Gå til innhold

Jenter; får dere noe utbytte av å ri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballen

Det gir meg ingenting, men jeg gjør det allikevel, slik at han også skal nyte og bare ta i mot i blandt.

Det er ikke rettferdig at mannen skal jobbe hele tiden.

Sant! Min favorittstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke spesielt mye ut av å ri, men har heller aldri følt at jeg har fått det til/funnet den riktige teknikken (hjelp..?) Synes det er veldig digg å være på toppen hvis mannen jobber, men å ri gjør jeg kun fordi jeg liker å se at han nyter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår denne ridningen om jeg kan, for jeg føler ikke at jeg får det skikkelig til. Eksen min sa også engang at han merket at jeg var uerfaren, og dette har gjort til at jeg ikke har lyst i det hele tatt lengre. Jeg kan gjøre det når jeg er full, men da må jeg være ganske pussa også...

Anonymous poster hash: 7b9f0...3cf

Hvorfor ikke uttrykke dette til han du eventuelt er sammen med? Hvis det eneste problemet er at du føler at du ikke har dreisen på det, så hvorfor ikke snu det til å ha lyst til å lære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruge eller rugge? Tror du skal ruge lenge for at de egga klekker for å si det sånn! :lol:



Anonymous poster hash: 87139...ff4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange damer sier at de føler de er usikre angående det å ri osv. Det er også med stor rett. Er få damer som er flink å gjøre "jobben" desverre.:P Men de få som kan det, gjør det helt himmelsk. Er utrolig mange damer som er dårlige i senga. De fleste menn er fornøyd hvis de får være inni fitta, men da har de ikke opplevd god gjensidig sex. Det morsomme er jo at damer har veldig høye krav til hvordan mannen skal tilfredsstille de, men de suger selv i senga.👎

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mange damer sier at de føler de er usikre angående det å ri osv. Det er også med stor rett. Er få damer som er flink å gjøre "jobben" desverre. :P Men de få som kan det, gjør det helt himmelsk. Er utrolig mange damer som er dårlige i senga. De fleste menn er fornøyd hvis de får være inni fitta, men da har de ikke opplevd god gjensidig sex. Det morsomme er jo at damer har veldig høye krav til hvordan mannen skal tilfredsstille de, men de suger selv i senga.

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

slutt å kom med påstander som gjelder deg selv, for dette gjelder ikke for alle.

Anonymous poster hash: a56b2...92b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke mye ut av å ri, men ser jeg at han virkelig nyter det, så føler jeg at jeg får mer ut av det. Digger jo og se at mannen nyter det



Anonymous poster hash: 9edb6...bdc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å kom med påstander som gjelder deg selv, for dette gjelder ikke for alle.

Anonymous poster hash: a56b2...92b

Tøv, dette er sannheten for de fleste. Bra hvis du er annerledes. Men det stilles få krav til hvordan kvinner skal tilfredsstille en mann. Menn skal være den dominante å gjøre jobben er normen. Finnes såklart unntak, men for de fleste er det sånn.

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg lite når jeg sitter med rett rygg. Blir litt bedre om jeg legger meg ned på brystet hans eller lener meg tilbake. Jeg får lett orgasme av penetrering men tror aldri det kommer til å skje i den stillingen.



Anonymous poster hash: 25bf9...121
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt lost på toppen der, og ofte så har den en tendens til å dette ut. Mulig fordi jeg er for våt og han ikke er så stor. Andre stillinger fungerer bedre. Kjenner liksom ikke så mye med å ri. Men nå har jeg med han kun forsøkt med han liggende. Jeg har hørt at å sitte med ryggen til skal være bra. Har til gode å prøve det.



Anonymous poster hash: 714d9...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg ingenting, får bare krampe i lårene. Kan ikke huske at jeg har klart å få ham til å komme i den stillingen, heller. Hender vi bruker den som forspill, men ingen av oss er store tilhengere.



Anonymous poster hash: fd658...42c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøv, dette er sannheten for de fleste. Bra hvis du er annerledes. Men det stilles få krav til hvordan kvinner skal tilfredsstille en mann. Menn skal være den dominante å gjøre jobben er normen. Finnes såklart unntak, men for de fleste er det sånn.

Anonymous poster hash: 7151d...2d5

Når et stort flertall av oss ikke kjenner en dritt av å ri er det ikke så motiverende å gjøre det bra heller. Jeg kompenserer med gode bj's, funker her i heimen ;)

Anonymous poster hash: a5de2...082

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg likte når kevin hart sa han vil ikke ei dame skal kunne peke på ham å si "i fucked the shit out of you last night"

på 2.30 :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ingenting ut av å ri. Er egentlig en dørgende kjedelig stilling for min del, gjør det gjerne for han, men for egen del så er det 100 andre stillinger jeg heller vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det gir meg kjempemye, MEN jeg ligger å ha litt kontrollen og jeg vet at han tenner på å ha meg på toppen fordi da kan han se hele meg og kroppen min og når jeg vet og ser at han blir opphisset av det, så gjør det meg kåt :) Men for at jeg skal ha en mulighet av å komme mens jeg rir han, så trenger jeg stimuli av klitoris, og det er han veldig flink til å gi meg. Så sånn sett er jeg veldig heldig! :)



Anonymous poster hash: f5bc3...b68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

alle andre stillinger enn å ri gir meg noe, MEN når jeg har hatt noen glass innafor så blir jeg mer følsom "der nede" og da kan det være godt av og til. men ellers, NEI

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hear ya.

Synes jeg leser og hører jenter si overalt at de digger den stillingen siden det "gnur" sånn på utsiden. Jeg hater den :P Kjenner heller ikke noe til den gnuingen.

Har dessverre ingen råd til deg :P Kanskje dere kan ta det bakfra liggende, så blir det mindre jobb for han (og naturligvis deg).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absurd, dette høres så sykt likt ut som en jeg holdt på med. De eneste gangene hun tok insj til å ri var i de tilfellene jeg var full som en dupp, og hun likeså. Bare at hun ble über kåt i fylla.

Selv om det ikke gir deg all verdens så kan du vel gjøre det av og til for hans del? Om han vet du ikke liker det, men gjør det kan det jo være at han gjør ting du setter pris på som ikke gir han selv allverdens av stimuli?

Endret av Charmander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å ri da jeg ikke får det helt til. Blir ikke raskt og hardt nok liksom. Bedre blir det om jeg sitter på topp og gutten jobber. Finnes mange andre stillinger jeg heller vil ha da.. Jeg kjenner faktisk ingenting når jeg rir. Det gir meg ingenting.



Anonymous poster hash: a68a2...525
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...