Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Veldig svak skyggestrek på graviditetstesten faktisk... tok vel ca 15 min før den var tørr og da kunne jg skimte noe. Men jeg er litt usikker på om det er noe som henger igjen eller om det er en ny "strek".

Legen som tok blodprøver på meg i dag stressa som bare det og var ikke intr i å svare på spm mine og ba meg heller stille dem til ho dama i resepsjonen. Blodprøve ble tatt og jeg spurte om jeg får svar på om jeg har hatt el eller ikke, og da sa hun noe med at da må de sende prøven inn og så kommer i posten. Skjønte ikke helt om hun mente at jeg får det i posten eller de? Uansett jeg bestilte ny time men fikk ikke time før 29.12.. så er en liten stund til. Får bare være litt tålmodig her..

Tar en eltest etterpå og en ny gtest i morra for å se om dagens skyggestrek er ny eller gammel. :) mensmurringer i dag også, men helt tørr der nede.. så det er fortsatt et lite mysterium :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så spennende det var her da! :)

Hadde jo vært fryktelig koselig dersom du var gravid allerede igjen! :) Hvordan blir det med det der crinone-opplegget da? Er det bare å begynne å ta det eller? Jeg vet egentlig ikke helt hva crinone er, annet enn at det skal hjelpe å "holde på" embryoet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet... tenk hvis jeg er gravid igjen allerede liksom... må ta crinone så fort jeg får en positiv test ja :) Selv om jeg aller helst skulle tatt det i dpoland også, men det er jo helt umulig å vite nå :P

Tok en eltest og den er svakere enn i går. Så spørsmålene og undringen bare fortsetter og fortsetter. Jeg har også bare to eltester igjen så bestilte flere nettopp.

Mensmurringer og stikkinger i eggstokkene i hele dag i dag... så jeg aner ikke hva kroppen prøver seg på. Kanskje jeg ikke rakk å få positiv eltest i går? At testen som nesten var positiv i går formiddag/ettermiddag ble positiv og så negativ igjen rett før jeg tok en ny på kvelden? Har ihvertfall ingen elslim i dag og det er helt tørt her nede nå. :P

Det som er litt rart er at jeg mista jo tidligere denne gangen enn sist, og sist gang kom el på cd19, bare to dager senere enn normalt. Så jeg kan liksom ikke helt tro på at kroppen trenger å stabilisere seg så mye denne gangen iogmed at jeg mista 4+2 denne gangen.. det er jo bare to dager over ikm! Kan da ikke være så vanskelig å stabilisere seg igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men El-tester blir jo gjerne også positive når man er gravid, så hvis den er nesten negativ nå, så har jeg mer tro på at El var i går/i dag enn at du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men El-tester blir jo gjerne også positive når man er gravid, så hvis den er nesten negativ nå, så har jeg mer tro på at El var i går/i dag enn at du er gravid.

Ja, det tenkte jeg også. Men så har jeg før fått sterkere og svakere og sterkere og svakere eltester helt opptil jeg har fått positiv gtest og så har de etter det forblitt sterkere :P Det sies at gtest må bli positiv først før eltest også forblir positiv.

Men jeg har også mer troa på at kroppen prøver å få til el enn at jeg er gravid igjen. Så får bare se an enda flere dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vise dere eltestene i går og i dag.

Eltest i går (cd20)

mq6hc.jpg

Eltest i dag (cd21)

b3l65v.jpg

Som dere ser var ikke eltesten i går helt positiv. Og den var litt sterkere i virkeligheten enn på dette bildet. Det er vel ikke langt ifra? Var derfor jeg var så sikker på at den ville bli positiv i løpet av noen timer, men neida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting ja! Er jo vanskelig å si hva det kan være uten å ta tiden til hjelp :Nikke:
Men sånn for å slenge inn egne erfaringer på det med el-test og graviditet, så var mine el-tester på det nivået der, kanskje tilogmed litt svakere når jeg begynte å få positive g-tester. Positive ble de ikke før etter en liten stund. Tror nok det varierer litt fra person til person. Noen kan jo ta lang tid før for positive el-tester selvom de er gravide også.

