Gjest MrsL Skrevet 3. mars 2005 #2401 Del Skrevet 3. mars 2005 Vakker! Æsj!!! :o Du må si i fra når du legger ut edderkopper slik at vi som er livredde ikke klikker på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #2402 Del Skrevet 3. mars 2005 Men den likner jo ikke på en edderkopp en gang! Lythande: Gjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. mars 2005 #2403 Del Skrevet 3. mars 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #2404 Del Skrevet 4. mars 2005 I går fikk jeg jobbet såpass mye med oppgaven min at jeg tok meg fri på kvelden og scrappet litt. Scrappet en"divaoppgave" til divakonkurransen på scrappeforumet jeg er på. Det var gøy! Tror jeg skal scrappe litt i dag ogspå, for jeg venter fortsatt på svar på intervjuene jeg sendte ut i går. Har fått noen, og det er jo interesant lesing. Men, én reagerte jeg på... Han skulle liksom belære meg, og er det noe jeg ikke liker er det når folk tar en ovenfra-og-ned-holdning og skal belære meg om noe jeg allerede har sagt jeg kan en del om... Spesielt om et miljø jeg har vært i siden før de selv var fjortiser... Men, ellers har folk vært veldig greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #2405 Del Skrevet 4. mars 2005 Plan for dagen: - jobbe med oppgaven fra kl 12 - lunsjpause når det passer - jobbe videre med oppgave - trene på Elixia - scrappe hvis tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 4. mars 2005 #2406 Del Skrevet 4. mars 2005 Hei Takk for god hjelp i forbindelse med Roma/Paris-avgjørelsen. Vi drar nok til Roma på ferie, godt valg? Hva er det for en oppgave du driver på med? Hovedoppgave? Høres ut som du har en god plan for dagen, min plan er helt blank frem til kl 19 i kveld, da er det fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2005 #2407 Del Skrevet 4. mars 2005 Så flink du er å jobbe med oppgåva di, Luna! Når skal du vere ferdig med den då, forresten? Og kva er det du skriv om? Ha ein fortsatt fin dag!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #2408 Del Skrevet 4. mars 2005 Takk for god hjelp i forbindelse med Roma/Paris-avgjørelsen. Vi drar nok til Roma på ferie' date=' godt valg? [/quote'] Jepp, veldig godt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #2409 Del Skrevet 4. mars 2005 Så flink du er å jobbe med oppgåva di' date=' Luna! Når skal du vere ferdig med den då, forresten? Og kva er det du skriv om? [/quote'] Den skal leveres 1. april, så jeg er rimelig stressa! Hadde det kun vært oppgaven jeg jobbet med hadde det ikke vært noen sak, men det er jo andre oppgaver som skal gjøres også. Vi skal bl. a. ha bokprat i islandsk litteratur om en uke, og jeg har ikke lest ut boka enda! :o Jeg skriver om lesepreferanser i den norske, gotiske subkulturen. Ganske spennende, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #2410 Del Skrevet 4. mars 2005 Så langt i dag har jeg gjort følgende med hovedoppgaven: - mottat svar fra to informanter til, samt sendt uttypingsspørmål til dem - skrevet ferdig delen om selve subkulturen - jobbet mer med metodedelen (som snart er i boks) Jeg gav informantene ine til mandag å svare på spørsmålene mine, men jeg merker jeg er utålmodig, for jeg vil ha svar NÅ! Når jeg er ferdig med metodedelen min får jeg ikke gjort annet enn å jobbe med intervjuene mine, og da står det meste på at informantene er kjappe. MEN! Jeg får ikke jobbet med analyse av svarene før jeg er helt ferdig med intervjuene, inkludert oppfølging av spørsmål. Kjenner panikken og stresset griper meg hardt om hjertet, det står allerede 4. mars på kalenderen, så det er under en måned igjen til oppgaven skal være helt ferdig og skal leveres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #2411 Del Skrevet 4. mars 2005 Da hadde jeg faktisk gjort så mye jeg kan gjøre så langt i prosessen. Nå må jeg ha svar fra informanter før jeg får jobbet videre. Når alle intervjuer er ferdig, skal de klippes sammen og redigeres og inn i oppgaven. Deretter skal svarene studeres og analyseres. I tillegg skal jeg ha innledning og konklusjon, og kanskje et forord. Men disse tingene skrives til slutt. Da er det tid for å hoppe inn i treningstøyet og komme seg på Elixia. Lurer på om jeg skal ta badstu mens jeg er der? Eller om jeg bare reiser tur/retur i treningstøyet, og dusjer hjemme. Tror kanskje jeg satser på det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. mars 2005 #2412 Del Skrevet 5. mars 2005 Flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #2413 Del Skrevet 5. mars 2005 Æsj... Føler at jeg er skikkelig sur og grinete. Håper det går over til jeg står opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. mars 2005 #2414 Del Skrevet 5. mars 2005 Håper du føler deg bedre i dag vennen. Gleder meg til å se deg og Kaltyr etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mars 2005 #2415 Del Skrevet 5. mars 2005 Jammen har du fått mye unnagjort. Er imponert jeg! Håper du føler deg bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2416 Del Skrevet 6. mars 2005 Hovedoppgaven står på en stand still akkurat nå. Fikk ikke gjort noe i går, siden jeg ikke hadde noe å jobbe med. I dag fikk jeg tilbake et intervju, og der var det ett spørmål jeg ville utdype, så jeg fikk sendt et svar, og håper jeg får svar tilbake på den mailen i løpet av dagen. Jeg har store planer om å trene på Elixia i dag, men det åpner ikke før klokka tolv. Så jeg slapper av og drikker litt te her. Ellers har jeg tenkt å lese i dag. Skal ha bokprat på fredag, så da burde jeg ha lest boka også. Den er grei nok, en krim av en islandsk forfatter. Kan til og med ta den med på Elixia og lese mens jeg trener på sykkel og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2005 #2417 Del Skrevet 6. mars 2005 Ha en fin treningsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 6. mars 2005 #2418 Del Skrevet 6. mars 2005 Tusen hjertelig takk for hjelpen, L! Jeg har sett på siden og det virker som jeg kan få god hjelp der. Ringte rundt i går formiddag til forskjellige undertøysbutikker, men kombinasjonen -ikke for mye blonder (synes gjennnom kjolen) -stroppeløs / avtagbare -med snøring i ryggen er visst ikke oppfunnet enda i følge butikkansatte Så, tusen takk, snille deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 6. mars 2005 #2419 Del Skrevet 6. mars 2005 Sorry, feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2420 Del Skrevet 6. mars 2005 Tusen hjertelig takk for hjelpen, L! Jeg har sett på siden og det virker som jeg kan få god hjelp der. Ringte rundt i går formiddag til forskjellige undertøysbutikker, men kombinasjonen -ikke for mye blonder (synes gjennnom kjolen) -stroppeløs / avtagbare -med snøring i ryggen er visst ikke oppfunnet enda i følge butikkansatte Så, tusen takk, snille deg Ikke oppfunnet? Hallo? Hvilken verden lever de i? Neste gang kan du si "det er et selskap som heter Vollers som produserer slike, har dere vurdert å ta inn fra dem?" Se bare på dette vollerskorsettet. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Eller dette. Finnes ikke... Neeeeida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg