden også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag er en tung dag, savnet av lillesøster kom med full tyngde igjen i dag, tårene spruter. Klarer ikke å stoppe. De sa at 6 mnd merket kom til å bli tungt, jeg synes 7 mnd er mye tyngre.

Blir litt trigget av en annen baby som er drøye uken yngre enn hva lillesøster skulle vært, hun ble født med hjertefeil og et syndrom- jeg kjenner hverken moren eller ungen men det gjør noen av vennenne mine og de kommenterer bilder og tekster på FB som blir lagt ut av/om barnet.

Det eneste jeg har lyst til å skrike er "ungen lever da for pokker"

Nei la meg våkne av den vonde drømmen vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...