Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Måtte bare ta vare på dette:

Høres jo kjempekoselig ut! :-)

Dette skal vi gjøre. Jeg gir til hans foreldre og han til mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooops - ble en litt lang frem-og-tilbake i dagboken din Tomias. Håper ikke det gjør noe :)

Tenkte på det jeg også...så sorry! :oops:

Men vi er jo bare så ivrige vettu!!!

:klem: til deg tomiasvennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Så ikke innlegget om din verpesjuke kjæreste før nå jeg :hoho: så skjønn da...

Føler jeg må ha en heltidsjobb her på KG for å følge med.. Skjer jo så mye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det jeg også...så sorry! :oops:

Men vi er jo bare så ivrige vettu!!!

:klem: til deg tomiasvennen

All aktivitet velkommen her vet dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lekt meg litt i photoshop og laget et banner til bryllupssiden min.

Er egentlig ikke så veldig fornøyd med bildene, men det viser seg veldig vanskelig å finne bilder vi begge er fine på. Min kjære har en kamerat som er fortogaf så vi kommer nok til å spørre ham om bilder vi kan bruke både på hjemmesiden.

Uansett så likte jeg å leke litt og synes banneret i seg selv ble ganske så bra. Er veldig usikker på fargene på siden. Synes det er veldig stilig med bare hvitt, svart og grå toner, men lurer på om det kanskje blir litt kjedelig... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir kjempefint, jeg! Men så er jeg også av typen som foretrekker det fremfor rosa kliss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lekt meg litt i photoshop og laget et banner til bryllupssiden min.

Syns det var en kjempekoselig banner du har laget - og koselige bilder av deg og drømmemannen. Han så veldig snill ut :-)

Enig at det ikke er nødvendig med for mye farger og stash på en hjemmeside. Kanskje det hadde vært flott hvis du henter opp noen av fargene du har tenkt å bruke til invitasjonene etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiiiiin banner vennen! :wink:

Synes det var koselige bilder av dere jeg, og stilig at dere holder dere til hvitt og svart... Skal dere bruke farger er jeg enig med Heidi her, at det kunne være flott å bruke fargene som også går igjen i selve bryllupet!!!

Ser ut som om du har en herlig liten brumlebasse til kjæreste...samma som meg det! Bamse!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, han drømmemannen din...han ser så kjent ut!!! :o

Hmmm, hvor kan jeg ha ham fra!??

Lurer på om ikke du må sende meg en PM med fornavn og litt sånt jeg, for nå ble jeg nysgjerrig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha jenter! :klem:

Er ganske godt fornøyd med det, men skal kanskje se om svigerfar får til noe finere, men venter til etter at vi har fått tatt noen nye bilder av oss to.

Lurer på å bruke litt blått og creme på siden, men får se etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vare på denne og jeg:

Enig i at det kan være fint med symbolhandlinger i kirken. I sommer var jeg i bryllup i Irland' date=' altså en katolsk vielse. Der tente brudeparet hvert sitt lys, som de så brukte for å tenne et lys sammen. Dette symboliserte at de er enkeltindivider, men at de nå også skal være ett. I tillegg ble det tent lys for de som ikke var blant oss lenger; brudgommens far og bror. Videre var alle nieser og nevøer av brudgommen fremme og leste litt hver. Utrolig flott var det! Så vi skal også ha en kamerat at min kjære, datteren til min kusine og stesøsteren til min kjære til å lese (de er begge 14 år). Tror det blir prikken over i'en! I tillegg til min venninnes nydelige sang da![/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint banner, tomias!!! :) Men kjæresten din så så ulik ut på de to bildere - sikker på at det er samme mann?!?!?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint banner, tomias!!!  :) Men kjæresten din så så ulik ut på de to bildere - sikker på at det er samme mann?!?!?! :ler:

:ler::ler::ler:

Det får jeg da håpe! Hvis ikke vet jeg ikke hvem av de jeg vil ha! :-)

Neida, det er nok bare samme mann, med mye hår og med lite hår! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...