Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Ofte går masseutsendelse (les: reklame) som C-post. Det tar lengst tid før det kommer frem. Vanlig brev er A-post.

Jeg mente, hvilken tråd er c post? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-post er bedre enn post mortem, da....

 

 

Øy Katzen! Er dette egentlig den nye fjasetråden?

Bare i sneglefart? :ninja:

Snails don't fart, snuppa! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge side jeg har skikkelig fjaset(på KG). Kanskje på tide igjen. :laugh:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting lurer jeg på....har noen av dere av og til fantasier i hodet om å gjøre totalt upassende ting? Jeg mener ikke fantasier som i "lyst" til å gjøre noe galt, men mer tanker som dukker opp i hodet. Når jeg sitter i hyggelig kaffeselskap for eksempel, pleier jeg av og til å tenke: "tenk om jeg bare kasta kake utover hele bordet og rev av duken med alt på, hvordan ville de ha reagert da?". Det samme kan jeg tenke om jeg sitter i et møte "tenk om jeg bare forstyrret hele møte med å hoppe opp på bordet og kaste papirer rundt meg?". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Lenge side jeg har skikkelig fjaset(på KG). Kanskje på tide igjen. :laugh:

Det er bare hyggelig å ha deg i chatte tråder :)

Så hyggelig å se deg her sol87 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hyggelig å ha deg i chatte tråder :)

Så hyggelig å se deg her sol87 :D

Takker! :laugh:

 

 

En ting lurer jeg på....har noen av dere av og til fantasier i hodet om å gjøre totalt upassende ting? Jeg mener ikke fantasier som i "lyst" til å gjøre noe galt, men mer tanker som dukker opp i hodet. Når jeg sitter i hyggelig kaffeselskap for eksempel, pleier jeg av og til å tenke: "tenk om jeg bare kasta kake utover hele bordet og rev av duken med alt på, hvordan ville de ha reagert da?". Det samme kan jeg tenke om jeg sitter i et møte "tenk om jeg bare forstyrret hele møte med å hoppe opp på bordet og kaste papirer rundt meg?". 

Altfor ofte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, du måtte si det akkurat nå!?

Nei, jeg sa det i natt. Nå er det grovbrød med røkt laks og eggerøre som presser på bukskinnet. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nei, jeg sa det i natt. Nå er det grovbrød med røkt laks og eggerøre som presser på bukskinnet. :fnise:

Skrev ikke hun det bare minutter etterpå da :klo:

 

Jeg har aldri spist vafler med brunost på, er det godt med hvitost på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å høre, Jacklost!

 

Akk, vafler! Ikke si sånt, jeg må slanke meg! (Så sniker tankene seg på vettu, "du kan ta en vaffel, baaare en, okei to da, okei vi kan slanke oss neste uke vettu...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sa det i natt. Nå er det grovbrød med røkt laks og eggerøre som presser på bukskinnet. :fnise:

Kjekt jeg ikke er så veldig glad i laks da. Får ta meg ei skive med ost på istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-post er bedre enn post mortem, da....

 

 

Snails don't fart, snuppa! :nigo:

Et par gode poeng der...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt jeg ikke er så veldig glad i laks da. Får ta meg ei skive med ost på istedet.

Det synes jeg du skal. Jeg liker hverken røkt laks eller eggerøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skrev en hel masse  og så alt forsvant da ruteren koblet seg av. Det ble et rundstykke med ost på en og skinke på andre halvdelen. Bare for informasjonen skyld.

 

Er selv veldig glad i eggerøre, men denne laksen klarer jeg ikke helt venne meg til. Grillet nyfisket ørret derimot...ikke spist siden barndommen, men husker smaken. Nam! Har faktisk bare smakt sushi en gang, og det var av den butikkkjøpte typen. Husker ikke helt hva jeg syntes om det. :lol:

 

Nei, nå må vi ha oss en kopp te vel. :kaffekopp:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Informasjon er viktig :jepp: Bare for å ha sagt det, røkt laks er verre enn eggerøre :opplyser:

Det hørtes skikkelig godt ut, jeg tror jeg aldri har smakt nyfisket ørret. Tror det er best å styre unna butikksushi uansett..

Burde kanskje ta en kopp grønn te ja? Da ville Ratty blitt glad.. (venninne på annet nettsted som jeg har pause fra)

tumblr_m4cq1plGRM1qensv1o1_500.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...