AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #81 Skrevet 25. mars 2014 Hva kundene kjøper har overhodet ikke butikkansatte noe med... En liten digresjon. Jeg kjøpte en gang en Donaldpocket og han i kassen, som sto og skannet inn varene, han begynte å bla gjennom "mitt" blad, og kommenterte passe høyt at "er ikke du litt for gammel for Donald?" Eh? Jeg syntes det var såå kleint. Hva visste han om jeg kjøpte det til meg selv eller ikke? Synes som flesteparten i denne tråden at oppførselen til den kassadamen var uspiselig, for å si det mildt. Anonymous poster hash: 6a46b...52b
Severus Skrevet 25. mars 2014 #82 Skrevet 25. mars 2014 En liten digresjon. Jeg kjøpte en gang en Donaldpocket og han i kassen, som sto og skannet inn varene, han begynte å bla gjennom "mitt" blad, og kommenterte passe høyt at "er ikke du litt for gammel for Donald?" Eh? Jeg syntes det var såå kleint. Hva visste han om jeg kjøpte det til meg selv eller ikke? Synes som flesteparten i denne tråden at oppførselen til den kassadamen var uspiselig, for å si det mildt. Anonymous poster hash: 6a46b...52b Man blir aldri for gammel til Donald 12
She_Leiva Skrevet 25. mars 2014 #83 Skrevet 25. mars 2014 Send meg en PM med hvilken butikk det var og hvilket tidspunkt, så skal jeg sørge for å få dette mennesket sparket OG svertet i alle ICA-butikker. Jeg jobber selv i ICA og hadde jeg sett noen på min jobb oppføre seg slik mot en kunde hadde jeg personlig gått bort å smekket til h*n... Finnes det virkelig slike folk??? 7
Severus Skrevet 25. mars 2014 #84 Skrevet 25. mars 2014 Ufattelig trist at så mange på KG ikke gjennomskuer denne åpenbare trollingen. Huff. Anonymous poster hash: 3dcd2...f86 TS troller. Ikke bruk energi på dette. Anonymous poster hash: 3dcd2...f86 Jeg antar at ingen av dere har opplevd mobbing. Det denne kassereren har gjort, det er mobbing og direkte motbydelig. 7
Severus Skrevet 25. mars 2014 #85 Skrevet 25. mars 2014 Send meg en PM med hvilken butikk det var og hvilket tidspunkt, så skal jeg sørge for å få dette mennesket sparket OG svertet i alle ICA-butikker. Jeg jobber selv i ICA og hadde jeg sett noen på min jobb oppføre seg slik mot en kunde hadde jeg personlig gått bort å smekket til h*n... Finnes det virkelig slike folk??? Hun er svertet hos oss. Vi liker ikke sånne mennesker, de må slåes hardt ned på.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #87 Skrevet 25. mars 2014 Jeg kan komme meg på min nærbutikk og få tak i sjefen der på 2-3 minutter. Å gjrnguy historien er gjort på få minutter det også. Ikke noe problem. Du får irriterer deg så mye du vil over at vi andre ikke roper troll-troll. Men hvs med å ts deg sammen selv, og slutte å rope troll bare fordi du synes historien er rar. Anonymous poster hash: 0d2a5...bd1 3
Tøytigern Skrevet 25. mars 2014 #88 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Dessuten er det også noe som heter mobil og nettbrett. Forumet fungerer like fint der også. Nemlig. Om jeg var engasjert,sånn som TS helt tydelig var, og fikk støtte på KG for å gå tilbake, hadde jeg også passet på å poste en oppdatering når jeg hadde vært i butikken, og takke for støtten, sånn som hun gjorde før hun ble angrepet for å ha brukt "usannsynlig liten tid." Ser ikke bort fra at jeg hadde traska til butikken min på tre minutter i irritert sinnstilstand, mot normalt fem, for å "ordne opp" på venger av et barn. Så at hun ikke rakk det og diktet opp episoden synes jeg det var tarvelig å beskylde henne for. Ikke alle bor flere kilometer unna butikken... Trist at TS fikk en sånn dårlig opplevelse på KG. Det fins folk på dette forumet som ikke er det spøtt bedre enn kassadama det var snakk om, når det kommer til å rive andre ned. Bare så det er sagt. Edit: Min space bar er trassig og nekter å oppføre seg. Endret 25. mars 2014 av Tøytigern 4
Tøytigern Skrevet 25. mars 2014 #89 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Historiorien høres nesten litt overdrevet ut. Dette er jo en typisk sak som VG/Dagbladet hadde postet stort og hvorfor var det ingen som engang vurderte å ta kontakt med hennes sjef. Klart at kjeder som ICA og andre ikke vil ha slike ansatte. Det er jo super dårlig reklame... Som overvektig kvinne, ville jeg med det samme forlangt å snakke med sjefen. Heldigvis, så tror jeg ikke historien er sann. Hvis du hadde lest bedre hadde du fått med deg at TS skrev et innlegg, fikk svar, gikk tilbake og snakket med kassadamens sjef,kom ut av butikken og postet en status der hun takket folk på KG for den moralske støtten til å gjennomføre dette. At folk angriper henne for å være såpass høflig at hun posteren oppdatering, og kaller henne en løgner,syns jeg er direkte uforskammet. Endret 26. mars 2014 av Tøytigern 7
Gjest Skrevet 25. mars 2014 #90 Skrevet 25. mars 2014 Noe så ufyselig. Får vondt på vegne av den jenta, skjønner godt at du nesten smekket til kassadama. 1
Gjest Tekola Skrevet 25. mars 2014 #91 Skrevet 25. mars 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Tekola, mod.
Babi Skrevet 26. mars 2014 #92 Skrevet 26. mars 2014 ... Trist at TS fikk en sånn dårlig opplevelse på KG. Det fins folk på dette forumet som ikke er det spøtt bedre enn kassadama det var snakk om, når det kommer til å rive andre ned. Bare så det er sagt. Edit: Min space bar er trassig og nekter å oppføre seg. Ja dessverre er det veldig lett for enkelte å gjemme seg bak en skjerm for å slenge dritt til andre uten å stå til ansvar Problemet eksisterer på alle slags forum... 1
Medusa13 Skrevet 26. mars 2014 #93 Skrevet 26. mars 2014 Det går ikke an !!!!! Ja få sagt fra. De vil sikkert reagere. Dette vil de se som dårlig reklame både for butikken og sjokoladen. Hun hindrer jo kunder i å kjøpe varer. Stakkars jente.
Gjest Daenerys Skrevet 26. mars 2014 #94 Skrevet 26. mars 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #95 Skrevet 26. mars 2014 Enkelte butikkansatte blander seg litt vel mye; jeg var på trilletur med mitt 11 mnd gamle barn og kjøpte en minimelkesjokolade til meg selv. Kassadamen kommenterte da at barnet mitt var alt for lite til å få sjokolade... Anonymous poster hash: 61297...1e1
Gjest LadyGlaGla Skrevet 26. mars 2014 #96 Skrevet 26. mars 2014 Dette er nok oppsigelsesgrunn. Jeg vet ikke hva som står i arbeidskontrakten til ICA-ansatte, men hun har skadet omdømme til ICA og dermed også sin egen arbeidsgiver. Men jeg tipper kassadamen var ei ung jente og mente bare godt, så en advarsel burde holde. Alle kan gå på ei skikkelig blemme i blant. Og, ICA burde vel også ta en kjapp runde med opplæring service med sine ansatte, for alt er ikke opplagt for alle. Og stakkars jenta med sjokoladen, hun kommer nok aldri til å glemme dette.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. mars 2014 #97 Skrevet 26. mars 2014 Tror nesten ikke det jeg leser iblant! Du får si fra til ansvarlige. Hun i kassen bør helst finne seg en annen jobb. Gærne folk.
Gjest Daenerys Skrevet 26. mars 2014 #98 Skrevet 26. mars 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #99 Skrevet 19. oktober 2014 Kom over denne tråden, igjen, og kan ikke unngå å si noe nå. Jeg kjenner TS fra bygda her, og jeg kjenner godt til denne hendelsen. Den ansatte det gjaldt, arbeider ikke her lengre, og vi er ganske sikkre på at hun ble sparket. Borte var hun dagen etter uansett, og butikksjef har beklaget hendelsen ved flere anledninger. Anonymous poster hash: 3acf0...daa 7
got2go Skrevet 19. oktober 2014 #100 Skrevet 19. oktober 2014 Skulle ønsket at den ungdommen det gjaldt kommer over denne tråden så hunfår se hvor mange som støtter henne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå