Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere, og du gAlex!

--------------------------------

'Den' er jo helt hjerteråd! 'Dot' kommer og vi får se ett lite glims av ett varmt hjerte istedet! Typisk! (hehe)

Dennis er gått over til fienden. Synes du ikke det var litt raskt eller?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:hoppe: Lenge leve- hipp hipp hurra :ler::ler::ler:

Lurer på om det er noen andre som slenger seg på :klø:

Skrevet

Ja, flere?

(måtte endre hva jeg skrev, det ble utdatert siden du svarte så fort! Kjempegøy!)

Skrevet

Men hva syns du da, kort, (hehe) om dagens episode?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dot er bare helt rå, det er dame med bein i nesa det.

Jeg har altid synes Sonia har sett litt rar ut, selv etter hun " ble ny"

Har en følelse at den storyen med Sharon ,Den og Dennis kommmer til å dra ut i det uendelig og helt enig med deg ,det gikk litt fort.

Også Alfie da, han kommer vel til å bli banka gul og blå for han kommer jo aldri til å ha nok penger.

Nå har vel Martin vært lenge nok på ferie eller?

Skrevet

Haha, jeg tenkte det samme med Martin i dag, og JA! Sonia er den rareste jenten jeg og har sett. Så benete i nesen og feit akkurat på magen. Som en pære. (hehe!) Fy, jaja, men det er gøy å sladre litt om disse folkene. (hehe!) Sonia ser litt Alien ut når hun har håret bakover og viser hele pannen. Så ble håret plutselig med kjemperett pannelugg over øynene? For å fremheve det fineste på Sonia kanskje? Og det er jo øyenvippene, :oops: synes jeg da. De er lange de! Men hvor kjedelig er det ikke å bare ha vippene sine som sitts best assets? Guri-malla! Jaja!

Ja, enig i at det ser trøtt ut på spenningsfronten framover. :cry: Det derre lånetulleriet med Alfie og Andy irriterende. Kommer til å drage ut til det kjedsomsligste! Derfor har jeg ledd av meg selv mange ganger når jeg heller skriker til meg selv: våkn opp da! target gruppen til de som skriver manus (på tur) har alder 30 - 75 og 9-12 eller noe tror jeg. Og vi er jo på 30 tallet! Så du må jo bare være rar Anafugia! Det er ikke storylinen det er noe i veien med, når du ser ett program, det er du som ikke var konstruert til å være målgruppen til å se det in the first place..?

EE er litt sånn. Target orientert...synes du ikke?

:hoho:

Skjønner du ?

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler: Dette er så komisk-vi har tenkt så mye av det samme. Hadde akkurat samme tankene ompannluggen- for det ble så mye bedre når man ikke så øynene henne- NOT

Enten så skriver de om Dot og Jim eller de Patrick og Jollanda eller så er det Sonja eller noen andre som er gravide.

jeg regner med at Familien Ferrera storyen kanskje er beregnet på oss 30 åring- men hva mer kan skje med de :roll:

Nei det var tider når Grant og Phil var med- da var det action da, men når sant skal siers er det utrolig sjelden jeg kjeder meg i en episode :ler:

* Herregud folk som leser denne tråden må¨jo tro vi har NO LIFE- men de forstår ikke - er du hekta så er du :ler:

Gjest Xavia
Skrevet

Må henge meg på!! Eastenders er helt herlig! :danse:

Fulgte med som en hauk da jeg bodde i England. Etter mange år uten serien var det helt HIMMELSK å få BBC prime i fjor sommer!! :tommelsmil:

Skrevet

Ja, vi er ikke riktig klok! (haha!)

Er så hjertens enig, Ferrerra (jeg klarer det heller ikke) gutta, om de er beregnet på oss i 30 årene så er det skikkelig lumpent gjor mot oss! (hehe). De kunne nå laget en litt mer saftig story på det!

