Gå til innhold

Smekket nesten til kassadama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy f...! Jeg hadde krevd å få snakket med sjefen til kassedama der og da!

Der syns jeg faktigst kassedama gjorde en god jobb. Eneste måten å stoppe alle disse overveltige menneskene i verden, er å nekte de å handle usunn matt og spise fast-food. De vet jo ikke sitt eget beste.

Anonymous poster hash: 901ac...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til frekkhet skal man lete lenge etter. De ansatte i butikker har overhodet ingenting med hva kundene har i kurven sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mister jo ikke jobben på bakgrunn av dette alene, vi har lover og regler for oppsigelse.Anonymous poster hash: 800a4...9e4

Var det jeg og tenkte. Hendelsen var lei og det hun sa til jenta var forkastelig, men skal hun miste jobben pga dette her? Intensjonen var jo å hjelpe jenta, kassedama skjønte bare ikke at det såret mer enn det hjalp og at det ikke er hennes oppgave. Skjønner at det blir reagert på og bra du sa ifra til sjefen, men å håpe at hun mister jobben for dette her syns jeg er litt drøyt.

Tror forresten det må være nok straff i seg selv å ha dette på samvittigheten senere, kan være det går opp for henne senere hva hun sa. Puss at folk som var der kommer til å huske og dømme henne for det i lang tid etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der syns jeg faktigst kassedama gjorde en god jobb. Eneste måten å stoppe alle disse overveltige menneskene i verden, er å nekte de å handle usunn matt og spise fast-food. De vet jo ikke sitt eget beste.Anonymous poster hash: 901ac...d3f

Hmm...

Men hva gjør vi da med alle idiotene som deg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Men hva gjør vi da med alle idiotene som deg?

Nei trenger ingen tiltak for sånne som meg, siden jeg trener 5 dager i uka og spiser sunt. Er alt for mange latsabber som syter og klager over at de ikke har tid eller overskudd til å trene og spise sunt. Dette koster samfunnet enormt masse penger. At ikke folk klarer å se dette?

Anonymous poster hash: 901ac...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun tjukke hadde mobbet kassadama på skolen, og dette var en slags hevn?



Anonymous poster hash: 5e598...003
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...