Boogie Skrevet 7. februar 2006 #904 Skrevet 7. februar 2006 17.02.06! Og (nesten) ingen nerver ennå! ← Ops, det er jo allerede neste fredag!!! Tror du er det medlemmet som da har stått kortest tid ever på en slik liste Lykke til
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #905 Skrevet 7. februar 2006 Ja,det var kort tid Har du planlagt lenge da eller? Hva er planen? Dagbok? *masemase*
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #906 Skrevet 11. februar 2006 Lykke til i innspurten Nigo-san!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2006 #909 Skrevet 12. februar 2006 2 dagar til invitasjons-utsending her!! Korleis ligg de andre søte brurer an med pynt og kjole og invitasjonar og slikt?
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #910 Skrevet 16. februar 2006 Lykke, lykke til i morgon, trolly og Nigo-san!!!!!!!!
Boogie Skrevet 18. februar 2006 #912 Skrevet 18. februar 2006 2 dagar til invitasjons-utsending her!! Korleis ligg de andre søte brurer an med pynt og kjole og invitasjonar og slikt? ← Invitasjonene er ferdig laga. Er levert min søster som skal skrive teksten. Blir ferdige i løpet av kommende uke. Blir så sendt ut i slutten av mnd. Frimerker er kjøpt, måtte jo ha Valentinesfrimerker Ellers; *Kjolen henger i skapet til ei venninne. *Slør kjøpte jeg idag. *Sko er i skapet(ser etter sandaler, da slipper jeg vonde tær!) *Lys til bordene er kjøpt. *Utkast til bordkort er laget. *Noe av kirkeprogrammet er bestemt. Ei venninne av meg skal spille "You raise me up" på fløyte i kirken. Vi skal ha"Gje med handa di ven" som eneste salme. *Kirkepynt er bestemt. Blir hjerteformede blomsterpynt ved alteret og på benkradene. *Barna er avklart hvor skal være til enhver tid på dagen. Hvem som har ansvar for påkledning, pass i kirken, levering til familien som skal passe de på natta. Godt å få disse tingene med barna avklart Mangler en god del med kirkprogram, hvordan det skal se ut o.l. Hvor mange vi skal printe, hvem som skal dele de ut, utgang/inngangsmarsj mangler. Blir spennende å lese hva dere andre skal ha
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2006 #913 Skrevet 18. februar 2006 Kyrkje-programmet vårt ligg ein 3-4 sider tilbake i dagboka mi, om du treng tips...
Boogie Skrevet 18. februar 2006 #914 Skrevet 18. februar 2006 Kyrkje-programmet vårt ligg ein 3-4 sider tilbake i dagboka mi, om du treng tips... ← Har lest den vetdu veslo Husker du jeg var interessert i den inngangsmarsjen dere skulle ha? Men det gikk jo ikke så bra da å bruke den..
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2006 #915 Skrevet 18. februar 2006 Har lest den vetdu veslo Husker du jeg var interessert i den inngangsmarsjen dere skulle ha? Men det gikk jo ikke så bra da å bruke den.. ← Det stemmer visst ja,, Hugsar ikkje så mykje eg.. Hehe..
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #916 Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer igjen Nigo-san!! Kjekt å høre at alt gjekk bra!!! Gledar meg til du legg ut play-lista!!!
Surfinia Skrevet 20. februar 2006 #917 Skrevet 20. februar 2006 Om 5 dager er vi faktisk mann og kone Og faktisk ingen nerver i det hele tatt! Håper det fortsetter utover uka!
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #918 Skrevet 20. februar 2006 Om 5 dager er vi faktisk mann og kone Og faktisk ingen nerver i det hele tatt! Håper det fortsetter utover uka! ← Lykke til!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #919 Skrevet 23. februar 2006 Lykke til på laurdag, Surfinia!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå