Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk dere! :)

Dagen i går var herlig! Vi koste oss på spa, spiste lunsj ute i solen, drakk, gav bruden noen utfordringer og generelt bare koste oss. :) Var ikke i seng før 0330 i natt, så det ble en lang dag. Er egentlig litt imponert over hvor mye alkohol jeg tåler uten å bli skikkelig full. Tror nok jeg drakk akkurat like mye som jeg ville gjort for ett år siden. Til tross for at jeg ikke har rørt alkohol siden i fjor. Masse dansing på byen ble det også. Elsker å danse. :)

Med J gikk det også over all forventning! Null gråt og alt var i grunn bare velstand. :)

Nå blir det bryllup om en uke. Men har ikke helt bestemt meg enda for om jeg skal drikke. Det blir så tungvint å komme seg hjem. Uansett rekker jeg ikke å pumpe nok melk så da må han få erstatning. Usikker på om han liker det. Men jeg tror da det :)

Håper alle har hatt ei helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Jeg har fått billett til parkenfestivalen! Takket være misdior! :) Jeg prøvde å få kjøpt av siste slipp jeg også, men jeg fikk kønummer 2560, og det var bare 300 billetter igjen. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er denne goingen fire mnd. :) kl 1702 vel og merke.

Han utvikler seg fort. Ler, prater, hyler, snur seg over på magen av og til, øver på å åle osv. :)

Jeg er veldig heldig som er mamma til enda en flott og vakker gutt. :)

Ikke siter innlegget sa bildet blir fjernet i løpet av dagen. :)

Bildet ble visst feil vei. Menmen. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er denne goingen fire mnd. :) kl 1702 vel og merke.

Han utvikler seg fort. Ler, prater, hyler, snur seg over på magen av og til, øver på å åle osv. :)

Jeg er veldig heldig som er mamma til enda en flott og vakker gutt. :)

Ikke siter innlegget sa bildet blir fjernet i løpet av dagen. :)

Bildet ble visst feil vei. Menmen. :P

For en nydelig liten gutt du har :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig gutt :rodmer: hvordan er O med han? Blir ca samme mellomrom mellom mine som du har med dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere. Er selvsagt enig :hjerte:

For en nydelig gutt :rodmer: hvordan er O med han? Blir ca samme mellomrom mellom mine som du har med dine :)

O er veldig god med han. Prater og stryker på han. Han har aldri vært negativ mot han på noe vis. Tror nok han er veldig glad i han allerede. Stolt er han definitivt! :) Veldig bra aldersforskjell tror jeg. Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så fælt når noen tar selvmord. :( En venn av oss, ikke så nær, gjorde det for litt over en uke siden.

Vi hadde ikke så mye kontakt de siste par årene, mrn før var han alltid med på alt av fester. Vi har danset og ledd. Jeg vet han hadde et ganske godt øye til meg, men jeg var jo allerede med R.. Vi så ikke den komme. Eller kanskje gjorde vi?

Skulle ønske vi hadde vært flinkere til å huske på han da han begynte å trekke seg litt unna (vi var par alle sammen, så han følte seg vel litt utenfor?), men vi ble alle så opptatt av familielivet. Akkurat det han så veldig ønsket seg..

Sist vi gjorde noe sammen, bortsett fra å slå av en prat når vi tilfeldigvis møttes, var for halvannet år siden i en bursdag. R var ikke med den kvelden, men jeg husker jeg danset mye med han, og vi hadde en artig kveld. Da vi skulle ha nattmat ville han ikke på Annas,så vi dro heller på Pandas. Der var det mye godt. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for det. :) Det hjalp å skrive av seg, for nå har jeg ikke tenkt så mye på det siden da. :)

I dag skal jeg i bryllup, så venter egentlig bare på å dra om en time. Har valgt å ikke drikke i dag da (til tross for fri bar :P), men uansett blir det mange timer hvor jeg kan være bare voksne meg. :) Tar med J i kirken, også drar jeg alene der festen skal være kl 15. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...