Gå til innhold

Daten hadde utlagt tarm...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk ts får litt vel mye pepper her. Hun kunne kanskje ha formulert seg litt bedre i hi, men ser poenget. Jeg hadde heller ikke likt st noe slikt ble holdt skjult for meg såpass lenge. Innen tredje-fjerde date synes jeg såpass store ting bør frem. Litt tid til å bli kjent kan jeg forstå er ønskelig, men lenger enn det vil jeg si er å føre noen bak lyset. Hadde feks heller ikke likt om daten brukte utdatert bilde av seg selv. 

Anonymkode: 0f19c...7e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk ts får litt vel mye pepper her. Hun kunne kanskje ha formulert seg litt bedre i hi, men ser poenget. Jeg hadde heller ikke likt st noe slikt ble holdt skjult for meg såpass lenge. Innen tredje-fjerde date synes jeg såpass store ting bør frem. Litt tid til å bli kjent kan jeg forstå er ønskelig, men lenger enn det vil jeg si er å føre noen bak lyset. Hadde feks heller ikke likt om daten brukte utdatert bilde av seg selv. 

Anonymkode: 0f19c...7e8

Å ikke ville utlevere medisinske opplysninger om seg selv som stomi til et fremmed menneske, er forståelig.  At du sammenligner dette med et gammelt bilde på en datingside er latterlig. Hun har ikke blitt lurt her. Det er mannen som er blitt lurt da han trodde at hun var en hyggelig person. Noe som det viser seg at hun ikke er. 

Endret av Snuppi
Skrevet (endret)

Hvordan kan du få dette til å handle om din tillit til ham? Vet du i det hele tatt hva tillit er? Det er noe som bygges opp over tid og kommer ikke nødvendigvis av seg selv. Det at han fortalte deg det var en tillitserklæring. Det er overhode ikke noe man sier med en gang! Du, derimot, brøt tilliten. Du klarte ikke å respondere voksent engang. Når noen forteller deg noe slikt, har du mulighet til å bygge tillit ved å gjøre deg verdig av den. Vise at du er en person som kan takle å høre den type ting, uavhengig av hvilken vei forholdet vil gå. Være et jævla medmenneske...

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke diskutere dette mer, dette ble jo bare en unison fordømmelse og usaklige angrep på meg som person. At jeg føler dette ble vanskelig, er min sak, og det står jeg for. Hvis dere seriøst mener det å ha utlagt tarm er uproblematisk, og det er uproblematisk å holde dette hemmelig overofor en date, så har dere neppe opplevd dette selv. Jeg forventer heller ikke at dette er noe som skal tas opp på første date, men når man vært på date 6 eller 7 ganger i løpet av 2 og en halv uke, og hatt daglig kontakt via meldinger, så forventer jeg faktisk at noe slikt skal tas opp ganske tidlig ja.

Jeg registrerer også det interessante, nemlig at det er helt ok og ikke overfladisk overhodet å gjøre det slutt med en fyr fordi han har for liten pikk eller fordi han er feit. Faktisk så blir jo mange til dels oppfordert til å gjøre det slutt pga liten penis, fordi "du fortjener et godt sexliv" og du "må selv ta ansvar for egen nytelse". Fy faen for noen hyklere folk er her inne.

Anonymkode: 3d16b...da3

Du orker ikke å diskutere? Hva orker du da? Du har Kjent et menneske i 2,5 uker og sipper over at han ikke har fortalt deg om at han har stomi tidligere. 

Regner med at denne mannen ville bli kjent med deg først, for så å fortelle deg om stomien. Han antok sikkert at du var en ei grei person, da han valgte å dele dette med deg. Du får heller gå inn i deg selv og se dette fra hans side.

Skrevet

Unnskyld meg men æsj!

Anonymkode: c2aa2...712

Skrevet

Huff stakar :(   

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror TS representerer 99,99% av kvinnene i en slik situasjon. Det kvinner vil ha er alltid bra utseende, penger + masse annet snacks. Alt annet er ikke interessant. Vi har 1000 vis at tråder og enda flere innlegg som bekrefter dette år etter år.

