Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Ja, massevis av fine feriehus på Fyn, så burde ikke bli noe problem det. I dag var bare rekognisering så får vi se litt mer på detaljene når det nærmer seg tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg surfa innom biblioteket sine sider og til min store lykke har de massevis av bøker om hjemmelagde kort. Kan være greit med noen tips til invitasjonene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg surfa innom biblioteket sine sider og til min store lykke har de massevis av bøker om hjemmelagde kort. Kan være greit med noen tips til invitasjonene. :-)

jepp, har vært gjennom en del av dem jeg også.. samt en del i bokhandlerne :wink: Fant ikke så masse i dem, siden jeg liker litt enkle invitasjoner, men noen tips er det jo alltids noe å hente i noen av dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vel egentlig ganske godt hvordan jeg vil at de skal se ut, trenger vel egentlig mer tips om teknikkene for å få det til tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pratet med min kjære og vi har blitt enige om at vi nok kommer til å leie feriehus i noen dager før bryllupet. Tenkte vi kankjse kunne finne et med et lit stor hage så kan vi ha en liten bli-kjent-fest med grillmat for de som ankommer på fredagen.

Foreløbig har jeg sett meg ut dette og dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er en god ide å roe seg ned og få ting på plass noen dager før bryllupet. Så jeg tror dere gjør lurt i å vurdere å leie et feriehus :Nikke:

Må jo le litt av deg og meg som er i fyr og flamme i vel halvannet år før bryllupet :ler: Moro det!

Er greit for meg med en kaffe før -eller etter?- -bryllupsshowet på søndag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Kjempekoselige hus dere kunne leie! Jeg likte det første aller best (men det er sikkert det dyreste også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pratet med min kjære og vi har blitt enige om at vi nok kommer til å leie feriehus i noen dager før bryllupet. Tenkte vi kankjse kunne finne et med et lit stor hage så kan vi ha en liten bli-kjent-fest med grillmat for de som ankommer på fredagen.

Foreløbig har jeg sett meg ut dette og dette.

Hei hei vennen!

Står det litt bedre til kanskje?!?! Synes jeg merker stor bedring også i entusiasmen din...så du er kanskje li bedre form!!

Uansett, må jo si at det høres ypperlig ut med noen late(?) dager i ferieleilighet/hus i dagene før bryllupet, og så fine de stedene du har funnet frem til var!!! :wink:

Kjempekjekt med sånn "bli-kjent-fest" også...høres så gjennomtenkt ut alt du kommer med! Dere kommer til å få et helt fantastisk bryllup, det er jeg sikker på!!!

Klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjempekjekt med sånn "bli-kjent-fest" også...høres så gjennomtenkt ut alt du kommer med!

:oops: Har tenkt litt da vettø! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Har tenkt litt da vettø! :-)

*s*

Var da enda bra det da!!! :hoho:

Neida, men jeg mente det seriøst...føler liksom du har så utrolig god oversikt, og så mange flotte ideer...og enda skal du gifte deg et helt år (det går jo fort nok) etter meg!!! HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en planlegger av natur, eller en drømmer, alt etter hvordan man ser det!

Har ikke vært blant de jentene som har planlagt bryllupet mitt siden jeg var liten, men har til gjengjeld rukket å tenke mye siden jeg ble forlovet...

Og her inne blir jeg jo bare motivert enda mer. Fantastisk glad for å ha funnet forumet og alle dere flickorna! Dere er supre alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker godt tanken på feste før Dagen jeg også, og vi pratet om det. Men vi tror ikke det er så mange av de reisende som kommer dagen før, så jeg tror vi kommer til å se bort fra det... Selv om det høres kjempehyggelig ut.. Kanskje vi skal diskutere det ved en senere anledning en gang til :roll:

Det er jo så koselig om mange av gjestene har hilst på hverandre allerede før Dagen....

*tenker videre* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke hvor mange som kommer til å komme dagen før. Vi tenkte å opplyse om våre planer for en bli-kjent-fest på hjemmesiden og så får vi se hvor mange som er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Jeg var i et bryllup en gang hvor brudeparet viet seg hos sorenskriveren. Der hadde sorenskriveren ikke åpent på lørdager, så vielsen var på fredag og bryllupsfesten på lørdag. Det var imidlertid et uformelt grillparty for dem som ønsket å være med på fredags kvelden. Det var KJEMPEKOSELIG!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo en superduper idè å holde en liten bli-kjent-fest kvelden før!

Tror nok at de fleste tilreisende bryllupsgjestene våre ankommer byen først på bryllupsdagen. Får kanskje se det an litt med hvem som kommer og vær og vind så kan vi kanskje ta ett lite grillparty i hagen hjemme hos oss hvis det passer seg sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min fetter hadde en sånn fest når han giftet seg for to år siden. Han hadde bursdag dagen før bryllupet så da hadde bursdags-bli-kjent-fest. Det var knall-suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...