Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Vips fikk du plutselig innsikt i hvem jeg er. Hjelp :-) Hvis du vet hvem jeg er, så får du gi meg en hollaaa :-)

ha en strålende dag! Jeg er straks på vei på jobb ☆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så utrolig fantastisk å kunne kjenne sparkene utenpå!! :strix:

Jaa :) Syns det har vært lite aktivitet i dag altså, i forhold til hvor mye turning det var i går :klo: Men i går skulle jeg prøve å kjenne utenpå selv, og da DRYLA bebis til alt den kunne i hånda mi tror jeg :fnise::rodmer: Jeg skvatt :fnise:

Vips fikk du plutselig innsikt i hvem jeg er. Hjelp :-) Hvis du vet hvem jeg er, så får du gi meg en hollaaa :-)

ha en strålende dag! Jeg er straks på vei på jobb ☆

Hmm, så langt ingen jeg kjenner fra IRL på insta (annet enn storesøsteren min som jeg trykte følg på), men kan ikke du skrive instanavnet ditt i pm, selv om jeg tror jeg vet hvem av dem som var deg? :)

Det gjelder forsåvidt alle :P Jeg er lett forvirret iblant, og la til mange på insta på kort tid, så nå husker jeg ikke hvem alle er... :sjenert: Slapp av, skal ikke oute noen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fniiiskniiis. Da lar jeg deg få leve i troen, når jeg blir klar skal jeg røpe min identitet ;-) Men du har nok rett i hvem jeg er :plystre::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, herregud, herreguuuud :bolledeig:

Jeg satt nettopp og tittet ned på magen, for jeg kjente at lille romsterte litt nedi der! :)

Og jammen! Neste sparket den kom med, så bulte magen litt ut akkurat der den traff :rodmer::fnise::biggrin:

Sååå koooos :hjerte: Jeg som har bekymret meg fordi jeg syns den har vært mindre aktiv i går og i dag, men nå er den visst uthvilt igjen :fnise:

Lille vennen min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisene har rolige dager de også gitt ♡ det er såå fantastisk når man kan sitte målbundet og kjenne og se liv ♡

Jeg er på fotbehandling. Slapper tydeligvis ordentlig av, for lille spreller meget fornøyd inni her nå ♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisene har rolige dager de også gitt ♡ det er såå fantastisk når man kan sitte målbundet og kjenne og se liv ♡

Jeg er på fotbehandling. Slapper tydeligvis ordentlig av, for lille spreller meget fornøyd inni her nå ♡♡

Ja, jeg har funnet meg litt mer til rette med det nå :)

Det var helt freaky og helt fantastisk å tenke på at lille foten til bebis kunne sees gjennom magen :rodmer:

Åh, det hørtes godt ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv dag i dag, gitt :) Hvertfall siste halvdel! :)

Har vært innom legekontoret og bestilt legetime, bestilt eu-kontroll til bilen, og vært innom helsestasjon og fått time hos jordmor :) Fikk time allerede på fredag, siden jeg er førstegangs ^^

Spurte hun som satte opp timen til meg nå om det var noe å bekymre seg for hvis jeg gikk én dag uten å kjenne noe nå, siden jeg har kjent noe hver dag i det siste :) Hun sa at det ikke var så farlig, fordi det var god plass enda, og kom an på hvordan den lå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg vet ikke.. :sjenert: Mener bare på noen her inne sa at når man har kjent daglig, så skal man fortsette å kjenne daglig? :klo:

Kom på noe jeg glemte å skrive i staaad! :)

Vi var og tittet litt på babyutstyr i dag :) Og.. det blir nok ikke simo, men emmaljunga :sjenert:

Så kjøpte vi de første bamsene til lille i dag :rodmer: En liten kanin med suuupermyke ører, som nesten blir to små kosekluter, og den andre er en bamse som sover på en pute (På puta står det "Baby's first bear") :nigo: Den siste hadde enten rosa eller blå "pysj på, så vi kjøpte en av hver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg vet ikke.. :sjenert: Mener bare på noen her inne sa at når man har kjent daglig, så skal man fortsette å kjenne daglig? :klo:

Kom på noe jeg glemte å skrive i staaad! :)

Vi var og tittet litt på babyutstyr i dag :) Og.. det blir nok ikke simo, men emmaljunga :sjenert:

Så kjøpte vi de første bamsene til lille i dag :rodmer: En liten kanin med suuupermyke ører, som nesten blir to små kosekluter, og den andre er en bamse som sover på en pute (På puta står det "Baby's first bear") :nigo: Den siste hadde enten rosa eller blå "pysj på, så vi kjøpte en av hver :P

Første gang jeg skriver i dagboka di tror jeg...

Ååååå, jeg har hatt lyst til å kjøpe bamse til den lille lenge.. Det er så mange søte bamser. Fant et par i sommer som jeg hadde lyst til å kjøpe men det var før uke 12. Tørte ikke å kjøpe da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første gang jeg skriver i dagboka di tror jeg...

Ååååå, jeg har hatt lyst til å kjøpe bamse til den lille lenge.. Det er så mange søte bamser. Fant et par i sommer som jeg hadde lyst til å kjøpe men det var før uke 12. Tørte ikke å kjøpe da.

Velkommeeen :goodbye:

Veldig mange søte :) Har lyst til å kjøpe flere :P Tenkte litt samme når jeg så søte ting før uke 12! Kid hadde fine bamser, og de var på 40% nå :jepp:

Noe av det morsomme var jo at jeg så på den kaninen en annen dag, men tenkte at jeg ikke kunne kjøpe første bamsen uten gubben! Jeg ble sååå glad når han kom med den samme bamsen uten at jeg sa noe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt at du kan se sparkene utenpå nå! Det betyr jo at du ikke bare kan la andre prøve å kjenne, de kan også se "beviset" på at lille spreller nedi der! :strix:

Og hurra for 20 uker og halvveis! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt at du kan se sparkene utenpå nå! Det betyr jo at du ikke bare kan la andre prøve å kjenne, de kan også se "beviset" på at lille spreller nedi der! :strix:

Og hurra for 20 uker og halvveis! :hoppe:

Jaa! :) Har ikke prøvd å se på nytt da, men tenker at den blir jo ikke noe svakere :fnise: Den lå og sparket litt i går kveld når jeg skulle legge meg :rodmer:

Takk :danse: Etter justering på UL er jeg egentlig ikke 20 uker før i morra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet her på en stund, så leste gjennom litt, og så koooselig! Herlig at babyen har det bra, ikke noe er bedre enn det :hjerte: så gøy at du kjenner spark :hoppe:

Er selv prøver, i 2pp nå snart, og blir ikke akkurat mindre babysjuk av å lese i disse koselige dagbøkene :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...