AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Så utrolig forbannet nå. Datet en fyr i et par uker, uten å ha sex. Men følte at kjemien var god og ta det nærmet seg tiden da sex ville bli aktuelt. Så slipper han plutselig bomba; han har utlagt tarm! Dette hadde han ikke fortalt meg tidligere. Synes det er utrolig dårlig gjort å ikke fortelle om noe så vesentlig på første date. Jeg ble helt satt ut, og klarte ikke å si så mye annet enn eeeeh, ok? Tror nok han følte at stemningen ble noe klein, og vi skilte lag ganske tidlig. Det var min siste date med han, for å si det slik. Jeg krever faktisk ærlighet hos folk, og kan ikke stole på en mann som holder skjult noe så vesentlig. Jeg kunne nok fint ha vært med han selv pga dette, men her er det mangel på ærlighet som ødelegger. Skjønner ikke folk hvor viktig dette er? Tillit betyr jo alt! Anonymkode: 3d16b...da3 2
Populært innlegg OnFire Skrevet 19. januar 2016 Populært innlegg #2 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Skjønner at du gjerne ville vite dette tidlig, men det har ingenting med tillit å gjøre. Endret 19. januar 2016 av OnFire 68
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 Populært innlegg #3 Skrevet 19. januar 2016 Spurte du han om han hadde utlagt tarm når dere begynte å date og han svarte nei? Om ikke, så handler ikke dette om ærlighet. Det handler om at han ikke har turt å si det til deg før nå. Anonymkode: d89e8...0ef 134
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 Populært innlegg #4 Skrevet 19. januar 2016 Ja, det faller seg jo ofte naturlig å fortelle sånt på første date.. Anonymkode: 6889d...f3b 71
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Off, Så kjipt Anonymkode: fc40a...0a9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 Populært innlegg #6 Skrevet 19. januar 2016 Fortalt du hvor overfladig og falsk du var på første date? Så han hadde muligheten til å dumpe deg før han innlemmet deg i sin private medisinske historie? Klapp igjen, bli voksen. Anonymkode: 6f588...088 91
Populært innlegg LiljaMarie Skrevet 19. januar 2016 Populært innlegg #7 Skrevet 19. januar 2016 Tenker at han ville vente med å dele noe så personlig før han kjente deg litt. Syns det er kjedelig for han at han fikk en sånn reaksjon. Greit, du liker kanskje ikke det, men syns han fortjener å bli møtt på en annen måte enn klein stemning. 56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 Populært innlegg #8 Skrevet 19. januar 2016 Hadde du forventet at han skulle utbrodere hele sykehistorien sin på første date? Dette er ganske sensitiv informasjon, og jeg forstår godt at dette er noe man avventer med å fortelle om til man stoler på vedkommende og ser at det begynner å gå videre. I starten er du jo tross alt bare en fremmed, og jeg synes du er fryktelig kravstor når du forventer at han skal legge dette på bordet fra første sekund. Du virker ikke særlig empatisk. Du er veldig selvsentrert og ser det kun fra dine øyne. Hva med hvordan det er for han? Jeg tror faktisk ikke du ville ha fortsatt datingen selv om han hadde fortalt det fra første sekund. Det virker heller som du bruker det som en unnskyldning, og legger skylden over på han slik at det blir lettere for deg å avbryte. Feigt. Å ikke ønske å være sammen med en person som har utlagt tarm er en ærlig sak, men å skjule det under noe annet synes jeg ikke noe om. Å snakke om tillit med en person man ikke kjenner hverandre enda synes jeg er å gå langt ut på viddene. Jeg håper at dette er en tulletråd. Hvis dette faktisk stemmer synes jeg fryktelig synd på denne personen. Å få en slik reaksjon etter man har fortalt noe slik er ikke noe gøy. Anonymkode: 77902...4d6 69
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Forstår godt at dette ikke er noe han ville fortelle på første eller andre date. Fikk helt oppriktig vondt av ham for måten du reagerte på. Dette har ikke noe med ærlighet å gjøre, han ville sikkert bli kjent med deg først. Du virker veldig umoden, Anonymkode: 39a49...2b9 44
Gjest PseudonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #10 Skrevet 19. januar 2016 Se her ja, her får du så hatten passer TS. Vel "fortjent"!