Ja, Grant og Phil, det var tider det! Helt enig. Likte også Lisa jeg, men mest i begynnelsen. Det lovet bra når hun kom inn på tung sykkel. Men, det virker som om EE av og til har en byrde å bære. Sånn som at de prøver å ta opp dagligdagse "katastrofer"( ulykker) og problemstillinger slik at de sikkert har en slags innflytelse på hvordan briter av og til kan være. Peggy fikk jo brystkreft, alså tema som f.eks; homofili, kreft, angst, vold i hjemmet, mord, sørgin, adopseon, alkoholisme, utnyttelse, ulykke, voldtekt, hevn bl abla bla skjønner du, listen er laaaaaaang.

Mord, uhnm, ja vel, muligens ikke hverdagslig akkurat det da men, men tror du skjønner hva jeg mener!

:-)

Skrevet

Yay - enda en på laget!

:hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet
Må henge meg på!! Eastenders er helt herlig! :danse:

Fulgte med som en hauk da jeg bodde i England. Etter mange år uten serien var det helt HIMMELSK å få BBC prime i fjor sommer!! :tommelsmil:

Hjertlig velkommen :hoppe: Så gøy at vi er flere.

Hvor avhening er du?

Her er det slik at hver og jeg mener hver episode må ses. Er jeg ikke hjemme vet sambohva han skla gjøre. Starte VHS kl 2000, er vi på ferie, er det altis en omnibus på søndag.

Er du like ille?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, vi er ikke riktig klok! (haha!)

Er så hjertens enig, Ferrerra (jeg klarer det heller ikke) gutta, om de er beregnet på oss i 30 årene så er det skikkelig lumpent gjor mot oss! (hehe). De kunne nå laget en litt mer saftig story på det!

Ja, Grant og Phil, det var tider det! Helt enig. Likte også Lisa jeg, men mest i begynnelsen. Det lovet bra når hun kom inn på tung sykkel. Men, det virker som om EE av og til har en byrde å bære. Sånn som at de prøver å ta opp dagligdagse "katastrofer"( ulykker) og problemstillinger slik at de sikkert har en slags innflytelse på hvordan briter av og til kan være. Peggy fikk jo brystkreft, alså tema som f.eks; homofili, kreft, angst, vold i hjemmet, mord, sørgin, adopseon, alkoholisme, utnyttelse, ulykke, voldtekt, hevn bl abla bla skjønner du, listen er laaaaaaang.

Mord, uhnm, ja vel, muligens ikke hverdagslig akkurat det da men, men tror du skjønner hva jeg mener!

:-)

Klart jeg skjønner :-)

Men de må jo ha gått tom for emner snart eller begynner de bare på nytt. Det er jo en stund siden HIV problematiken har vært med (Mark)

Rasisme er også en del år siden de dekken.

Husker du foresten , - Bianca? Rickyyyyyyyyyyyyyyy :ler:

Gjest Xavia
Skrevet

Like ille! ha med meg hver eneste episode, og nå har jeg til og med fått samboeren hekta. Tiden fra 20-20.30 er blitt hellig her hos oss!!

Skrevet

Jeg er også delvis (ganske) hekta men så ikke idag - skjedde det noe på Sharon og Dennis fronten ??

Gjest Xavia
Skrevet
Jeg er også delvis (ganske) hekta men så ikke idag - skjedde det noe på Sharon og Dennis fronten ??

Du kan lese om ukas episoder her:

Får visst ikke linken til å fungere som den skal... Se heller neste innlegg og klikk deg videre derifra!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hello :sjarmor:

Må nok melde meg inn i klubben deres jeg også!!!!!

den serien MÅ jeg liksom bare få med meg.....og går jeg glipp av en episode eller fler er jeg rett som det er inne på denne linken

http://www.bbc.co.uk/eastenders/ for å få meg en oppdatering!!!!

Den serien er helt digg spør du meg :danse:

Klem Charmina :sjarmor:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg har fulgt med på denne serien i mange år nå :oops:

Kan ikke gå glipp av en eneste episode. Også har vijo Denis da :kyss::hjerte:

Skrevet

Dennis er pen, men har han ikke en pingle stemme?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenk at vi er så mange :-)

Anafugia- er det EE på fredag og ?

Skrevet
Tenk at vi er så mange  :-)  

Anafugia- er det EE på fredag og ?

Svarer jeg - er bare man-tor, og så sendes alle i reprise på søndager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...