Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Prøvde å starte nytt spill, men det sto ingenting om noe challenge der :(

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Det står ikke noe om challenge i selve spillet, du bare følger reglene og hvis du vil, poenggivningen, selv. Det er helt vanlige folk utenfor Sims-produksjonen som har funnet på de forskjellige utfordringene. Hvis man er aktive på Sims-forum kan man legge ut fremgangen i utfordringene, hvor mange poeng du får for hver generasjon osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan regnes de poengene ut, evt hvor finner det?



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan regnes de poengene ut, evt hvor finner det?

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Det er en masse ulike ting som gir poeng, du finner det inne i menyene på den siden jeg linket til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten ut at man må bruke testingcheats true på Sims 4. Så er det bare å holde inn shift tasta, å trykke på postkassa for å endre behovene. Siden da kan man gjøre det med hele husstanden i samme slengen.

Endret av EryMax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg ny pc og driver og laster ned sims 4, håper jaggu det virker på denna pcen! Ellers trur jeg at jeg klikker en liten smule :vetikke::fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt første selvbygde hus, kaller det bare House of Corgi. Corgi er egentlig en hunderase, men det var bra navn. Så nå savner jeg funksjonen å kunne flytte ut en og en sim, sånn som det er nå må man rett og slett splitte husholdningen ute i verden greia. Å flytte dem inn sammen med noen andre, så jeg flytta en voksen sønn inn til Pancakes.2wp2y3t.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første selvbygde hus, kaller det bare House of Corgi. Corgi er egentlig en hunderase, men det var bra navn. Så nå savner jeg funksjonen å kunne flytte ut en og en sim, sånn som det er nå må man rett og slett splitte husholdningen ute i verden greia. Å flytte dem inn sammen med noen andre, så jeg flytta en voksen sønn inn til Pancakes.2wp2y3t.png

Du kan flytte dem ut alene også. Bare velg ny husstand istedenfor allerede eksisterende husstand. Veldig klønete forklart, men er altså ikke noe problem å flytte dem ut alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første selvbygde hus, kaller det bare House of Corgi. Corgi er egentlig en hunderase, men det var bra navn. Så nå savner jeg funksjonen å kunne flytte ut en og en sim, sånn som det er nå må man rett og slett splitte husholdningen ute i verden greia. Å flytte dem inn sammen med noen andre, så jeg flytta en voksen sønn inn til Pancakes.2wp2y3t.png

så stilig det ble ! :D Rene slottet :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så stilig det ble ! :D Rene slottet :blomst:

Eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg suger på å lage hage. Har jo det flotte kontoret inne i huset, det er vel det jeg er mest fornøyd med av rommene. Å så er det jo morsomt med de plumboblampene man får om man har Sims 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg suger på å lage hage. Har jo det flotte kontoret inne i huset, det er vel det jeg er mest fornøyd med av rommene. Å så er det jo morsomt med de plumboblampene man får om man har Sims 3.

Plumbolamper? Eg har sims 3 også. Betyr det at eg kan få ekstra ting til sims4? :/ :O :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plumbolamper? Eg har sims 3 også. Betyr det at eg kan få ekstra ting til sims4? :/ :O :D

Når jeg installerte fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått de der lampene. Å de har vist sånn aura som gjør at man kan bli romantisk,leken,fokusert osv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må ha sims 3 + tileggspakker registrert for å få lampene :)

Er det de grønne lampene? Jeg har dem og har bare sims 3 registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja..! Jeg hadde alle pakkene på den gamle pcn, da hadde jeg vel hatt alle lampene da. Men de er jo skikkelig stygge :P Er man god i maling så kan man lage fine malerier med samme aura ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sikkert vært skrevet om her før, men hvordan laster jeg nye simmer, hus og møbler inn i spillet??



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært lite plaget av bugs hittil, kun et par tilfeller av usynlige ting rundt i huset. Men nå har flere av simmene mine begynt å vises som på jobb eller skolen selv når de er hjemme. Å avslutte spillet og starte på nytt hjelper heller ikke noe særlig! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...