Gå til innhold

Daten hadde utlagt tarm...

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig forbannet nå.

Anonymkode: 3d16b...da3

Det er nok daten din også, for at han kastet bort sin dyrebare tid på deg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt du ikke skal date han mer. For hans del :) 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner,

ninuska_, adm

Skrevet

Ja, for hvem vil da fortelle om noe så privat på første date ? "Så har jeg jo utlagt tarm da" Da hadde kanskje de fleste løpt og er sikkert det han var redd for. Han ville bli kjent med deg og se hvordan det ble. Herregud, stakkars mann. Du er jo et godt eksempel på hvorfor han ventet og var redd. 

Skrevet
Den 19.1.2016 at 22.33, AnonymBruker skrev:

Så utrolig forbannet nå. Datet en fyr i et par uker, uten å ha sex. Men følte at kjemien var god og ta det nærmet seg tiden da sex ville bli aktuelt. Så slipper han plutselig bomba; han har utlagt tarm! Dette hadde han ikke fortalt meg tidligere. Synes det er utrolig dårlig gjort å ikke fortelle om noe så vesentlig på første date. Jeg ble helt satt ut, og klarte ikke å si så mye annet enn eeeeh, ok? Tror nok han følte at stemningen ble noe klein, og vi skilte lag ganske tidlig.

Det var min siste date med han, for å si det slik. Jeg krever faktisk ærlighet hos folk, og kan ikke stole på en mann som holder skjult noe så vesentlig. Jeg kunne nok fint ha vært med han selv pga dette, men her er det mangel på ærlighet som ødelegger.

Skjønner ikke folk hvor viktig dette er? Tillit betyr jo alt!

Anonymkode: 3d16b...da3

Han holdt det nok skjult nettopp for å unngå den reaksjonen du har nå.. Han var vel redd for at det ville skremme deg vekk, og ville at du skulle bli kjent med han først før han turte å si noe om det. 

Jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer så sterkt på at han ventet med å si det. Det er ganske naturlig grunn til å vente med det. Ikke at det alltid er riktig å vente, men ihvertfall jeg klarer å se tankegangen hans med det. 

Jeg tror han ville fortalt deg det tidligere hvis han hadde følt at han kunne det. Det er sånn det er å være usikker på noe. Han visste jo ikke hvordan du ville reagere og valgte heller å utsette det. 

Skrevet
9 minutter siden, Rose11 skrev:

Ja, for hvem vil da fortelle om noe så privat på første date ? "Så har jeg jo utlagt tarm da" Da hadde kanskje de fleste løpt og er sikkert det han var redd for. Han ville bli kjent med deg og se hvordan det ble. Herregud, stakkars mann. Du er jo et godt eksempel på hvorfor han ventet og var redd. 

Regner med at du hadde blitt kjæreste med han, ikke sant? 

Anonymkode: 79977...471

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for det er jo ytterst sjeldent at mennesker med stomi får seg en  partner.  Sånn på verdensbasis så er det vel kun to personer med stomi som har vært heldige. Som flere sier her så er greit at ts ikke takler det, men å legge skylden på daten er bare simpelt. Og ja,tror flere her kunne oversett stomi fordi de liker personen.  Det er ikke en fantastisk og sjeldent ting, men ganske vanlig da man blir glad i hverandre.  Og hvis de ikke takler stomi så kan de si det som det er, men ikke skylde på en som syns det er vanskelig nok fra før.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Er ikke du kun opptatt av puling a? Trodde ikke det stod noe annet i hode på deg jeg

Anonymkode: 5bbcb...a4b

Jo hva så om jeg er opptatt av puling? Ikke det denne saken handler om.

Endret av Hummels
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vært TS, hva ville du ha gjort? Du sier ingenting om det i svaret ditt. 

Jeg hadde ikke oppført meg respektløst ovenfor mannen. Hvorfor skulle jeg det? Å plumpe ut med informasjon som dette, er ikke lett å gjøre ovenfor et fremmed menneske. Det burde du ha forståelse for.  Om jeg likte mannen ville jeg fortsatt å møte ham. 

Skrevet
6 timer siden, Snuppi skrev:

Jeg hadde ikke oppført meg respektløst ovenfor mannen. Hvorfor skulle jeg det? Å plumpe ut med informasjon som dette, er ikke lett å gjøre ovenfor et fremmed menneske. Det burde du ha forståelse for.  Om jeg likte mannen ville jeg fortsatt å møte ham. 

Så du kunne blitt kjæreste og samboer med han? 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så utenkelig?

• Liker 2
Skrevet

Skjønner godt at han kviet seg litt med å fortelle det, han var vel nervøs for en slik reaksjon som TS gav. Det er ikke alt som er naturlig å dele på første date, noe er jo greit å snakke om etter at man har blitt litt bedre kjent og kjenner seg litt mer trygg på personen. Man er jo klar over selv, hvis det er noe spesielt (f.eks. en sykdom) at det vil være en dealbraker for enkelte, men da vet man også at denne personen ikke var den riktige uansett. :)    

Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det som det handler om. Det handler om hvordan ts oppfører seg  (som er på en fryktelig barnslig måte) Alle har sine preferanser og han er kanskje vant med å bli avvist. Det er en ærlig sak hun ikke vil være sammen med han, men det er måten hun tok det hele på som jeg reagerer på. Derfor får jeg vondt av han. 

Endret av Rose11
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv utlagt tarm, er gift og har barn, og de jeg kjenner som også har stomi har også forholdsvis "normale" (i den grad det finnes) liv med kjærester/ektefelle, barn osv. Så det er mange som ikke ville hatt betenkeligheter med det.

Anonymkode: 176e3...dbf

• Liker 5
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Daenerys, mod.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

-Saraby, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...