Gjest Dwight Skrevet 19. januar 2016 #11 Skrevet 19. januar 2016 Stakkar kar. Forstår godt at han venter lenge med å si det når det er denne reaksjonen han møter. Gi han en sjangs i det minste.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #12 Skrevet 19. januar 2016 Jeg også håper at dette er en tulletråd, kjenner jeg får vanvittig vondt av denne mannen. Stakkars. Forteller noe så privat og så får han denne reaksjonen. Det er skammelig! Han betrodde seg til deg også reagerer du på den måten! Jeg blir så sint! Anonymkode: d89e8...0ef 35
Gjest Kim Skrevet 19. januar 2016 #13 Skrevet 19. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig forbannet nå. Datet en fyr i et par uker, uten å ha sex. Men følte at kjemien var god og ta det nærmet seg tiden da sex ville bli aktuelt. Så slipper han plutselig bomba; han har utlagt tarm! Dette hadde han ikke fortalt meg tidligere. Synes det er utrolig dårlig gjort å ikke fortelle om noe så vesentlig på første date. Jeg ble helt satt ut, og klarte ikke å si så mye annet enn eeeeh, ok? Tror nok han følte at stemningen ble noe klein, og vi skilte lag ganske tidlig. Det var min siste date med han, for å si det slik. Jeg krever faktisk ærlighet hos folk, og kan ikke stole på en mann som holder skjult noe så vesentlig. Jeg kunne nok fint ha vært med han selv pga dette, men her er det mangel på ærlighet som ødelegger. Skjønner ikke folk hvor viktig dette er? Tillit betyr jo alt! Anonymkode: 3d16b...da3 Jeg skjønner dere begge. Det er nok definitivt en overraskelse å få, men se det fra hans side også, sikkert dårlig med dater hvis han fronter det med en gang, så jeg skjønner at han vil vente med å fortelle det.
pinar Skrevet 19. januar 2016 #14 Skrevet 19. januar 2016 Jeg lurer litt på om han har tidligere dårligere erfaringer med å fortelle at han har stomi. Og den reaksjonen du beskriver bidrar jo ikke til noen bedre erfaring. At man har stomi kan være veldig sensitivt for noen, og det er ikke så lett å finne en god måte å fortelle om det på, særlig til folk som kanskje ikke har særlig kjennskap til hva stomi er. Jeg skjønner det at du syns det er dumt at han ikke forteller det tidligere, at det er informasjon du ønsket å vite om. Jeg kan absolutt se det perspektivet, men samtidig syns jeg det var en lite ideell måte å håndtere informasjonen på fra deg. 16
Gjest Klaveret Skrevet 19. januar 2016 #15 Skrevet 19. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortalt du hvor overfladig og falsk du var på første date? Så han hadde muligheten til å dumpe deg før han innlemmet deg i sin private medisinske historie? Klapp igjen, bli voksen. Anonymkode: 6f588...088 Dette var bra skrevet. DU burde jo fortalt at du er overfladisk og opptatt av perfekt helse.
melatonin Skrevet 19. januar 2016 #16 Skrevet 19. januar 2016 Stakkars fyr. Like greit at det ikke blir noe mer mellom dere, han ventet tydeligvis til han følte han kunne stole på deg og så reagerte du slik. Null empati fra deg for at han har vært igjennom noe som gjorde at han fikk utlagt tarm og må leve med det resten av livet. Og du ble sur for at han ikke sa det på første date. Han fortjener en som respekterer situasjonen hans og som et moden nok til å takle det. 19
ramason Skrevet 19. januar 2016 #17 Skrevet 19. januar 2016 Jeg forstår hvorfor han ventet med å si det. Det ville jo skremt deg av flekken om han hadde fortalt det med det samme. I tillegg til at det er personlig for han, og trengte nok først en bekreftelse at du var en han kunne stole på. Han hadde vel også et håp om at dere hadde en såppas god kjemi at du ville se bort ifra det. Stomiposen endrer jo ikke noe av personligheten hans, som du nettopp ble kjent med? 9
Gjest Hummels Skrevet 19. januar 2016 #18 Skrevet 19. januar 2016 Stakkars mann. Forstår han godt at sånt ikke er enkelt å fortelle fra starten av. Håper han finner ei som godtar han for sånn han er. Kan bare tenke meg hvordan han føler det nå når han fortalte det og daten ikke vil ha noe med han å gjøre. Han fortjener ei god dame. Ikke ei frekk kjerring som deg.
drue Skrevet 19. januar 2016 #19 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Prøv å sett deg selv i hans sko et øyeblikk. Jeg forstår godt at han ikke ønsket å dele det på første date, det har han sikkert hatt dårlig erfaring med tidligere. Jeg skjønner at du syns det er kjipt, og at du skulle ønske at du visste det tidligere, men virkelig... jeg tror det er mye verre for ham enn for deg. Tenk hvis du hadde hatt en pinlig sykdom, du hadde vel ikke ønsket å dele det på første date? Endret 19. januar 2016 av drue 4
LiljaMarie Skrevet 19. januar 2016 #20 Skrevet 19. januar 2016 Får håpe han leser dette og ser hvor mange som støtter han og ønsker han en annen reaksjon i dette tilfellet. Håper han er heldigere neste gang! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå