Gå til innhold

Hva når hun blir gravid av en ons?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

Hva gjør jeg hvis ons jeg ligger med plutselig blir gravid? Kjenner jo ikke dama en gang. Må jeg ha kontakt med barnet da? Tvinger hun meg til å betale? Trenger svar fort!

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bør du tenke på FØR du stikker tissen din inn i damer!



Anonymous poster hash: 45ea7...8a3
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida. Ja, da må du bare stå for valget du har tatt ved å ha sex med henne, og ta konsekvensene. Du vil jo måtte betale barnebidrag om hun velger å beholde barnet. Ingen som tvinger deg til å ha kontakt med barnet, men jeg ville uansett tatt en ordentlig prat med henne om jeg var deg, DU bør være der for henne. Du har trossalt bidratt til graviditeten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Dersom hun blir gravid og hun velger å beholde barnet, velger du selv om du ønsker å ha kontakt. Du må likevel betale barnebidrag dersom du gjennom DNA test er biologisk far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du tenke på FØR du stikker tissen din inn i damer!

Anonymous poster hash: 45ea7...8a3

Er denne kommentaren virkelig nødvendig...? Han spør om råd, ikke din mening. Slutt med slike kommentarer!

Anonymous poster hash: 8d810...9b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom hun beholder det er du pliktig å bidra finansielt, men ikke noe utover det. Hun kan ikke tvinge deg til å fungere som en pappa.



Anonymous poster hash: 7e5bb...b27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør jeg hvis ons jeg ligger med plutselig blir gravid? Kjenner jo ikke dama en gang. Må jeg ha kontakt med barnet da? Tvinger hun meg til å betale? Trenger svar fort!

Med tanke på bidragene dine I denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=862182

... sitter jeg og lurer litt på hva jeg egentlig skal synes om deg :dry:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det bør du tenke på FØR du stikker tissen din inn i damer!

Anonymous poster hash: 45ea7...8a3

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk veldig snill. Vertfall mot de som er snille mot meg. Kan bli skikkelig drittsekk også.

Da bør du være snill mot henne som skal bli mor til ditt barn.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Da bør du være snill mot henne som skal bli mor til ditt barn.

Ja så lenge hun er snill mot meg. Jeg vet ikke hvordan hun er. Kjenner henne så vidt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ganske enkelt; slik man reder ligger man.... Når du knuller rundt uten gummi, så får du ta konsekvensene av det og.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

Voksne mennesker har sex, men med kondom.

Man bruker ikke hormonprevensjon ved ONS. Du skal beskyttes mot sykdommer, i hvert fall med folk som ser ut til å ligge rundt.

Anonymous poster hash: 7e5bb...b27

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge hun er snill mot meg. Jeg vet ikke hvordan hun er. Kjenner henne så vidt.

Nei. :fy_fy:

Du skal vær snill mot henne uansett. Hun vil til tider være hormonell, og det er da din oppgave å overse det. :smilyblomst:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

Menn har faktisk og et ansvar så ikke bare skyld på damene. Ikke alle tåler sterke hormoner som angrepillen eller p pillen. Du er vel litt opplyst. Husk og alltid bruk gummi på ONS ikke stol på hva de sier, sånn er det bare. Hvis det er ditt barn så må du betale bidrag.

Anonymous poster hash: c1967...d3b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Hun trenger ikke si noe engang. Du kan ble ta ansvar selv også??

Anonymous poster hash: c1967...d3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hun trenger ikke si noe engang. Du kan ble ta ansvar selv også??

Anonymous poster hash: c1967...d3b

Ja men nå er ikke jeg flink til å ta ansvar selv. Så da kunne kvinnen gjort det. Hun ville sikkert bli gravid. Kvinner er lure de.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...