Siden stort sett alle kvinnene i denne tråden ville ha reagert omtrent som TS så vitner alle hatske innlegg mot TS på dyp dobbeltmoral, altså KG forum i et nøtteskall, løgner, løgner og mere løgner.

TS får pluss for å være ærlig mot oss.

Anonymkode: ab725...b95

Det er ikke et innlegg her som støtter TS, jeg tror du må lese tråden en gang til, det er du som er på bærtur her. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke diskutere dette mer, dette ble jo bare en unison fordømmelse og usaklige angrep på meg som person. At jeg føler dette ble vanskelig, er min sak, og det står jeg for. Hvis dere seriøst mener det å ha utlagt tarm er uproblematisk, og det er uproblematisk å holde dette hemmelig overofor en date, så har dere neppe opplevd dette selv. Jeg forventer heller ikke at dette er noe som skal tas opp på første date, men når man vært på date 6 eller 7 ganger i løpet av 2 og en halv uke, og hatt daglig kontakt via meldinger, så forventer jeg faktisk at noe slikt skal tas opp ganske tidlig ja.

Jeg registrerer også det interessante, nemlig at det er helt ok og ikke overfladisk overhodet å gjøre det slutt med en fyr fordi han har for liten pikk eller fordi han er feit. Faktisk så blir jo mange til dels oppfordert til å gjøre det slutt pga liten penis, fordi "du fortjener et godt sexliv" og du "må selv ta ansvar for egen nytelse". Fy faen for noen hyklere folk er her inne.

Det er da ingen som har halshugget en mann fordi han ikke opplyste på første date om at han hadde en penis som var under gjennomsnittet. Ja, fordi det er dette som er sammenlignbart. 

Selv synes jeg det er helt greit å velge noen bort på grunn av slikt, men da må du jo klare å stå for det. Å forklare det med at han ikke var ærlig nok med deg er tøv, og det vet du selv godt. Dette innlegget lyser også ut at det faktisk er stomien som er problemet, og ikke det at han ikke fortalte det umiddelbart. Du ville uansett ha droppet han. 

Selv ville jeg ikke ha vært med noen med sterke psykiske lidelser eller økonomiske problemer, men jeg ville ikke ha forventet at de skulle ha lagt dette på bordet fra første sekund. 

Du virker som en lite oppegående person. 

Anonymkode: 77902...4d6

• Liker 5
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Kanskje han ikke følte seg komfortabel med å fortelle noe så personlig til en helt fremmed person? Ro deg ned kvinne, han gjorde absolutt ingenting galt. Tvert imot er det faktisk du som har gjort noe galt ved å dumpe han pga. noe sånt. Men like greit vel, han fortjener bedre

Skrevet

Lurer litt på hvordan slike samtaler skal gå på første date. 

Hei, jeg heter Ole og har stomi? Eller over middagen der man diskuterer hva man liker å gjøre. "Jeg leser bøker, ser fotball, sykler og liker å skifte på posen min". 

Anonymkode: 49fff...246

• Liker 1
Skrevet

Når jeg møtte kjæresten min hadde han problemer med prostaten, men han fortalte meg ingenting. Etter vår femte date fortalte han at han hadde fått vite at han prostatkreft. Han hadde fått vite det to uker at vi begynte å gå ut sammen, men jeg dumpa han da vel ikke av den grunn? Sykdommer er personlige opplysninger som ingen burde gå rundt og si til alle og enhver som de møter. 

Anonymkode: cfc72...944

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror TS representerer 99,99% av kvinnene i en slik situasjon. Det kvinner vil ha er alltid bra utseende, penger + masse annet snacks. Alt annet er ikke interessant. Vi har 1000 vis at tråder og enda flere innlegg som bekrefter dette år etter år.

