Gå til innhold

Jenter, klarer dere å komme av penetrering alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg er noe mer eller mindre spesielt sexglad enn andre, tror jeg er relativt normal her.

Men jeg kan få orgasme ved bare vaginale samleie, så fremt vi har hatt ett ganske langt foreplay og jeg da enten har blitt slikket eller fingret. Så sånn sett så kan jeg jo på en måte ikke komme vaginalt alene bare ved penetrering, men likevel på en måte.

Altså fingring/slikking, eller at jeg bare blir veldig kåt ved å suge han etc., mens han tar på meg, Og så tar han meg, da kan jeg komme ved vaginale samleie uten at klitoris blir berørt etter "selve" sexen har begynt, kommer da som oftest samtidig som han.

Om vi har ganske kort foreplay der han får meg raskt våt/kåt og så har vi sex så kommer jeg ikke. Klarer heller ikke komme av å stimulere klitoris under samleie, føles egentlig bare ubehagelig ut.

Anonymous poster hash: aea37...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettopp dette overdrevne fokuset "på hennes nytelse" som gjør at mange faker. De orker ikke presset som følger med at menn gjør egoene sine avhengig av deres orgasmer, så de faker for å spare seg for styret og for å beskytte egoet ditt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Vil ikke kalle det overdrevent fokus på damenes nytelse bare fordi jeg vil at hun skal komme minst like mange ganger som meg. Men ja dere graver jo deres egen grav ved å fake.

TS

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å komme av penetrering alene, men jeg faker ofte, så jeg tror de mennene jeg har vært med tror at jeg har kommet.

Jeg vil faktisk tro flere av damene du har vært med har faket, for det er som kjæresten din sier, veldig få som kan komme av kun penetrering. Dere gutter blir derimot så skuffet om vi ikke "fullfører", at jeg pleier å late som jeg kommer sammen med ham. Da føler han seg flink, glad og tilfredsstilt selv, så da er jo alle lykkelige.



Anonymous poster hash: b3e90...1ca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør meg jo forbanna da, vil at dere skal ha det godt også. Elsker å slikke så da kan jeg jo heller gjøre det i stedet for at dere skal fake! Da er det jo ikke rart at damer har dårligere sexlyst enn menn når dere faker i senga i stedet for å si hvordan dere vil ha det.

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Jeg kan fint være helt fornøyd med sexen uten å ha kommet. Hvis jeg kommer ordentlig, blir jeg slapp og tilfreds, men jeg ønsker ikke å fortsette samleiet, altså er det ikke bra for fyren om jeg får ham til å slikke meg i mål først, for da mister jeg motivasjonen til å hjelpe ham i mål. Etter at han har kommet inni meg, har vi som regel holdt på såpass lenge, og gjort såpass mye moro, at jeg i grunnen er fornøyd og klar for å avslutte, så da blir det heller til at jeg faker, så slipper han å være klar over at jeg ikke kom. Hvis han hadde visst at jeg ikke kom, ville han (som du, tydeligvis) krevd å få "gjøre meg ferdig", og det har ikke alltid noe for seg.

Det er nettopp dette overdrevne fokuset "på hennes nytelse" som gjør at mange faker. De orker ikke presset som følger med at menn gjør egoene sine avhengig av deres orgasmer, så de faker for å spare seg for styret og for å beskytte egoet ditt.

Anonymous poster hash: b173d...c08

Dette.

Anonymous poster hash: b3e90...1ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det sikkert er usedvanlige sexglade jenter som velger å frekventere et seksualitetsforum, men jeg spør likevel.

Klarer dere å få orgasme kun ved penetrering, eller trenger dere stimuli på klitten samtidig? Jeg har opplevd at alle damene jeg har datet og vært i korte forhold med har vært med har fått orgasme kun ved penetrering. Men min siste kjæreste gjør ikke det, og hun har opplyst meg om at det faktisk er svært få kvinner som fysiologisk sett er i stand til å klare det. Hun er lege og derfor har jeg egentlig ingen problemer med å tro på henne. Men da blir jeg både usikker og litt pissed, har damer for vane å fake orgasmer?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Kjæresten din har rett. Det kan jo hende at de forrige kjærestene dine har hatt veldig lett for å få orgasme, men det kan jo også hende at de har faket. Noen velger kanskje å fake hvis de føler press om å komme, uten at de får det til. Selv har jeg aldri giddet å fake, fordi jeg ikke får orgasme for mannens skyld, men for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å komme av penetrering alene, men jeg faker ofte, så jeg tror de mennene jeg har vært med tror at jeg har kommet.

Jeg vil faktisk tro flere av damene du har vært med har faket, for det er som kjæresten din sier, veldig få som kan komme av kun penetrering. Dere gutter blir derimot så skuffet om vi ikke "fullfører", at jeg pleier å late som jeg kommer sammen med ham. Da føler han seg flink, glad og tilfredsstilt selv, så da er jo alle lykkelige.

Anonymous poster hash: b3e90...1ca

Alle, bortsett fra den neste dama han ligger med. Og han - når han plutselig finner ut at du har lurt ham.

Jeg har aldri faket, men jeg har aldri opplevd en mann som har furtet fordi jeg ikke har kommet. Det har hendt at vi har snakket om det i etterkant, og jeg har forklart at jeg ikke kommer ved penetrering. Da har han konsentrert seg om meg og å gi meg orgasme neste gang, og DA er alle fornøyde.

Det er ikke rart noen menn tror at det bare er å jukke som en kanin for å få kvinnen til å komme, når det finnes slike som deg som lar de gjøre det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke rart noen menn tror at det bare er å jukke som en kanin for å få kvinnen til å komme, når det finnes slike som deg som lar de gjøre det.

