Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig deilig! Det er beyond fantastisk å bare vandre rundt i sin egen verden, høre på musikk og føle på alt og ingenting. Man føler seg nesten som et nytt menneske når man kommer inn døra hjemme. :Nikke:

Kooos deg i helga med de fine gutta dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut! :) Gleder meg til mandag jeg. Mannen skal på jobb, men ikke jeg, og jeg får noen timer alene for første gang på over tre uker <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg elsker å være mamma til disse to nydelige skattene. :hjerte:

De beste to beslutningene jeg noensinne har gjort, det er i hvert fall helt sikkert.

Før jeg la meg var jeg innom størstemann som babla til meg i søvne før han snudde seg og sovna igjen.

Og mens jeg skriver dette ligger jeg på magen i sengen inntil minstemann som gjør det samme, fordi han ble vekt da jeg kom.

Å se de fine fjesene deres på natten er liksom litt ekstra deilig - når jeg vet at de kommer til å sovne igjen fort. ;)

Unger, ass. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg var trøtt da jeg skrev det der. Passelig usammenhengende :ler:

Men essensen: Elsker ungene mine, og litt ekstra mye når de ikke sutrer eller griner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Skjønner hva du mener. Jeg savner babyen når han har sovet noen timer på kvelden, og må ofte innom og lukte litt på ham. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan man styrer og jobber for å få disse små til å sovne på kvelden, og kort tid etter de har tatt kveld slår savnet inn og man må bare liste seg inn for å snike til seg en suss på kinnet og bare nyte synet av verdens deiligste baby :P Foreldresyndrom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Yay for avblåst streik! Nå blir vel mannen i humør igjen? :fnise:

Jammen på tide at den streiken ble avblåst!! Nå kan vel mange være fornøyde :)

Hihi :fnise:

Sovende barn er bare det nydeligste :hjerte:

Hurra for sovende barn. Nydelig syn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov begge ungene kvart over sju, begge sovna uten en lyd, og J sov til nå. Våknet nettopp for pupp, og sovna igjen etter tre min.

Hæ-li!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...