Gå til innhold

ble pult av 5 gutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Haha, leste nettopp gjennom posthistorikken din. Hahaha, du må slår faktisk steinar i å være stusselig. Gratulerer!

Det er faktisk en ganske stor bragd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, leste nettopp gjennom posthistorikken din. Hahaha, du må slår faktisk steinar i å være stusselig. Gratulerer!

Mange takk!

Med millioninntekt, kropp som en Gud og en jevn strøm av nye erobringer føler jeg meg imidlertid alt annet enn stusselig. Føler jeg fortjener ei ung, smellvakker og oppegående jente som tar seg av husarbeidet, jeg. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener over en mill. i året. Det innebærer at jeg i stor grad forsørger den dama jeg for tiden er sammen med. Da skulle det bare mangle at hun avlaster meg litt før jeg drar på gymmet for å pumpe opø størrelsen på de allerede digre musklene mine. ;)

Hva skjer hvis dama tjener over en mill i året? :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mener det ikke er billig med 5 gutter ? Men når man legger det frem som TS gjør det så er det billig ja - Og denne tråden her er bare tull . SIkkert en som sitter å kjeder seg . Og om det er sant så ja billig er enig der . Lykke til videre for tror er veldig få gutter som tiltrekkes av sånt .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Det jeg prøvde å si var jo egentlig bare at dette er den mest effektive måten, å øke antall sexpartnere på kortest mulig tid.

(og at det ikke er så særlig sjarmerende da du får deg kjæreste og han spør...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Jeg tjener hele... Hvor mye er det man får i lån og stipend i året?

Ølvom, et tilbaketrekkende hårfeste og styrke på samme nivå som ei elleve år gamme jente - likevel har jeg ei fantastisk attraktiv jente som tar seg av mesteparten av husarbeidet.

I win at ludo.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Mange takk!

Med millioninntekt, kropp som en Gud og en jevn strøm av nye erobringer føler jeg meg imidlertid alt annet enn stusselig. Føler jeg fortjener ei ung, smellvakker og oppegående jente som tar seg av husarbeidet, jeg. ;)

Dette er jammen troverdig, du :ironi:

Endret av Arabella
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tjener hele... Hvor mye er det man får i lån og stipend i året?

Ølvom, et tilbaketrekkende hårfeste og styrke på samme nivå som ei elleve år gamme jente - likevel har jeg ei fantastisk attraktiv jente som tar seg av mesteparten av husarbeidet.

I win at ludo.

Nå nå, ikke overdriv så voldsomt da :fnise:.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg og 4 kompiser pulte en jente på lørdag.

Husker når jeg gikk derfra at jeg tenkte "Damn, jeg trengte ikke akkurat være Moses for å få spredd beina hennes".

Hva, og hun måtte jobbe veldig for å få deg til sengs? Eller er det bare kvinner som skal gjøre seg kostbare og ikke gi etter for begjæret, mener du?

***

TS: Jeg tror ikke du vil få mange relevante svar her om fantasier og erfaringer, pussig nok er seksualitetsforumet frekventert av ganske mange snerpete individer som ikke nøler med å kolonisere en i utgangspunktet interessant tråd med hore/madonna-dikotomi og fordømmende messing om "billighet" og "mangel på selvrespekt". Jeg har dessverre ingen erfaringer selv å dele med deg når det gjelder gruppesex, men jeg sier good on you, jeg håper både du og gutta nøt det. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Hva, og hun måtte jobbe veldig for å få deg til sengs? Eller er det bare kvinner som skal gjøre seg kostbare og ikke gi etter for begjæret, mener du?

***

TS: Jeg tror ikke du vil få mange relevante svar her om fantasier og erfaringer, pussig nok er seksualitetsforumet frekventert av ganske mange snerpete individer som ikke nøler med å kolonisere en i utgangspunktet interessant tråd med hore/madonna-dikotomi og fordømmende messing om "billighet" og "mangel på selvrespekt". Jeg har dessverre ingen erfaringer selv å dele med deg når det gjelder gruppesex, men jeg sier good on you, jeg håper både du og gutta nøt det. :)

Det innlegget var en spøk, akkurat som de fleste innlegg med 20-30-40+.

Guttene var jo strengt tatt ikke noe mindre billige/villige/lystne enn jenta, som valgte å dele på ei jente med 4 andre, og jeg tror gutta var framme med stasen sin først. ;)

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk!

Med millioninntekt, kropp som en Gud og en jevn strøm av nye erobringer føler jeg meg imidlertid alt annet enn stusselig. Føler jeg fortjener ei ung, smellvakker og oppegående jente som tar seg av husarbeidet, jeg. ;)

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at man er løs om man puler 5 gutter på en gang, men det er da guttene også. Har ikke mye respekt for gutter som deler på en dame på den måten. Æsj.

Ja, det er virkelig "forferdelige" mennesker.

Hvorfor har du ikke respekt for dem? Fordi de koste seg? Hadde det moro? Prøvde noe nytt? Levde ut en fantasi? Det er folk som DEG som ikke fortjener respekt når du dømmer folk som tenker annerledes enn deg.

Jeg fatter ikke hvordan det går an å se ned på mennesker som ikke skader andre, men som tør å leve som de vil. Jeg blir rett og slett kvalm.

Selv har jeg vært med på gangbangs mange ganger og har aldri opplevd noen som helst form for dårlig stemning, kun sex og hygge. Jeg tror ikke dere som dømmer andre faktisk ser hva slags holdninger dere egentlig har mot andre mennesker, men sånn er det vel å være et A4-menneske.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer hvis dama tjener over en mill i året? :skratte:

Da må jeg tjene halvannen og gjenvinne posisjonen som familiens forsørger (som seg hør og bør for en mann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen troverdig, du :ironi:

Hvis du tror jeg scanner likningen min og legger den frem sammen med et bilde av de store bolemusklene mine tar du feil, gitt.

Men du må nok bare innse at noen mennesker bruker all sin tid på å stadig forsøke å bli bedre enn andre. Noen av oss lykkes, ved å jobbe som faen og tillegg trene hver dag, bruke doping og investere i kirurgiske inngrep.

Det lar seg gjøre å være såpass rå som meg, hvis man bare er fanatisk nok. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...jeg er nok langt over snittet liberal og sulten hva angår sex, ja.

Men jeg liker jo at damer er feminine og har middagen klar når jeg kommer fra kontoret, da. I så måte er jeg konservativ. ;)

og din dame er stay home mom? da for hun jobber vel ikke og i tilleg må ta vare på en voksen unge?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du tror jeg scanner likningen min og legger den frem sammen med et bilde av de store bolemusklene mine tar du feil, gitt.

Men du må nok bare innse at noen mennesker bruker all sin tid på å stadig forsøke å bli bedre enn andre. Noen av oss lykkes, ved å jobbe som faen og tillegg trene hver dag, bruke doping og investere i kirurgiske inngrep.

Det lar seg gjøre å være såpass rå som meg, hvis man bare er fanatisk nok. :)

:eeeh::skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg tjene halvannen og gjenvinne posisjonen som familiens forsørger (som seg hør og bør for en mann).

Haha, ok. Good luck med dette her i 2012. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en jente og fem gutter vil ha sex sammen - frivillig - så er det vel ikke noe billig over det ? Det er jo frivillig og de har lyst ? En privatsak er hva det er - skjønner ikke hvordan det er billig, er jo bare et valg :/

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ok. Good luck med dette her i 2012. :fnise:

Takk! Det er sjelden at damer tjener over en mill i året, særlig de pur unge som jeg foretrekker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...