Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker dere høye eller lave menn?

Jeg liker høye selv



Anonymous poster hash: e1b14...631
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SånnCirka

Da jeg er høyere enn gjennomsnittshøyden for menn, så foretrekker jeg menn som er over gjennomsnitt høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overveldende majoritet foretrekker menn høyere enn dem selv. Dette er da ingen hemmelighet. Lave menn sliter ofte.

Personlig har jeg ikke noe imot enn mann som er rundt min høyde (175 cm) og t.o.m. litt lavere. Dersom man legger fra seg høydekravene kan man åpne øynene for veldig mange bra menn.



Anonymous poster hash: c516a...6cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde blitt for lavt for meg, er 173. Jente 23. Fortrekker 1,83 minimum.



Anonymous poster hash: e1b14...631
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg 159, og foretrekker menn rundt 180-85. Perfekt høyde på en mann for meg synes jeg. :)



Anonymous poster hash: d1a8b...282
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Mellom 1.70 og 1.80. Høyere enn det er bare skummelt..

Endret av Lindiana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 159, og foretrekker menn rundt 180-85. Perfekt høyde på en mann for meg synes jeg. :)

Anonymous poster hash: d1a8b...282

Nei det ekke det tenk. Du er 9 cm under snittet å en mann på 170 ville vært perfekt høyde for din. Du skal få lov å ha preferanser men ha i det minste litt bakkekontakt før du kaller den høydeforskjellen perfekt.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ekke det tenk. Du er 9 cm under snittet å en mann på 170 ville vært perfekt høyde for din. Du skal få lov å ha preferanser men ha i det minste litt bakkekontakt før du kaller den høydeforskjellen perfekt.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

For hun er den perfekt. De flest jenter liker høye menn=). Slik er det bare.

Anonymous poster hash: e1b14...631

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.63, liker menn på rundt 175 :)



Anonymous poster hash: 43681...154
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen betydning.....Dessuten, hvis de er alt for hoye saa faar jeg saa vondt i nakken. Jeg er 165. Gi meg en sjarmerende,snill mann med god humor.....som kan forsorge seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg er høyere enn gjennomsnittshøyden for menn, så foretrekker jeg menn som er over gjennomsnitt høy.

:glare: det er da ikke bare høye jenter som foretrekker det. jeg er under 160 men foretrekker da fremdeles de på godt over 180...

Anonymous poster hash: 124e7...801

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det ekke det tenk. Du er 9 cm under snittet å en mann på 170 ville vært perfekt høyde for din. Du skal få lov å ha preferanser men ha i det minste litt bakkekontakt før du kaller den høydeforskjellen perfekt.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

:rolleyes:

eh... alle damer liker høye menn det er ikke sånn at lave kvinner tar deres rester altså....

Anonymous poster hash: 124e7...801

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:glare: det er da ikke bare høye jenter som foretrekker det. jeg er under 160 men foretrekker da fremdeles de på godt over 180...

Anonymous poster hash: 124e7...801

Catfight om de høye mennene. :popcorn:

Anonymous poster hash: 0ccd4...0c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei det ekke det tenk. Du er 9 cm under snittet å en mann på 170 ville vært perfekt høyde for din. Du skal få lov å ha preferanser men ha i det minste litt bakkekontakt før du kaller den høydeforskjellen perfekt.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

Jeg er 164cm, og foretrekker menn på 185 og nærmere 190.. Så skjønner godt at hun synes det er en perfekt høyde. Jeg synes det er søtt med et hodes høydeforskjell. Skjønner ikke hva problemet ditt er, som går rundt å forteller folk hva som er perfekt for dem og ikke?

Anonymous poster hash: 560c3...48c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy mann til høyeste bud melder seg. Start pris 20.000 kr.

Merker det er et godt marked for å selge min tjeneste. Dette er ett once in a life time offer og gjelder resten av livet. Så tatt det i betraktning er 20.000 start pris billig for min høyde.

Hører jeg 21.000?

Endret av Fenrir
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:

eh... alle damer liker høye menn det er ikke sånn at lave kvinner tar deres rester altså....

Anonymous poster hash: 124e7...801

Eh.. :balltre: Vær forsiktig med å bruke uttrykket alle damer.

Jeg er 168 selv og idealmannen min er mellom 165 og 180 cm. Bedre med litt for lav enn litt for høy. Jeg blir ukomfortabel i nærheten av folk som er over 190

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker menn mellom 1.60 og 1.72, så som påpekt før her, "alle" liker ikke høye menn..



Anonymous poster hash: a3280...c4a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...