Siden stort sett alle kvinnene i denne tråden ville ha reagert omtrent som TS så vitner alle hatske innlegg mot TS på dyp dobbeltmoral, altså KG forum i et nøtteskall, løgner, løgner og mere løgner.

TS får pluss for å være ærlig mot oss.

Anonymkode: ab725...b95

Du er jo helt på jordet. 

Anonymkode: af890...628

• Liker 1
Skrevet

Til dere som har gått til angrep på TS: 

Hvordan hadde dere håndtert saken/situasjonen? Inngått et forhold med daten? 

Til dere som har stomi:

Har dere sex? Hva må man ta hensyn til? 

Anonymkode: 79977...471

• Liker 1
Skrevet

Jeg ventet 2 1/2 uke med dater hvertfall annen hver dag før jeg sa at jeg hadde MS. Syntes dere det er feil også? Ville at han skulle bli kjent med meg som person før man blir "blendet" av hva som er symptomer av sykdommen og hva som er meg. Han tok det heldigvis pent, selvom jeg var så redd for å bli dumpa at jeg gråt mens jeg sa det... 

Anonymkode: d01db...ee9

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som har stomi:

Hadde vi hatt det bra sammen så hadde jeg aldri dumpet han. Hvordan jeg hadde håndtert det, eller hva jeg hadde sagt vet jeg ikke før jeg er i situasjonen. Men sint hadde jeg ikke blitt. Kjenner en med stomi, en kjempe flott person som også har vært i flere forhold, så mange som ikke bryr seg om det.

Skrevet

Første date: Hei jeg heter ..... og jeg har utlagt tarm...

Anonymkode: 70307...852

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig forbannet nå. Datet en fyr i et par uker, uten å ha sex. Men følte at kjemien var god og ta det nærmet seg tiden da sex ville bli aktuelt. Så slipper han plutselig bomba; han har utlagt tarm! Dette hadde han ikke fortalt meg tidligere. Synes det er utrolig dårlig gjort å ikke fortelle om noe så vesentlig på første date. Jeg ble helt satt ut, og klarte ikke å si så mye annet enn eeeeh, ok? Tror nok han følte at stemningen ble noe klein, og vi skilte lag ganske tidlig.

Det var min siste date med han, for å si det slik. Jeg krever faktisk ærlighet hos folk, og kan ikke stole på en mann som holder skjult noe så vesentlig. Jeg kunne nok fint ha vært med han selv pga dette, men her er det mangel på ærlighet som ødelegger.

Skjønner ikke folk hvor viktig dette er? Tillit betyr jo alt!

Wow! Du forventer at en du dater forteller noe såpass personlig uten at vedkommende kanskje er klar for å åpne seg. Dette handler ikke om tilslutt for deg, mennfordi du ikke likte tanken på at han har utlagt tarm. Du må være ærlig med deg selv!

Anonymkode: 8ef74...388

Skrevet

Håper nesten daten din leser denne tråden TS slik at han får se at ikke alle der ute er like overfladiske. Skjønner godt at han ikke fortalte deg dette på første date. 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som har stomi:

Jeg har sex stadig vekk, og må ikke ta hensyn til noe spesielt. Bruker å gå på do på forhånd, bortsett fra det er det bare å kjøre på. 

Hilsen dame med stomi

Anonymkode: 176e3...dbf

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, wintergirl skrev:

Hadde vi hatt det bra sammen så hadde jeg aldri dumpet han. Hvordan jeg hadde håndtert det, eller hva jeg hadde sagt vet jeg ikke før jeg er i situasjonen. Men sint hadde jeg ikke blitt. Kjenner en med stomi, en kjempe flott person som også har vært i flere forhold, så mange som ikke bryr seg om det.

Du hadde aldri dumpet han. En meget PK svar. Forventer du at alle skal tenke eller gjøre det samme som deg? Har du tenkt å tvinge TS til å fortsette å date fyren? Eller er det opp til hver enkelt å ta valg basert på sine grenser? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...