Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg tilbake på plass og ser at det har skjedd mye mens jeg har vært borte. Skal bli spennende å komme ajour i morgen, akkurat nå er jeg kjempetrøtt og skal snart finne senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake på plass og ser at det har skjedd mye mens jeg har vært borte. Skal bli spennende å komme ajour i morgen' date=' akkurat nå er jeg kjempetrøtt og skal snart finne senga![/quote']

Natti natt - sov godt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:vinke: Hei og velkommen tilbake fra det store utland.

hatt det fint? Tatt med mange bryllupsmagasin hjem nå? :) Jeg har finlest de fleste norske, tror ikke det er mer å hente ut av dem. Kommer heldigvis et nytt blad (Ditt bryllup) i februar :enig_animasjon: - det blir bra.

Vi snakkes. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det kjempefint på tur. Vi tilbragte først to dager i London hvos vi shoppet litt og gikk på musical. Så We Will Rock You, den var kjempebra og anbefales på det varmeste. På fredag tok vi toget ca 1, 5 timer nordøst for London for å besøke de vi bodde sammen med i Australia. Kjempehyggelig å se de igjen!

Fikk kjøpt med 4 brudemagasiner, så nå tror jeg snart det begynner å holde. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å trene!!!

Var sammen med en venninne og signa opp forrige uke, skulle egentlig begynt i dag, men pga forkjølelse er min etterlengtede gymdebut utsat til torsdag. Skal gå fast to ganger i uke, spinning og aerobic, så får vi se om noen av kiloene må gi tapt etterhvert. :ler: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor trener du tomias? Kanskje vi treffes... :wink: skal begynne i morgen jeg også. er mest på spinning, men det hender jeg trener step og styketrening også.... begynner i morgen tidlig kl.9.00 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor trener du tomias? Kanskje vi treffes... :wink: skal begynne i morgen jeg også. er mest på spinning' date=' men det hender jeg trener step og styketrening også.... begynner i morgen tidlig kl.9.00 :ler:[/quote']

Jeg trener på Friskis og Svettis, du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg vil ha et treff! Herved foreslår jeg lørdag 12. februar (litt fram i tid, men kan vel være greit å planlegge). Fint med tilbakemeldinger fra dere "Oslo jentene" på om dette passer, hvis ikke må dere gjerne forelså en annen dato.

(Jeg er borte førstkommende helg og sannsynligvis 4-6 feb)

Okay, det er nå offisielt; jeg er uten tvil det mest distre mennesket på KG. 12. februar befinner jeg meg i Bergen. :oops:

Jeg foreslår herved den 19. februar...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert.

Jeg lager en liten liste her så har vi en oversikt over hvem det passer for. Disse har sagt ja så langt:

Huldra

Brud2005

Lunacia

Lythande

TeddyToria kan kanskje

Hannemor kan ikke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay, det er nå offisielt; jeg er uten tvil det mest distre mennesket på KG. 12. februar befinner jeg meg i Bergen. :oops:

Jeg foreslår herved den 19. februar...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19. februar... *tenke* *blafre i dagboka* Dagen etter at Lythande, Kaltyr og jeg skal på fylla... Jo, da kan jeg. :) Vi får nok med oss min kjære venninne Lythande også, kanskje, hun skal jo også gifte seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...