Jeg foretrekker det sånn.

Anonymous poster hash: b3e90...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått orgasme av kun penetrering, men vært veldig nær et par ganger. Men da har vi gjort mye annet først og underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og har aldri hatt vaginal orgasme tidligere. Vi har vært sammen i mange år og har 3 barn.

Det skjedde første gang for noen dager siden, helt plutselig., og det var kun penetrering, men i et roligere tempo, så han kom dypere inn i meg enn vanlig.

Traff visst akkurat det riktige punktet:)

Anonymous poster hash: 5047e...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri kommet ved kun penetrering. Faket mye når jeg var yngre fordi jeg var redd for å såre gutten, innimellom fordi jeg ville bli ferdig. Det er heldigvis noe jeg har vokst av meg.



Anonymous poster hash: 24f43...7e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange damer er det snakk om da? Du kan jo tilfeldigvis ha støtt på de 10-15% som får vaginalorgasmer, regner med du ikke har ligget med nok til at de bør utgjøre et representativt utvalg. Det kan også hende at det er noe med teknikken eller penisen din som lettere induserer vaginalorgasmer. Uansett er det for mange faktorer her til at du tjener noe på å være pissed. (Jeg får vaginalorgasmer, men vanligvis bare etter et grundig forspill, og med en penis av en viss størrelse/vinkling.)

Anonymous poster hash: 3c670...17f

Er snakk om like under 20 damer i løpet av en ti års periode. Ikke alle som har kommet underveis men de aller fleste... Jeg foretrekker å ta dama mi hardt og med et høyt tempo og trives godt med å holde beina hennes oppe/ute for å kunne se mest mulig. Er dette en stilling som det er "lettere" å komme i?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men har vært nær

Endret av Mona_Champagne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er snakk om like under 20 damer i løpet av en ti års periode. Ikke alle som har kommet underveis men de aller fleste... Jeg foretrekker å ta dama mi hardt og med et høyt tempo og trives godt med å holde beina hennes oppe/ute for å kunne se mest mulig. Er dette en stilling som det er "lettere" å komme i?

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Ikke for min del ihvertfall. Kjenner mindre og mindre når det går fort og hardt, eventuelt så kan det gjøre vondt.

Anonymous poster hash: 24f43...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått orgasme bare ved å bli penetrert. Har vært nært noen ganger i doggy, men det kommer liksom aldri, hvis jeg ikke stimulerer klitoris.

Har fake'a mange ganger, fordi jeg ønsker at sexen skal bli over så fort som mulig.



Anonymous poster hash: 875e8...7fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer av penetrering alene. Jeg er av de heldige som kommer stort sett hver gang vi har samleie, og ofte er det skikkelige G-punktorgasmer også.



Anonymous poster hash: 7c2e2...6c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du har blitt lurt, ergo at de har faket.

Er veldig få som kommer av kun penetrering. Og at du har møtt kun damer som kommer av kun penetrering? Sånn flaks går det ikke an å ha:-)

Selv kommer heller ikke jeg av kun penetrering. Men har aldri faket for det om. Jeg fingrer meg selv samtidig som jeg blir penetrert. Ingen menn har reagert på det:-)



Anonymous poster hash: 8efef...45f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få det til, men det krever mye jobb. Jeg må ha kommet først, gjerne et par ganger, så må han gjøre det i rett tempo og med rett trykk, da kommer jeg kanskje om jeg konsentrerer meg skikkelig. :ler:

Vi stimulerer som regel klitoris også, da går det så mye raskere. :)

Faket litt i mine yngre dager, men har aldri faket med mer faste sengepartnere - det er jo å gi ris til egen bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har blitt lurt, ergo at de har faket.

Er veldig få som kommer av kun penetrering. Og at du har møtt kun damer som kommer av kun penetrering? Sånn flaks går det ikke an å ha:-)

Selv kommer heller ikke jeg av kun penetrering. Men har aldri faket for det om. Jeg fingrer meg selv samtidig som jeg blir penetrert. Ingen menn har reagert på det:-)

Anonymous poster hash: 8efef...45f

Har nok blitt lurt ja og det føles kjipt. Tenk om alle typene du hadde hatt sex med faket orgasme med deg, hadde sikkert ikke føltes så kult å få vite det? Ikke fake orgasmene deres!

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok blitt lurt ja og det føles kjipt. Tenk om alle typene du hadde hatt sex med faket orgasme med deg, hadde sikkert ikke føltes så kult å få vite det? Ikke fake orgasmene deres!

Anonymous poster hash: 7013b...b3f

Jeg tror jeg hadde blitt såret og lei meg dersom jeg fant ut at alle mine kjærester hadde faket. Så jeg har full forståelse for at du synes dette er kjipt.

Det finnes jo to ulike grunner å fake. Og jeg synes det er forskjell på dem. Det er de som faker fordi de ikke klarer å komme, og ønsker ikke at gutten skal bli såret. Jeg kan på en måte skjønne dem. Så har du de som faker- for å få sexen fortest mulig overstått. Jeg synes den grunnen er faktisk enda verre...for da finner man det jo ubehagelig å ligge der å ha sex.

Du får trøste deg med at jenter ikke mener noe vondt med det, når de faker da:-)

Selv har jeg med hånden på hjertet aldri faket! Jeg får orgasme i 99% av tilfellene, men jeg gjør en innsats for det, og er ikke redd for å ta min plass i senga. Jeg har dog aldri fått orgasme av kun penetrering. Så jeg er en klitoris-jente :laugh:

Anonymous poster hash: 8efef...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...