Gå til innhold

Svigerforeldre som ikke ringer på døren. Hva mener dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om svigerforeldre som bare kommer rett inn hjemme hos dere når det passer seg, uten å ringe på døra først? Ikke så mye som en melding eller noe varsel i forveien? Er det ok? Selv begynner jeg å bli forferdelig lei av det, men det er kanskje bare meg som er sær?



Anonymous poster hash: e298c...692
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis gjør ikke mine svigerforeldre det. Hadde jeg hatt slike svigerforeldre tror jeg at jeg hadde begynt med å låse døra på dagtid.



Anonymous poster hash: 651ce...9c0
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å låse ytterdøra mi. Kanskje du skal begynne med det?



Anonymous poster hash: ec109...559
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Mine ringer når de er tre minutter unna, og j syns d er ille... 😁 Tror du må ta en prat med mannen, ts...!!!!

Anonymous poster hash: 03add...c27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få din bedre halvdel til å ta det opp med foreldrene sine, dere må da få litt privatliv!



Anonymous poster hash: ab291...f48
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å låse ytterdøra mi. Kanskje du skal begynne med det?

Anonymous poster hash: ec109...559

Den er som regel låst men glemmer meg iblant. Har opplevd en gang at svigerfar låste seg inn, da døren var låst å jeg ikke rakk å åpne når han ringte på. Svigerforeldrene mine har egen husnøkkel av en eller annen grunn. :glare:

Anonymous poster hash: e298c...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke jeg likt! Henger meg på de andre her - lås døra



Anonymous poster hash: 2f278...444
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er som regel låst men glemmer meg iblant. Har opplevd en gang at svigerfar låste seg inn, da døren var låst å jeg ikke rakk å åpne når han ringte på. Svigerforeldrene mine har egen husnøkkel av en eller annen grunn. :glare:

Anonymous poster hash: e298c...692

Ringer de ikke engang på om døra er låst?

Dette hadde jeg aldri i verden godtatt. Mitt hjem er mitt hjem, folk skal banke på før de entrer huset mitt.

Anonymous poster hash: ec109...559

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Mine ringer når de er tre minutter unna, og j syns d er ille... 😁 Tror du må ta en prat med mannen, ts...!!!!

Anonymous poster hash: 03add...c27

Haha samme her:

Svigers: Hei, er dere hjemme i dag?

Meg: Ja, tenkte dere å komme en tur?

Svigers: Ja vi er på veien så tenkte å stikke innom.

Meg: Så koselig er dere langt unna?

Svigers: Ja vi er et stykke unna.

Meg: Når er dere her da?

Svigers: Om ca 2 minutter.

Hahahaha! Skjer hver gang.

Anonymous poster hash: 44021...b32

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er som regel låst men glemmer meg iblant. Har opplevd en gang at svigerfar låste seg inn, da døren var låst å jeg ikke rakk å åpne når han ringte på. Svigerforeldrene mine har egen husnøkkel av en eller annen grunn. :glare:

Anonymous poster hash: e298c...692

Hva faen?!

Nesten så jeg hadde hatt lyst til å flytte :fnise: Jeg hadde definitivt ikke taklet å ha folk som låser seg inn når som helst.

Ta deg en prat med mannen din.

Anonymous poster hash: 651ce...9c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. Mine ringer når de er tre minutter unna, og j syns d er ille... Tror du må ta en prat med mannen, ts...!!!!

Anonymous poster hash: 03add...c27

Føler med deg.. Utrolig irriterende. Jeg har tatt en prat med mannen min men han vil ikke kreve nøkkel tilbake. De er en familie som står hverandre nært, så jeg tror han har vondt for å kreve den tilbake av mor sin. Lei av å ikke ha et privatliv. lei av å må være redd for å ha litt rot eller å ha noe privat liggende, da de plutselig står inne i stua mi. Slitsomt detta når man er 26 år. Føles som om jeg plutselig bor på pikerommet hjemme hos mamma igjen.

Anonymous poster hash: e298c...692

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringer de ikke engang på om døra er låst?

Dette hadde jeg aldri i verden godtatt. Mitt hjem er mitt hjem, folk skal banke på før de entrer huset mitt.

Anonymous poster hash: ec109...559

Ringer på gjør de, men åpner jeg ikke har de nøkkel selv. Dette har forøvrig bare skjedd en gang, at de har åpnet døren selv. Men er døra åpen, så går de rett inn, verken banker eller ringer på. Har hatt utallige diskusjoner med mannen min ang dette, men det går inn det ene øret å ut det andre.

Anonymous poster hash: e298c...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen?!

Nesten så jeg hadde hatt lyst til å flytte :fnise: Jeg hadde definitivt ikke taklet å ha folk som låser seg inn når som helst.

Ta deg en prat med mannen din.

Anonymous poster hash: 651ce...9c0

hehe, det har vært innom tankene mine det også:-) Vi var nære på å gå fra hverandre pga intensiteten til svigers, for jeg begynner å bli drita lei. Føler meg så lite respektert liksom

Anonymous poster hash: e298c...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang de er på vei inn døra, får du gå litt lettkledd. ;-)

Evt går det å si ifra. :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ringer på gjør de, men åpner jeg ikke har de nøkkel selv. Dette har forøvrig bare skjedd en gang, at de har åpnet døren selv. Men er døra åpen, så går de rett inn, verken banker eller ringer på. Har hatt utallige diskusjoner med mannen min ang dette, men det går inn det ene øret å ut det andre.

Anonymous poster hash: e298c...692

Jeg synes det er respektløst av ham å ikke ta hensyn til deg.

I verste fall kan du sette hardt mot hardt og sette opp en sånn lås på innsiden.

http://www.biltema.no/no/Bygg/Beslag/Las-og-skate/Skate-mattet-86149/

Anonymous poster hash: 651ce...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på gård og har svigerforeldrene i veslestua, tvers over tunet. De går ut og inn som de vil. Jeg kan ikke tillate meg selv å begynne å irritere meg for da er liksom løpet kjørt. Men vi har blitt enige om at hvis døra er låst så er det fordi vi er opptatte, sover e.l. Jeg jobber natt så det hender jeg må sove litt også.

Dette er en ordning som fungerer ganske bra ;)

Men problemet er nesten større i sommermånedene, når man sitter ute, med og uten gjester... Da er det ikke like lett og sette grenser...

Men som sagt; kan ikke begynne å irritere meg, for de er relativt unge og spreke begge to og vi skal bo sånn her i mange år til.

Men det er jo veldig mange positive sider også da :)

Anonymous poster hash: fc02b...5c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ta det opp med dem selv? Dersom mannen din sier det er helt ok at de låser seg inn når de måtte ønske og attpåtil gir dem nøkkel tror de vel at det er helt ok for deg også.



Anonymous poster hash: 651ce...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...