Gå til innhold

Smekket nesten til kassadama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde nok gjort det samme, men passet på at melken var åpen når jeg kastet den på henne.

Hihi😛 I hetens øyeblikk rakk jeg ikke tenke så nøye over hva jeg gjorde

Anonymous poster hash: 7ab8a...c64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen! Klag til sjefen, ikke gi henne sjansen til å såre flere mennesker. Folk ass..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ICA-butikk? Greit å vite så man vet hva man kan vente seg om man vil handle der.



Anonymous poster hash: cc761...c5b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden?

Fikk du tak i den stakkars jenta?

Nei, er så lei meg for at jeg ikke bare løp etter istedenfor å kaste melka mi. Det kunne jeg gått inn å gjort etterpå!

Ser jeg henne igjen, skal jeg absolutt ta kontakt med henne, og fortelle at jeg synes dette var uhørt og at sjefen er kontaktet!

Anonymous poster hash: 7ab8a...c64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken ICA-butikk? Greit å vite så man vet hva man kan vente seg om man vil handle der.

Anonymous poster hash: cc761...c5b

Synes ikke man skal henge ut butikk, det var èn ansatt som mobbet en kunde, ikke butikken eller Ica.

Flott at du tar dette videre TS!

Anonymous poster hash: deaa8...722

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er ikke bare du som synes dette var sykt, nei. Bra du sier i fra, jeg ville poengtert at jeg ikke hadde satt min fot i butikken så lenge den dama jobbet der - og at jeg ville bedt alle mine venner om det samme.



Anonymous poster hash: 36abd...d22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, hadde noen kommentert hva jeg handla så tror jeg at jeg hadde bikka over... Og attpåtil fjernet varen fordi jeg ikke hadde "godt" av det... Ærlig talt for en bitch!

Husker selv når jeg var yngre å skulle kjøpe sjokolade og slike ting, var ubehagelig for jeg var redd at folk skulle tro at jeg ikke gjorde noe annet enn å spise sjokolade siden jeg var tjukk. Ung og sjenert og alt for mange selvsentrerte tanker rundt min egen vekt... Uff, stakkars jente.



Anonymous poster hash: f2e77...473
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, dette er det verste jeg har hørt!! Krev å få snakke med sjefen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hadde jeg gjort noe slikt og sjefen hadde fått høre om det er jeg 90% sikker på at jeg hadde fått sparken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Er dette sant? Høres helt utrolig ut. Om dette er tilfellet så er det viktig å si ifra til daglig leder.

Jeg har blitt spurt om "Helsekost?" og ica fyren henviste til smågodtposen og annet usunt digg. Vi har alltid en hyggelig og morsom tone så vet det bare var en spøk ot tok det ikke ille opp. Også den ene føkkings dagen da jeg skeiet ut..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp::hakeslepp:

Jeg har ikke ord! Sånt sier man bare ikke til unge og usikre jenter. Jeg er direkte sjokkert, og håper du får tak i butikksjefen og også den ansatte for en real oppstramming...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...er det virkelig sant? Dagens beste. Ikke helt vel bevart dame i kassen? :)

Hvordan er det dagens beste? Er det bra at et menneske blir hengt ut på dagligvare butikken?

Er ikke noe å le av heller.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig, stakkars jente. Hun kommer ganske sikkert ikke til å ta opp saken selv, derfor er det din oppgave å redde andre fra denne fæle kassadama. Håper du tar det videre!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaffelattn

Hvordan er det dagens beste? Er det bra at et menneske blir hengt ut på dagligvare butikken?

Er ikke noe å le av heller.

For den det gjaldt så var jo ikke dette morsomt. All sympati til personen! Det var veldig frekt av damen i kassen!

Men prøv å forstå at et nettforum ikke er noe ALLE tar veldig seriøst og personlig i alle sammenhenger - så må innrømme at fra mitt ståsted i akkurat denne settingen jeg er på dette klokkeslettet på denne dagen; så ble det komisk - situasjonen altså (og ikke TS, all respekt til TS).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke man skal henge ut butikk, det var èn ansatt som mobbet en kunde, ikke butikken eller Ica.

Flott at du tar dette videre TS!

Anonymous poster hash: deaa8...722

Janei hvilken butikk spiller ingen rolle. Angrer for at jeg skrev ica i det hele tatt, for det er alltid noen som generaliserer. Dette var en person, ikke hele butikken.

Anonymous poster hash: 7ab8a...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, det går virkelig ikke an å oppføre seg sånn! Dra ned dit i ettermiddag og gi beskjed til sjefen, sjefen vi lsette pris på å få vite det. Jeg har selv jobbet i kassa på matbutikk, og å gjøre noe sånn hadde aldri, aldri, aldri falt meg inn å gjøre! Denne personen trenger en realitetssjekk.. Dra tilbake til butikken, kontakt en annen ansatt og spør om å få snakke med butikksjefen. Jeg hadde gjort det på flekken, hadde nok ikke greid å dratt hjem etter å ha bevitnet noe sånnt. Tenk om det var denne kommentaren som gjorde at det bikket over for jenta? Tenk om hun sulter seg nå? Tenk om hun løp hje og skadet seg? Tenk om hun skammer seg så mye at hun ikke dukker opp på skolen i morgen? Man vet aldri.. Og derfor er det utrolig viktig å sørge for at denne kassadamen ikke får behandle andre kunder på samme måte.



Anonymous poster hash: 53a67...114
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...