Krysser fingrene for enten det ene eller det andre hos deg iallefall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som Saraby. Jeg trodde el-testene dine var ganske svake, men de der var jo ganske sterke. På nivå med mine da jeg var gravid tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kom kvalmen plutselig. Og det sitter egentlig mest i ryggen og bekkenet nå.. mye menssmerter lignende i nederste rygg ved bekkenet og det gjør at jeg blir kvalm. Men etter en runde med ludo forsvant kvalmen! men begynner å bli lei menssmerter når jeg ikke vet helt hva det skyldes.. Tenk hvis det er noe annet galt! Neida sikkert ikke, men..

Har også gjort litt vondt i eggstokkene i dag så vi har passet på å spille ludo regelmessig altså. Noterer det på mensappen så her har jeg oversikt! ;) går ikke mer enn tre dager før vi kjører på en ny runde. Preseed er også tatt i bruk ett par ganger, så uansett når el er/har vært satser jeg på at vi er innafor.

lurer på om jeg skal ta en ny gtest i morra eller vente til torsdag? Skal jeg gi meg med el testing eller bare fortsette? Blir jo dyrt om jeg skal teste i flere dager til.. har egentlig ingen ikm å se etter heller :P er i ingenmannsland om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det kan høres ut som du er gravid jeg altså? :vetikke: mange av de tegnene er jo også tidlige graviditetssymptomer! Men det er jo kjempe vanskelig å si! Heg hadde nok tatt en test i morgen, men er sikkert mest fornuftig å vente til torsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mensmurringer i dag også, men nå er jeg helt tørr der nede så har på følelsen av at kroppen er ferdig med å prøve seg på el :P Jeg har slutta å tyde gtester som ikke gir rosa svak strek, så siden den ikke er noe sterkere eller mer rosa i dag, lar jeg vær å teste noe mer i noen dager nå. Tar en eltest til i kveld og ser.. og så gidder jeg ikke å elteste noe mer heller! Får bare la kroppen holde på som den vil og vente på en evt tante rød eller en pos gtest etter hvert... kan ikke vente for lenge med å ta en gtest heller pga. crinone! Så kan teste igjen på fredag tenkte jeg. Blir jo så dyrt hvis jeg skal ta en hver dag!

Tenkte å ringe legen på fredag eller neste mandag for å høre om de har fått resultatet på blodprøven. Spent på hva resultatene blir!

Nå har det begynt å poppe ut litt kviser da! Hmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere eltest igjen i dag! Den er nesten positiv, sånn som cd20. Haha dette begynner jo å bli helt latterlig da... wassap liksom?? Nå MÅ jeg jo ta en eltest til i kveld, for tenk hvis den er positiv da??! Er 99,9% sikker på at den er svakere igjen. :fise:

Dagens..

s0ymf5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope ikke sterkere. Bittelitt svakere. Jeg gir opp. Nå vil jeg bare ha mensen egentlig, så jeg kan starte på nytt. Vil engang ikke kalle dette en pp! Jeez! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Teryaki! :ler:

Ja, nå må du enten få positiv el, være gravid eller få mensen:p kroppen til skyblue, dette finner vi oss ikke i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo PRØVD hardt da :fnise: Med tanke på all den ludospillinga tenker jeg :jepp:

Blir nesten sliten bare av tanken :ler:

Håper du får en avklaring snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo PRØVD hardt da :fnise: Med tanke på all den ludospillinga tenker jeg :jepp:

Blir nesten sliten bare av tanken :ler:

Håper du får en avklaring snart! :)

Haha ja... blir bare sliten av å se på mensappen bare.. man trykker på et rødt hjerte hver gang man har humpet. Det er røde hjerter overalt her! Blir godt med en liten pause snart forhåpentligvis ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...