Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på Finn som den staute, snille, arbeidsomme karen enda jeg. Fra å ha vært gjennom det han har på Farmen, til å så leve stille og rolig og ikke prate med noen om det, til nå i det siste ukene: Et vanvittig mediekjør og med alle som uttrykker sympati. Jeg tror han bare er veldig glad for støtten han opplever, og ærlig som han er, så blir det litt "store ord" i media innimellom. Dere må huske på at det er lettere for media å gi oss et feilaktig inntrykk fra et intervju (de legger vekt på det de vil legge vekt på), enn for oss å få et feilaktig inntrykk av å se på Farmen. For der er de seg selv 24/7 (selv om noen ikke tror det..).

Men det er da ganske typisk: Når noen opplever noe fælt, synes alle synd på de og de får støtte. Men får de for mye støtte, snur det fra sympati til antipati. Merkelig fenomen det der.. Men det er ikke Finn sin feil.

Tror dessverre den drittsekken Olav vinner. Og det fortjener han i alle fall ikke!!

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Godt sagt :)

Anonymous poster hash: 6bcec...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.kjendis.no/2014/11/26/kjendis/farmen/reality-tv/tv_og_medier/olav_harald_ulstein/36436798/

Respekt til Finn for at han er tøff nok til å beklage overfor Maghild! :)

Ellers så fikk jeg også litt følelsen av at Olav gjerne vant, når jeg leste den artikkelen. Han er litt sånn "å, hei hvor det går, jeg bryr meg ikke om hva som har skjedd", mens de andre er stikk motsatte. Ser for meg det er lett å ha tykk hud om man dro med seg hjem premien...



Anonymous poster hash: 54501...bba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre den drittsekken Olav vinner. Og det fortjener han i alle fall ikke!!

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Finn og Magnhild vurderer å droppe "finalefesten", mens Olav har vært i syden, for ikke å nevne at han er den eneste som er klar til semifinalen, så er jo en del som tyder på at han kan være vinneren ja. Men det hadde jo vært litt morsomt om Olav Harald hadde slått Finn i finalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla tv2 som spoiler i reklamen så nettopp at en av Magnhild og Finn Olav sto med bagen sin når Gaute skulle si hvem som gikk vidre fra hinderløypa.

Anonymous poster hash: 65a42...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Så koselig at Charlotte gjorde det så bra i matdelen av konkurransen. :) Unner henne det, hun som hadde 0 poeng. Liker henne bedre nå som Alina er borte. Ikke så fjasete lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei!!!!!!!!!!!!!!!! Nå BØR Finn ta den siste finaleplassen.



Anonymous poster hash: 39b87...f8e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Finn kommer aldri i verden til å vinne hinderløypa :( For tung og for gammel.. Det blir Charlotte eller Stine tror jeg. Frode som var med i fjor røk ut der, selv om han var favoritt. Han var for tung.. Synd, fordi Finn fortjener en semifinaleplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Håper Finn går til semifinalen selv om jeg dessverre har liten tro på at han gjør det så bra i hinderløypa. Men han er seig selv om han ikke er noen ungdom. Håpet på Hilde om han ikke vinner, men ser ikke veldig lyst ut for henne nå gitt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om Finn blir slått av ei jente i en konkurranse som dette :) Blir nok et slag for stoltheten hans! Men kan vel ikke skje?

Er Finn den evige toer?

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kom igjen Finn! Så urettferdig om han ikke vinner :(



Anonymous poster hash: c2df4...f4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KOM IGJEN FINN!!!! Jeg ber til gud om at han kommer videre. :ler:



Anonymous poster hash: 39b87...f8e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...